Ola Kallenius, şeful diviziei AMG de la Mercedes-Benz, şi-a afirmat susţinerea pentru motoarele V12 în următorii şase ani. În interviul acordat americanilor de la Edmunds, şeful diviziei AMG a declarat că nu va schimba marca AMG pentru a acomoda diesel-uri, preferând să se concentreze pe sisteme de propulsie hibridă şi tehnologii noi pentru a reduce emisiile de CO2 ale versiunilor sportive dezvoltate în baza modelelor Mercedes-Benz. Însă, Kallenius spune că hibrizii nu sunt încă gata pentru a echipa modelele sport, dar că vor fi pregătiţi cu un asemenea model atunci când tehnologia şi piaţa vor putea acomoda acest lucru.
Primul hibrid al celor de la AMG ar putea să debuteze în 2017, lasă de înţeles şeful diviziei de performanţă. Explicaţia ar fi destul de simplă: divizia de performanţă de la Mercedes-Benz va împlini 50 de ani în 2017, iar promisiunea celor de la AMG este de la livra modele cu 20% mai eficiente decât actualele unităţi la momentul respectiv.
Aşadar, un hibrid benzină-electric de la AMG ar putea fi o posibilitate în 2017. Până atunci, cei de la AMG vor livra pe piaţă motorizări convenţionale, echipate cu tehnologii noi care să le reducă emisiile de CO2 şi consumul de carburant. În ceea ce priveşte motoarele diesel, îmbrăţişate de diviziile de performanţă ale concurenţilor, cei de la AMG spun că nu vor schimba marca pentru a acomoda diesel-uri. În mod paradoxal, cei de la AMG au dezvoltat în trecut un diesel de peformanţă pentru C-Klasse, pe care l-au şi comercializat, dar acesta nu a fost pe atât de popular pe cât se aşteptau şi nu i-au mai construit un succesor. Cei de la AMG nu exclud posibilitatea unui diesel, dar şeful diviziei de performanţă spune că aceste unităţi nu pot să livreze acelaşi nivel de agresivitate ca o unitate otto cu injecţie directă şi nici acelaşi sunet, singurul avantaj notabil al diesel-urilor fiind economia de carburant, avantaj care devine din ce în ce mai mic odată cu noile tehnologii dezvoltate pentru motoarele otto.Via Edmunds
PS: Daimler se respecta ! Nu toata lumea e atat de disperata si hrapareata ca Volkswagen AG cu al lor GTD.
Pai tu nu intelegi bi omule ? Samana oleaca sa discutam me om.