Seful designului Mazda trece la Renault
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Patrick le Quement, designerul-sef al celor de la Renault, se va retrage din activitatea profesionala la sfarsitul acestui an, urmand ca locul sau sa fie luat de Laurens van der Acker, cel care a coordonat pana acum activitatea de creatie de la Mazda.
Patrick le Quement este o personalitate foarte cunoscuta in lumea auto, fiind cel care a stat la originea ultimelor generatii de modele Renault. Vorbim de Twingo, Scenic, Espace 3 si 4 si mai ales de Megane 2 si Megane 3. Francezul activeaza de 20 de ani in cadrul Renault, reusind sa isi impuna stilul pe piata, desi pe langa cei care ii lauda stilul au existat destui fani ai marcii franceze care au sustinut ca liniile lui le Quement nu reprezinta corect istoria constructorului din Hexagon.
Inlocuitorul lui le Quement este seful biroului de design de la Mazda din 2006, van der Acker activand anterior in cadrul biroului Ford din Statele Unite (1998-2005). Experienta totala a olandezului in domeniul designului industrial nu depaseste 20 de ani, insa in portofoliul sau se regasesc conceptele Mazda din linia Nagare (Sassou, Senku, Kabura si Kazamai).
Foarte interesant este faptul ca Laurens van der Acker vorbeste fluent olandeza, engleza, italiana si germana, franceza nefiind printre limbile cunoscute. In aceste conditii, olandezul va lua parte la cursuri intensive pana in luna octombrie, atunci cand acesta va intra efectiv pe postul de designer-sef Renault.Liniile coordonate de van der Acker vor putea fi admirate in gama Renault abia din 2013, modelele constructorului francez fiind deja gandite si concepute pana inclusiv in 2012.
via | leblogauto
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Mini își revizuiește planurile sale de electrificare din cauza ritmului prea mic al vânzărilor de mașini electrice. Motoarele termice vor face parte din ofertă și după 2030. (18.04)
-
Constructorul italian de automobile anunță un nou nivel de echipare de bază pentru SUV-ul Grecale. Acesta înlocuiește vechiul nivel GT și se numește chiar Grecale. Motorizarea este una mild-hybrid și oferă 300 de cai putere. (18.04)
-
Porsche a stabilit un nou record pe Nürburgring pentru mașinile cu transmisie manuală cu noul 911 GT3. Pilotul de uzină Jorg Bergmeister a reușit să înregistreze un timp de 6:56.294 cu un 911 GT3 din 2025 echipat cu transmisie manuală în 6 trepte. (18.04)
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Hyundai prezintă o nouă generație de motoare hibride: consum mai mic cu 45%
-
Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
-
Noi detalii despre Mazda EZ-60: versiune cu motor termic pe post de generator
cel de vine, va veni cu idei noi, o minte tanara si cred ca va face treaba destul de bine
oare va avea de a face si cu designul dacia? ;)