Şeful Daimler: "Următorul deceniu va purta amprenta Mercedes"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dieter Zetsche, şeful Daimler AG, şi-a exprimat convingerea în viitorul Mercedes-Benz şi în faptul că marca va fi pe primul lor la vânzări în următorii ani. Totodată, Zetsche a anunţat că marca va lansa 10 modele noi în următorii patru ani, dintre care cinci vor aparţine segmentului compact. Patru dintre cele cinci modele compacte le sunt destinate tinerilor. În acelaşi timp, Mercedes-Benz va dezvolta versiuni suplimentare al modelelor din segmentul superior al gamei, cum ar fi S-Klasse şi CLS, care urmează să primească "frăţiori" de platformă.
"Primul deceniu care urmează după aniversarea a 125 de ani de la primul automobil din lume va aduce multe schimbări în industria noastră. Suntem foarte bine pregătiţi şi abia aşteptăm să facem din viitorul deceniu un ”deceniu Mercedes-Benz”. Chiar şi pe viitor, trebuie să fim pregătiţi pentru slăbiciune pe termen scurt sau chiar mediu. Noi ne planificăm totul nu pentru următorul sfert de an, ci pentru următorul deceniu.
Experţii sunt de acord că va creşte cererea pentru automobile mai repede decât economia globală până în 2020.", a declarat Dieter Zetsche pentru Automotive News Europe.În scrisoarea pe care a semnat-o Zetsche şi ceilalţi membri ai consiliului director al Mercedes-Benz, şeful concernului german a declarat încă o dată intenţia transformării mărcii din Stuttgart în liderul segmentului premium la vânzări. Până în 2014, Zetsche doreşte ca Mercedes-Benz să vândă 1.5 milioane de unităţi pe an, iar ţinta pentru anul viitor va fi urcată la 1.6 milioane de unităţi. În ciuda optimismului manifestat de directorul companiei germane, acesta a refuzat să facă o previziune a volumului de unităţi vândute în 2020.
Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Emblematicul producător italian de supercaruri Ferrari a anunțat astăzi că veniturile și câștigurile sale de bază vor crește cu cel puțin 5% în acest an, după ce și-a îndeplinit obiectivele pentru 2024. (04.02)
-
Potrivit unui nou studiu realizat de compania de consultanță Escalent, producătorii chinezi de automobile trebuie să reducă semnificativ prețurile mașinilor sale pentru a atrage clienți în Europa. (04.02)
-
Honda și Nissan și-au amânat planurile de fuzionare până la mijlocul lunii februarie. Inițial, cele două mărci trebuiau să dezvăluie aceste planuri la sfârșitul lui ianuarie. (04.02)
In continuare merg pe mana celor de la BMW.Mercedes insa poate rasturna situatia datorita noilor A klass si B klass, modele care se vand foarte bine in Europa Centrala si de Vest.