- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
Hyundai a dezvăluit prima schiță oficială cu interiorul viitorului SUV electric Ioniq 9. Interiorul noului model cu 3 rânduri de scaune promite să ofere un spațiu generos și o atmosferă ca într-un salon. (17.11)
-
Noul BMW iX3 Neue Klasse a fost dezvăluit prin intermediul unor imagini patent publicate online. Viitorul model electric al mărcii va fi lansat în 2025 și va fi primul model din noua familie de mașini electrice Neue Klasse. (16.11)
-
Cu ocazia Salonului Auto Guangzhou, constructorul german de automobile a prezentat noul A5L, un model dezvoltat special pentru China. Acesta are un ampatament lung, iar forma caroseriei este de sedan clasic. (15.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- FOTOSPION: Primele imagini cu noua Dacia Jogger facelift
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Interviu cu Sebastien Loeb, legenda vie din WRC: "Dacia mi-a dat șansa să îmi trăiesc, în continuare, pasiunea"
- Exemplar unicat Lamborghini Revuelto Opera Unica: aplicarea vopselei a durat 480 de ore
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Şeful de design BMW apără noul Seria 3: "E un mare pas înainte"
Desi in general cumparatorii de seria 3 il cumpara pentru cum se simte masina la volan in primul rand.
Oricum daca Mercedesul arata anything close to this: http://autoworld.wordpress.com/2010/03/01/new-mercedes-f800-style-concept-revealed-previews-future-cls-class-details-and-photos/mercedes-benz-f800-style-concept-img_1/
In ziua de azi, baietii de la BMW vor sa ne vanda niste gogosi de tufa, adica orice BMW care apare la 5 ani e o capodopera de arta mai ceva ca o vioara Stradivarius. Vedeti-va de treaba. Astazi se copiaza totul, se upgradeaza totul, se lanseaza modele si forme fara fond doar ca sa fie in pas cu concurenta.
Am impresia ca de 20 de ani incoace.......Mercedes a batut toate marcile la design, ei si italienii de fapt........BMW este rege la inovare si la propulsie.......iar Audi pluseaza la design interior, calitatea fabricatiei si copiaza tehnica si filosofia Porsche.
Toate maşinile noastre fac parte din familia BMW, însă, ca în orice familie, fiecare membru are caracteristicile sale proprii puternice. De exemplu, Seria 1 nu este atât de 'serioasă...
Daca eram posesor de serie 1 mergem in fata fabricii si ii dadeam foc, BAI ADRIANE DU-TE LA DACIA SI CONCEPE DESIGN AUTO CA SCOTI NUMAI CATASTROFE, CUM POTI SPUNE CA SERIE 3 ARE UN LOOK FAMILIAR CAND MASINA ARE ALTA DESTINATIE, FAMILIILE ISI CUMPARA SERIE 5 NU CUM SPUI TU CA..."Noul Seria 3 are într-adevăr un look familiar, dar designul general al maşinii este un mare pas înainte faţă de generaţia anterioară" ...SA STAI TU CU FAMILIA TA INTR-O CUTIE DE SERIE 3 SI SA-TI VOMITE COPIII PE BANCHETA DIN SPATE UNDE ORICUM NU AI LOC SI LA CEA MAI MICA DENIVELARE AI CELE MAI NASOALE SENZATII LA NIVELUL CERVICALEI, DAR ASTA E ALGEREA CELUI CE CUMPARA O ASTFEL DE CUTIE, NU IL OBLIGA NIMENI, IN SCHIMB PT. FAMILIE CATEGORIC OBSERVAM SI IN TRAFIC CU TOTUL SI CU TOTUL ALTE MARCI ELEGANTE, RAFINATE SI CU UN DESIGN MULT MAI REVOLUTIONAR FATA DE ANOSTELE BMW.
Familiar inseamna cunoscut, care nu ne este strain, si nu are nici o legatura cu familia sau cu adjectivul familial.
Si as vrea sa vad mai multa toleranta si respect fata de punctele de vedere impartasite de designeri,constructori sau simpli forum-isti chiar daca nu iti sunt pe plac.
Mie imi place foarte mult noul seria 3, este o masina creata pentru tinerii fara obligatii , dependeti de forme, de stil, de imaginatie/creativitate , si nu in ultimul rand de pasiunea pentru aceasta marca. Din fericire masina asta nu ti se adreseaza tie, si asta ma face sa o plac si mai mult.
Cosmin 25 ani
Astia toți de mai sus care aburesc cu afirmatiile de gen italienii sunt cei mai tari la design ar fi bine sa o lase mai moale, alta Romeo are un design invechit de vreo 20 de ani aceleași linii de design si Fiat e trabant cu cap de vaca.
Mai mult de Jumatate din comentarii sunt din partea fanilor Saab si Volvo (laucalin, saabcuantic si continua sirul desteptilor...)
BMW urat urat dar uite dragilor, oamenii îl iubesc si de mulți ani e liderul premium mondial si an pe an vânzările BMW sunt in creștere .
ASA ca slow down cu afirmatiile voastre de doi lei.
Cu alte cuvinte si intr-o exprimare simpla pe care sa o poti intelege , esti nimic, zero, nul, o multime de actiuni si exprimari vide.