Şeful diviziei M: "Viitorul BMW M3 va consuma mai puţin"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Într-un interviu acordat englezilor de la Auto Express, şeful diviziei M de la BMW a anunţat că viitorul M3 va consuma mai puţin decât actuala generaţie. O explicaţie a acestei afirmaţii ar fi faptul că modelul va renunţa la V8-ul aspirat în favoarea unui motor cu şase cilindri. Contrar zvonurilor din ultima perioadă, BMW nu va construi un V6 pentru M3, ci un motor cu şase cilindri în linie, spun cei de la Auto Express.
Unitatea cu şase cilindri în linie va avea o capacitate de 3.3 litri şi va fi echipată cu trei turbine. Două dintre acestea vor fi acţionate de gazele de evacuare, în timp ce a treia va fi electrică şi va acoperi "spaţiile" dintre acestea, în vederea eliminării totale a lagului turbo, celebrul fenomen de răspuns întârziat la acceleraţie, întâlnit din ce în ce mai rar pe motorizările noi. Pe lângă asta, viitorul M3 va fi echipat şi cu Valvetronic, dublu Vanos, injecţie directă şi multe alte tehnologii de acest gen în vederea eficientizării combustiei.
Caroseria va fi realizată dintr-un amalgam de oţel şi panouri din plastic ranforsat cu fibră de carbon.
Graţie acestor elemente, viitorul M3 va fi semnificativ mai uşor decât actualul model, în timp ce puterea este estimată la 450 CP. Aşadar, ni se pregăteşte un M3 mai puternic, mai uşor şi mai economic. Dar asta nu e tot! Dr. Friedrich Nitschke spune că este posibil un succesor al lui Z3M Coupe, dar nu a fost luată încă o decizie finală în privinţa acestuia. Modelul va fi bazat pe Z4 Coupe, iar realizarea sa nu ar fi deosebit de complicată, subliniază Friedrich Nitschke. Sunt şanse ca nemţii să fabrice şi o versiune CSL a lui Seria 1 M Coupe, aceasta din urmă fiind inspirată din conceptul tii din 2007.Via | Autoexpress
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele BMW in Romania
-
BMW i3 facelift Preţ: 38.199 - 42.780 €
-
BMW i3S Preţ: 41.769 - 46.410 €
-
BMW i8 facelift Preţ: 142.502 €
-
BMW i8 Roadster Preţ: 158.032 €
-
BMW M4 CS Preţ: 124.950 €
-
BMW Seria 1 (3 usi) facelift (2015-2017) Preţ: 23.880 - 48.195 €
-
BMW Seria 1 (5 usi) facelift Preţ: n/a - 49.028 €
-
BMW Seria 2 Active Tourer facelift Preţ: 26.537 - 38.234 €
-
BMW Seria 2 Cabriolet facelift Preţ: 35.522 - 57.775 €
-
BMW Seria 2 Coupe facelift Preţ: 30.643 - 70.042 €
-
BMW Seria 2 Gran Tourer facelift Preţ: 27.846 - 39.781 €
-
BMW Seria 3 facelift Preţ: n/a - 85.750 €
-
BMW Seria 3 Gran Turismo facelift Preţ: 39.865 - 60.065 €
-
BMW Seria 3 Touring facelift Preţ: 33.180 - 58.025 €
-
BMW Seria 4 Cabriolet facelift Preţ: 45.339 - 93.069 €
-
BMW Seria 4 Coupe facelift Preţ: 39.330 - 123.998 €
-
BMW Seria 4 Gran Coupe facelift Preţ: 39.032 - 58.072 €
-
BMW Seria 5 Preţ: n/a - 120.012 €
-
BMW Seria 5 Touring Preţ: 51.825 - 64.498 €
-
BMW Seria 6 GT Preţ: 63.250 - 71.698 €
-
BMW Seria 7 Preţ: 92.404 - 178.976 €
-
BMW Seria 8 Preţ: 102.400 - 127.985 €
-
BMW X1 Preţ: 31.860 - 45.180 €
-
BMW X2 Preţ: 39.270 - 43.649 €
-
BMW X3 Preţ: 42.602 - 67.057 €
-
BMW X4 Preţ: 48.850 - 69.734 €
-
BMW X5 Preţ: 68.842 - 92.582 €
-
BMW X6 Preţ: 72.947 - 124.772 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Nah, oricum, rea idee nu e niciodata reducerea consumului, dar impactul e diferit de la clasa la clasa...