Seful de design VW: "Nu dorm noaptea cand ma gandesc la noul Golf 7"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Walter de' Silva sustine intr-un interviu acordat publicatiei Automotive News ca proiectarea de la zero a noului Golf 7 reprezinta cea mai mare provocare a vietii sale de pana acum. Dupa ce s-a implicat foarte putin la nivelul designului noului Golf 6, italianul preluand conducerea biroului de design al Grupului VW in timp ce modelul se afla deja in faza de dezvoltare, viitoarea generatie a celui mai vandut model european din toate timpurile ii da reale dureri de cap.
"Nu pot sa dorm noaptea atunci cand ma gandesc la viitorul Golf 7. Nu mi-am putut imagina vreodata ca voi ajunge sa desenez de la A la Z noul Golf", afirma De' Silva. Desi noul Golf este programat sa apara in 2012, proiectul este deja pe masa de "operatie" a designerilor de la Volkswagen, acestia incepand deja lucrul la ceea ce va deveni, considera De' Silva, cea mai importanta lucrare a carierei sale.
Italianul - cunoscut in lumea auto pentru desenul unor modele precum Alfa Romeo 156, Audi A5, Audi A6, Seat Altea sau Seat Leon si considerat creatorul celebrei grila single-frame a modelelor recente Audi - sustine ca se implica enorm in activitatea sa din cadrul Grupului Volkswagen, ultima sa creatie fiind una foarte importanta pentru portofoliul sau si al marcilor pe care le reprezinta.
"In ultimii doi ani am petrecut mai mult timp cu Dr. Winterkorn (n.r. Directorul Grupului Volkswagen) decat cu sotia mea", considera italianul, care afirma despre noul Polo ca acesta reprezinta "o forma simpla si onesta. Iar a desena simplitatea este mult mai dificil decat a decora peste limita".via | Automotive News (inreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Interviu
-
În cadrul unui eveniment găzduit de Centrul de Design Dacia din București, constructorul de la Mioveni și-a prezentat piloții și mașina cu care este gata să cucerească Raliul Dakar din 2025. Echipajul Dacia Sandrider este format din Cristina Gutierrez, Nasser Al-Attiyah (câștigător de 5 ori al Raliului Dakar) și Sebastien Loeb (câștigător de 9 ori al Campionatului Mondial de Raliuri) cu care am avut ocazia să realizăm și un interviu. Dacia deja a înregistrat o victorie la evenimentul Rally Raid din Maroc. (14.11)
-
În cadrul evenimentului organizat de Nissan la Le Mans, în cadrul căruia am văzut noul monopost de Formula E, am avut ocazia să îi luăm și un interviu lui Lucian Gheorghe, românul care antrenează creierul piloților Nissan din competiția electrică. (18.10)
-
Automarket a avut ocazia de a sta de vorbă cu celebrul pilot Ken Block la standul Ford, în cadrul Salonului Auto de la Geneva. (03.01)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
il face de la A la Z ???
vai vai, chiar asa?
sunt TARE curios !
Succes...la partea cu fata ma refer...avand in vedere cum gandesti...cred ca vei avea nevoie!
si da renault e sub multe marci.a fost bun, candva.
Si cine nu observa ca Renault a inceput sa aiba masini foarte frumoase, inseamna ca e prea incuiat la minte. Kangoo de persoane e foarte simpatic, Noul Symbol, Megane 3 ( bicorp/coupe/estate) , Laguna Coupe si Laguna Estate sunt de asemenea masini frumoase :) Ganditi-va un pic!
Revenind la Walter de' Silva, parerea mea e ca e un simplu desenator pe langa Ken Okuyama, unul dintre cei mai avangardisti designeri la nivel planetar... Ken Okuyama a conceput Honda NSX, K.O. 7 Spider(un concept cu 2 locuri nevopsit), Porsche 911 (1999), Maserati Birdcage 75th (premiu de cel mai bun concept in 2005 la Geneva), Ferrari Rossa, Enzo Ferrari tot de el a fost supervizat... Singura realizare notabila a lui Walter de' Silva e Audi A5, in rest te plictiseste de moarte...
Golf-ul nu e deloc pe maini bune :|
Invata sa asculti de oamenii mari si stinge lumina cand iti spun !
Are o echipa care vine cu propuneri, iar cel care e in rezonanta cu ce-si imagineaza el, e scos in fata...
Semtex, fostul sef de design Mazda (Laurens van den Acker) e la Renault incepand cu luna aprilie '09, deci nu avea cand sa produca toate modelele enumerate mai sus. Toate modelele din gama recenta Renault au fost produse sub indrumarea lui Le Quement, insa "creatorul" lui Megane este un italian. Fabio Filippini e numele lui.
Daca ar fi sa descriu designul celor de la Volkswagen in cateva cuvinte as spune constant, dar lipsit de pasiune.
cred ca esti mai taran daca scrii lucruri de astea.
Esti cu adevarat taran ( prost si slinos ) cand cataloghezi oameni dupa masinile lor si calitatile masinilor dupa tarile lor de origine. E plin de melteni cu gura mare: " Renault e praf, VW pt tarani, KIA chinezarie etc. ". Sunt cliseele unor oameni limitati.
Spre deosebire de altii, eu imi dau seama ca sunt tzaran si nu ma dau "orășean".
Articolul este despre cum se vede din scaunul de designer sef de la VW conceperea unei noi generatii pentru o masina care a marcat istoria auto.
Ca e buna, proasta, slaba, grasa, urata, scumpa, ieftina, astea sunt pareri personale de care ma pot lipsi.
@Mircea Mester: multumim pentru informatii!
Deocamdata Golf ramane "Das Auto" si indiferent ce parere avem noi, Golful va evolua si fara noi.
concluzia Renault are istorie, francezii fac masini bestial de frumoase, fiabile cu motoare tari, cu interioare prietenoase ..daca va uitati la dacia logan e net superioara oricarui golf...
restul sunt nemtesti...totul trist si negru la interior ...aceleasi linii de design...fara nici un zambet..toate sunt prost facute si te lasa cand ti-e lumea mai draga...
eu unul zic ca golful 7 va arata ca si golful 3 doar cu alte faruri si stopuri ...
pana atunci numai bine
iar logan peste OIRCARE golf? hey buddy? nu e nici macar peste golf 2.niciodata.
si nu, nu sunt fan vw, doar beattle golf mk1 si mk2, scirocco mk1, mk2
Nu stiu cum sunt astia cu vw tdi, dar astia care repeta ca niste papagali sintagma asta manelist-tdi sau vw-rahat de masina, parca prea va inmultiti si tare, dar tare o dati in penibil!!