Mercedes-Benz AMG, diviza de performanţă a constructorului din Stuttgart, a pierdut un al doilea inginer de top în mai puţin de o lună. Potrivit celor de la Autocar, divizia din Affalterbach a concernului Daimler a pierdut doi ingineri de top în favoarea altor constructori de automobile. Astfel, Fritz Eichler şi Arnd Meyer, doi ingineri responsabili de dezvoltarea sistemelor de propulsie şi a şasiurilor de la AMG, au decis să părăsească Mercedes-Benz AMG în favoarea altor constructori, totul într-un interval mai mic de o lună. În timp ce Eichler, fostul şef al diviziei de motorizări de la AMG, a plecat la Volkswagen, Meyer a părăsit postul pentru a se muta la BMW M.
Arnd Meyer a dezvoltat toate şasiurile lansate de Mercedes-Benz AMG în ultimii ani, incluzând modelele SLS AMG Black Series, SLS Electric Drive, E63 AMG şi multe altele. Meyer va lăsa acest post în urmă, mergând la divizia M de la BMW pentru a supraveghea dezvoltarea de şasiuri, trenuri de rulare, sisteme electrice şi electronice, potrivit surselor din cadrul celor două mărci germane. Reprezentanţii BMW nu au confirmat încă data la care Meyer va prelua noul său post şi nici care va fi acesta.
Însă, o sursă din cadrul diviziei AMG susţine că o clauză contractuală îl împiedică pe Arnd Meyer să se mute imediat la sediul companiei din Garching.Fostul şef al diviziei de motoare de la Mercedes-Benz AMG se va ocupa de dezvoltarea viitoarelor propulsoare otto din gama Volkswagen. Cel mai probabil, Fritz Eichler ar putea îmbunătăţi gama de motoare TSI şi TFSI a nemţilor, existând posibilitatea ca unele unităţi pe care le dezvoltă acesta să fie introduse şi în gamele de performanţă ale mărcilor Volkswagen şi Audi.
Via Autocar
O fi capitala Stuttgart, dar in privinta sasiurilor sportive mai putin, nu ca AMG nu face sasiuri sportive, dar divizia M de la Bmw n-a avut probleme in a face inaintea AMG sasiuri excelente pt modele de serie , aceasta plecare este mai mult o lovitura de imagine decat de "know how" propriu-zis, daca se ducea la o divizie de performanta fara prea mare experienta care e la inceput de drum mai ziceam, dar asa este doar o exagerare din partea ta.
Ma mir ca divizia M apeleaza la un om de la Mercedes, dar cred ca e mai mult o lovitura de imagine, vorba lui Vali de mai sus...pe langa asta, un profesionist mai putin pt Mercedes e intotdeauna un castig pt BMW :)
Sa aiba succes, iar inlocuitorul sau la Mercedes sa faca treaba mai buna!
Realitatea nu poate fi decat una singura: vom trai in cel mai dement secol din istorie, in care toate valorile traditionale, printre care figureaza si loialitatea (fata de cineva sau ceva, fie si un brand), vor sucomba - ca sa fiu delicat si sa nu scriu "se vor duce dracu' " - din cauza celui mai vatamator si mai molipsitor rau posibil: fiecare nu concepe decat sa se gandeasca nonstop doar la sine si pace, restul "nu exista" sau intra la categoria ingrata "si altele". Culmea ironiei este ca tocmai acum capata putere de semnificatie la grad absolut faimosul dicton al lui Machiavelli: "Scopul scuza mijloacele"......Sa fii scrupulos? Ar merge si fara '"scru". Simplu si elocvent.
Nu trebuie sa ne mire decat vreo eventuala tendinta de a ne mira......
Ce daca a fost pana acum la MERCEDES_BENZ apoi Mercedes-Benz nu era bun era mai rau ca BMW ???
NU.
Mercedes-Benz niciodata nu a fost mai rau ca BMW si nici nu o sa fie .
Aceste doua marci sunt la acelasi nivel.
Si daca s-a dus la BMW de la MERCEDES inseamna ca sunt niste interese strategice atat la MUNCHEN cat si la STUTTGART !
In rest va doresc sanatate si lasati nemtii sa-si faca datoria de a umili JAPONIA cu AMG si si M sau CARERRA GT.