Pentru moment, reprezentanţii Volkswagen şi Nissan au refuzat să comenteze zvonurile privind Paul Willcox. Speculaţiile din industrie îl plasau pe acesta în poziţia de conducere de la Volkswagen după ce Simon Thomas, fostul şef al diviziei britanice a Volkswagen, a fost promovat şef al departamentului de marketing pentru Grupul Volkswagen şi pentru marca Volkswagen.
În trecut, Thomas a fost şeful departamentului de vânzări şi marketing de la Nissan, plecând din funcţie în 2011. Rolul lui Willcox la Nissan va fi preluat de Guillaume Cartier, actualul şef al operaţiunilor de vânzări Nissan Europe. La rândul său, Cartier va fi înlocuit de Raoul Picello. Spre deosebire de Willcox şi Cartier, Picello lucrează la Nissan din septembrie 2012. Noul şef de vânzări şi marketing al mărcii Nissan va prelua noua funcţie de la 1 septembrie. Guillaume Cartier are 44 de ani şi lucrează la Nissan din 1995.Via AutomotiveNews (înreg.)
Comentarii (1)