Şeful Ferrari: ”Am rămas fără cuvinte când am văzut noul Dodge Viper”
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Dodge Viper a impresionat publicul prezent la Salonul Auto de la New York, locul naşterii sale. Lansarea are însă un impact mult mai puternic decât se aşteptau americanii, noul Viper fiind extrem de bine primit de publicul de pretutindeni.
Supercarul construit de Dodge a generat rumoare chiar şi în rândul oamenilor de specialitate, cea mai nouă declaraţie venind din partea şefului Ferrari, Luca di Montezemolo.
Prezent în cadrul unei emisiuni radio, Sergio Marchionne, preşedintele alianţei Fiat-Chrysler, a declarat: ”Şeful Ferrari a fost aici în SUA pentru ultima întâlnire a consiliului de conducere. A avut ocazia de a face cunoştinţă cu noul Dodge Viper şi a rămas fără cuvinte. Atunci când un om care şi-a dedicat întreaga carieră brandului Ferrari declară că această maşină este una excepţională, Dodge chiar poate fi mândru de creaţia sa. Un adevărat compliment pentru munca depusă de creatorii noului Viper”, a concluzionat Marchionne.
Luca di Montezemolo ar fi putut să se lase impresionat de performanţele motorului V10 de 8.4 litri, capabil să ofere 640 de cai putere şi 810 Nm, cel mai mare cuplu motor dezvoltat vreodată de un propulsor aspirat.
via l motorauthority
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Rolls-Royce a lansat propriul său set de șah ca un accesoriu pentru clienții mașinilor sale. Noul set include o suprafață de joc cu un lemn tăiat cu laser și piese din aluminiu care integrează magneți. (20.04)
-
John Elkann, președintele Stellantis, nu este de acord cu tarifele impuse de președintele american Donald Trump și nici cu normele de poluare foarte stricte impuse de Uniunea Europeană. El spune că industria auto este amenințată din cauza acestor două reglementări. (16.04)
-
Audi a anunțat un nou proiect prin care vrea ca vechile mașini de curse ale sale să ajungă în mâinile unor colecționari privați. Pentru început, Audi a scos la vânzare un prototip cu care a concurat în Campionatul Mondial de Anduranță și o mașină care a luat startul în seria DTM. (04.04)
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
-
Noi detalii despre Mazda EZ-60: versiune cu motor termic pe post de generator
asta face parte din genul de strategii ferrari de a-i cere lui barichello sa se lase depasit de schumacher.
@Amorezul
Poate doar farurile sa semene putin cu cele de la un Ferrari,alta asemanare nu vad....
Citatul din titlu pana la urma cui apartine e doar o minciuna, ca mai jos ati pus citatul original iar in titlul este un citat mincinos
In mod clar arata un pic mai ... european.
Asemanarea cu Ferrari: este oarecum normal sa isi impuna si italienii cate ceva, farurile seamana cu ce este la Ferrari, dar asta nu deranjeaza.
Repet, parca este mai proportionala masina comparativ cu predecesoarea.
viper s-a dus pe apa metrosexualitatii, si a lasat alura de barbat brut si muschiulos a primului model. acum se rade integral, si-a pus cercel cu leduri si se duce la coafor. de ce nu si la bamboo sa se dea cu impresii.
nu zic ca primul viper arata necioplit, chiar deloc, dar avea o "barba ingrijita" si "par pe piept"..
totul din punct de vedere stilistic. ramane sa vedem ce face pe traseu, in principal contra lui ZR1
Cauta timpii de pe Nurburgring si o sa vezi ca Ferrari e mult in spatele lui ViperACR(generatia veche).
E clar ca noua generatie Viper a ramas aceeasi sportiva americana pur-sange si va da batai de cap oricarui supercar .
ca de altfel astonul one 77 cu 7.3l si 750 de cai arata mult mai bine pe hartie comparat cu 8.4l si 640 cai
cu cat e motorul mai mare cu atat ai si cuplu mai mult.
deci, daca ai cel mai mare motor aspirat de pe planeta pe masina de serie dobitoc sa fii sa nu obtii cel mai mare cuplu. nu zau, acum poate clientii lor tipici au IQ sub 90, dar banii in portofele si se lasa prostiti de declaratiile astea pompoase.
Viper ACR este model orientat pt curse, deci NU se compara cu modele de strada, care au configuratii orientate spre mersul zi de zi din toate punctele de vedere.
viper acr eventual se pune vs un ferrari scuderia sau vreo editie limitata de omologare pt curse, deci o versiune track oriented. si atunci vedem ce obtin ei.
ca pret de asemenea ferrari e un brand la care platesti sigla, ca e facut manual si alte prostii de genul, ca sa evit replicile ca un viper costa la jumate de pret. cu ferrari te lauzi la prieteni si te dai snob. si un gt-r32 preparat cu cap poate sa dea bataie pe circuit unui ferrari de strada
IO are dreptate. In rest masinile americane sunt in general mizerii supra-motorizate.
Cum putem compara o masina cu finisaje de SuperNova dar cu miliarde de cai putere cu o bijuterie cum este un Ferrari oarecare?
Chiar si daca ard ca micii de 1 mai tot sunt intr-o alta clasa.
Pace..