Şeful diviziei M: "Viitorul BMW M3 va consuma mai puţin"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Într-un interviu acordat englezilor de la Auto Express, şeful diviziei M de la BMW a anunţat că viitorul M3 va consuma mai puţin decât actuala generaţie. O explicaţie a acestei afirmaţii ar fi faptul că modelul va renunţa la V8-ul aspirat în favoarea unui motor cu şase cilindri. Contrar zvonurilor din ultima perioadă, BMW nu va construi un V6 pentru M3, ci un motor cu şase cilindri în linie, spun cei de la Auto Express.
Unitatea cu şase cilindri în linie va avea o capacitate de 3.3 litri şi va fi echipată cu trei turbine. Două dintre acestea vor fi acţionate de gazele de evacuare, în timp ce a treia va fi electrică şi va acoperi "spaţiile" dintre acestea, în vederea eliminării totale a lagului turbo, celebrul fenomen de răspuns întârziat la acceleraţie, întâlnit din ce în ce mai rar pe motorizările noi. Pe lângă asta, viitorul M3 va fi echipat şi cu Valvetronic, dublu Vanos, injecţie directă şi multe alte tehnologii de acest gen în vederea eficientizării combustiei.
Caroseria va fi realizată dintr-un amalgam de oţel şi panouri din plastic ranforsat cu fibră de carbon.
Graţie acestor elemente, viitorul M3 va fi semnificativ mai uşor decât actualul model, în timp ce puterea este estimată la 450 CP. Aşadar, ni se pregăteşte un M3 mai puternic, mai uşor şi mai economic. Dar asta nu e tot! Dr. Friedrich Nitschke spune că este posibil un succesor al lui Z3M Coupe, dar nu a fost luată încă o decizie finală în privinţa acestuia. Modelul va fi bazat pe Z4 Coupe, iar realizarea sa nu ar fi deosebit de complicată, subliniază Friedrich Nitschke. Sunt şanse ca nemţii să fabrice şi o versiune CSL a lui Seria 1 M Coupe, aceasta din urmă fiind inspirată din conceptul tii din 2007.Via | Autoexpress
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele BMW in Romania
-
BMW i3 facelift Preţ: 38.199 - 42.780 €
-
BMW i3S Preţ: 41.769 - 46.410 €
-
BMW i8 facelift Preţ: 142.502 €
-
BMW i8 Roadster Preţ: 158.032 €
-
BMW M4 CS Preţ: 124.950 €
-
BMW Seria 1 (3 usi) facelift (2015-2017) Preţ: 23.880 - 48.195 €
-
BMW Seria 1 (5 usi) facelift Preţ: n/a - 49.028 €
-
BMW Seria 2 Active Tourer facelift Preţ: 26.537 - 38.234 €
-
BMW Seria 2 Cabriolet facelift Preţ: 35.522 - 57.775 €
-
BMW Seria 2 Coupe facelift Preţ: 30.643 - 70.042 €
-
BMW Seria 2 Gran Tourer facelift Preţ: 27.846 - 39.781 €
-
BMW Seria 3 facelift Preţ: n/a - 85.750 €
-
BMW Seria 3 Gran Turismo facelift Preţ: 39.865 - 60.065 €
-
BMW Seria 3 Touring facelift Preţ: 33.180 - 58.025 €
-
BMW Seria 4 Cabriolet facelift Preţ: 45.339 - 93.069 €
-
BMW Seria 4 Coupe facelift Preţ: 39.330 - 123.998 €
-
BMW Seria 4 Gran Coupe facelift Preţ: 39.032 - 58.072 €
-
BMW Seria 5 Preţ: n/a - 120.012 €
-
BMW Seria 5 Touring Preţ: 51.825 - 64.498 €
-
BMW Seria 6 GT Preţ: 63.250 - 71.698 €
-
BMW Seria 7 Preţ: 92.404 - 178.976 €
-
BMW Seria 8 Preţ: 102.400 - 127.985 €
-
BMW X1 Preţ: 31.860 - 45.180 €
-
BMW X2 Preţ: 39.270 - 43.649 €
-
BMW X3 Preţ: 42.602 - 67.057 €
-
BMW X4 Preţ: 48.850 - 69.734 €
-
BMW X5 Preţ: 68.842 - 92.582 €
-
BMW X6 Preţ: 72.947 - 124.772 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Nah, oricum, rea idee nu e niciodata reducerea consumului, dar impactul e diferit de la clasa la clasa...