În urmă cu câteva zile, BMW a prezentat lumii întregi conceptul i Vision Dee în cadrul evenimentului CES din Las Vegas. Conceptul a fost creat special pentru a scoate în evidență viitorul limbaj de design al mărcii bavareze, care va debuta oficial la noua familie de modele electrice Neue Klasse, începând din 2025.
Design-ul conceptului prezentat în Statele Unite este unul surprinzător de minimalist și a fost creat special pentru a scoate în evidență funcțiile și tehnologiile digitale ale lui i Vision Dee. Printre elementele minimaliste remarcăm și celebra grilă dublă, care are o formă complet diferită față de ce avem în prezent.
Potrivit lui Adrian van Hooydonk, șeful departamentului de design al Grupului BMW, grila dublă va suferi câteva schimbări importante odată cu lansarea oficială a familiei de modele Neue Klasse. Într-un interviu acordat publicației BMWBlog, van Hooydonk a precizat că grila dublă va avea un design nou pentru fiecare model diferit.
Toate acestea pentru ca viitoarele modele să fie mai ușor de recunoscut de la distanță.
În același interviu, șeful de design al grupului german a vorbit și despre actualul design al grilei duble, care are parte de succes comercial în ciuda aspectului său controversat. „Știam că oamenii vor vorbi pentru că, bineînțeles că știm și noi când facem o schimbare”, a declarat acesta. „Mai știm, de asemenea, că a-i face pe oameni să vorbească nu este neapărat rău. Ceea ce ar fi rău este dacă oamenii ar vorbi, dar nu ar cumpăra. Însă ei vorbesc și cumpără, așa că încă ești pe calea dreaptă”, a mai adăugat van Hooydonk.
De asemenea, șeful de design BMW a precizat și faptul că viitoarele modele vor avea interioare cu mai puține butoane pentru a reduce din complexitatea lor, dar și pentru ca materialele viitoarelor modele să fie mai ușor de reciclat. Mai mult, este posibil ca tehnologia E Ink, care schimbă culoarea caroseriei la atingerea unui buton, să își facă apariția la viitoarele modele de serie BMW.
via BMWBlog
doar lui tibi ii place limbajul.
„Mai știm, de asemenea, că a-i face pe oameni să vorbească nu este neapărat rău. Ceea ce ar fi rău este dacă oamenii ar vorbi, dar nu ar cumpăra. Însă ei vorbesc și cumpără, așa că încă ești pe calea dreaptă”
Mucles amaratilor! Luati-va Audi ca alea arata toate la fel oricum
OR FI ROMANII IRELEVANTI, DAR TOT GLOBUL SE PLANGE DE URATENIA GRILEI BMW, NU DOAR ROMANII.
MAI CITESTE SI TU DE PE SITE-URILE STRAINE!
ASA CA MUCLES TU 1
PAI ALA E SUBIECTIV, CA VREA SA MAI PRINDA MASINI DE LA REPREZENTANTA.
CITESTE COMENTARIILE OAMENILOR
ORICUM, CINE PLM E MUNOZ ALA?
SI TI-AM SPUS CA VOLUMUL VANZARILOR NU SUNT REPREZENTATIVE PENTRU BUNUL GUST AL CUMPARATORILOR.
SI DE ASEMENEA, DA, UNII ISIO IAU BMW PENTRU CUM "STA MASINA PE SOSEA".
EU NU AM CONTESTAT CAPABILITATILE RUTIERE ALE BMW-ULUI, BA DIMPOTRIVA, LE APRECIEZ.
EU VORBEAM DE GRILA ABOMINABILA DE PE M3/M4.
NU IMI PUNE IN CARCA AFIRMATII NESPUSE.
"VOLUMUL VANZARILOR NU ESTE REPREZENTATIV"
P.P.S. CHIAR SUBIECTUL ARTICOLULUI ERA DESPRE GRILA, DAR TU DUCI DISCUTIA IN ALTA PARTE. STII CUM SE NUMESC CEI CARE NU POT INTELEGE UN TEXT, NU? A.F. ;-)))
Dar ca aspect, acești Beethoven- Mozart- Wagner al mașinilor, au feștelit-o grav
TU FACI SPUME LA GURA PE AICI.
TOATA LUMEA CARE A COMENTAT PE AICI, E IMPOTRIVA, DOAR TU ESTI CONTRA.
DAR TU AI IMPRESIA CA EU TI-AM CITIT INEPTIILE? AM CITIT IN DIAGONALA.
SI MAI "DESTEPTULE", CE LEGATURA AU "ANAL-ISTII" ASTIA, CU URATENIA GRILEI DE BMW?
MUNOZ E CUMVA "ANAL-IST" IN ARTE?