Uniunea Europeană a decis anul trecut viitoarele ţinte de emisii de CO2 pentru 2020, iar toţi producătorii de automobile trebuie să aibă o medie a emisiilor de CO2 de 95 de grame pe kilometru la nivel de gamă. Analiștii au calculat că anumiți producători auto vor avea probleme majore în contextul emisiilor stabilite de UE.
Pe fondul pregătirilor în acest sens, șeful Daimler susține că respectarea emisiilor de CO2 în 2021 va fi o “provocare semnificativă”.
“Avem toate vehiculele potrivite pentru a atinge acele ținte. Însă, nu putem să impunem clienților ce să cumpere,” a declarat Ola Kaellenius.
Potrivit lui Kaellenius, clienții continuă să opteze pentru SUV-urile Mercedes, care au ajuns în prezent la o treime din vânzări: “Trendul creșterii vânzărilor de SUV-uri nu s-a schimbat în ultimii 25 de ani”.
Via Reuters
yaris hibrid, sa zicem, este (adica era, ca vad ca a disparut din oferta) cam la acelasi pret cu un yaris benzina automat.
evident, clientul va alege hibridul.
Bla bla bla....
Bine că există concurenţa, şi uite că există frumosul EQC doar din cauza existenţei Tesla.
Hai las'o jos că măcăne măi Kaellenius