Seful designului Mazda trece la Renault
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Patrick le Quement, designerul-sef al celor de la Renault, se va retrage din activitatea profesionala la sfarsitul acestui an, urmand ca locul sau sa fie luat de Laurens van der Acker, cel care a coordonat pana acum activitatea de creatie de la Mazda.
Patrick le Quement este o personalitate foarte cunoscuta in lumea auto, fiind cel care a stat la originea ultimelor generatii de modele Renault. Vorbim de Twingo, Scenic, Espace 3 si 4 si mai ales de Megane 2 si Megane 3. Francezul activeaza de 20 de ani in cadrul Renault, reusind sa isi impuna stilul pe piata, desi pe langa cei care ii lauda stilul au existat destui fani ai marcii franceze care au sustinut ca liniile lui le Quement nu reprezinta corect istoria constructorului din Hexagon.
Inlocuitorul lui le Quement este seful biroului de design de la Mazda din 2006, van der Acker activand anterior in cadrul biroului Ford din Statele Unite (1998-2005). Experienta totala a olandezului in domeniul designului industrial nu depaseste 20 de ani, insa in portofoliul sau se regasesc conceptele Mazda din linia Nagare (Sassou, Senku, Kabura si Kazamai).
Foarte interesant este faptul ca Laurens van der Acker vorbeste fluent olandeza, engleza, italiana si germana, franceza nefiind printre limbile cunoscute. In aceste conditii, olandezul va lua parte la cursuri intensive pana in luna octombrie, atunci cand acesta va intra efectiv pe postul de designer-sef Renault.Liniile coordonate de van der Acker vor putea fi admirate in gama Renault abia din 2013, modelele constructorului francez fiind deja gandite si concepute pana inclusiv in 2012.
via | leblogauto
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
cel de vine, va veni cu idei noi, o minte tanara si cred ca va face treaba destul de bine
oare va avea de a face si cu designul dacia? ;)