BMW M4 este una dintre cele mai spectaculoase mașini de performanță ale momentului. Mașina este deja disponibilă în România și servește drept inspirație pentru unul dintre cei mai talentați fotografi români: Radu Chindriș. Creatorul de imagine a organizat o ședință foto cu mașina, încercând să expună detalii ale caroseriei pe care nu le-ai observa la prima vedere. Ședința foto a fost și o invitație la dialog, adresată lui Domagoj Dukec, designerul șef BMW.
Ședința foto a presupus descompunerea mașinii în detalii spectaculoase. Cu încadrări strânse şi un control precis al reflexiilor care foloseşte o tehnică de expuneri repetate şi "light painting", fotograful a pus în evidenţă fiecare linie şi suprafaţă a BMW M4. În total a fost creat un set de 5 cadre care aduc în prim-plan detalii ascunse şi a pus în evidenţă perfect forma sculpturală a caroseriei.
Imaginile au fost analizate ulterior de Domagoj Dukec, şeful de design BMW. Acesta a răspuns invitaţiei şi a oferit o perspectivă din interior, o interpretare a conţinutului relevat de fiecare fotografie.
A fost o (re)întâlnire unică între creator şi creaţie, totul filtrat prin obiectivul camerei de fotografiat.După ce a analizat fotografiile românului, designerul șef BMW a comentat pe marginea lor.
"Un spoiler gurney din fibră de carbon, stopurile puternic tridimensionale și un difuzor sunt reţeta pentru un design specific M - așa vor vedea ceilalţi această mașină cel mai des pe stradă - din spate", a declarat Dukec.
Nici partea frontală nu a fost uitată. "Îmi place foarte mult cum se vede M4 din faţă; se pare că te-ai plimba pe lângă mașina din parcare - dar te face să stai nemișcat și să absorbi acest design distinctiv. Elementele pentru grila dublă sunt proiectate într-un mod foarte deschis - împreună cu elementele geometrice ale capotei par două turbine care trec prin maşină", a declarat șeful de design BMW.
P.S. (Doar curios): Radule, mai ai Forester-ul ăla de-ți consuma 15 litri la relanti ?? :-)
E o idee de marketing in care a fost inclus si Dukec ca sa dea bine.
Acum problema este urmatoarea: daca s-a urmarit promovarea M, BMW a dat-o in bara pentru ca pare un articol in care este promovat Radu, iar daca s-a urmarit promovarea lui Radu, ar trebui sa vina cu niste fotografii mai consistente, nu cu unele pe care a pus cateva spoturi de lumina. Orice fotograf cu minime cunostinte stie ca lumina tangentiala scoate in evidenta texturile si formele.
Unde e "P"-ul ala de pe vremuri, sa stim ca e un articol publicitar si sa nu mai intram pe el?
Retoric bineinteles.