Şeful Daimler pariază pe Germania la Cupa Mondială din Africa de Sud
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dieter Zetsche, şeful Daimler, a anunţat că va Mercedes-Benz va oferi reduceri speciale pentru unele modele dacă Germania va câştiga Cupa Mondială în 2010. Spre exemplu, în cazul unui Mercedes SLK de 38.000 de euro, reducerea va fi de 3.800 de euro dacă Germania ia Cupa Mondială. Tocmai de aceea, campania de publicitate a celor de la Mercedes-Benz vizează reclame în mediul online, în presa scrisă şi la TV. Din moment ce Mercedes-Benz sponsorizează echipa naţională din 1990 – ultimul an când a câştigat Cupa Mondială – miza este importantă pentru nemţii de la Mercedes, dar şi pentru echipa de fotbal a acestora.
O altă ofertă specială implică plata a 319 euro din ratele clienţilor care aleg un model Mercedes în leasign şi Germania câştigă Cupa Mondială. Germania are şanse de 14:1 să câştige titlul, în timp ce Spania şi Brazilia au ambele şanse de patru la unu – fiind ambele favorite la titlu. Ofertele Mercedes-Benz nu se opresc aici, exitând şi o ofertă pentru A-Klasse şi B-Klasse, care se aplică şi în cazul lui GLK şi implică finanţare cu dobândă zero.
SLK primeşte încă un pachet, care implică jante de dimensiuni mai mari şi scaune din piele neagră cu cusături roşii.Rivalii de la BMW nu oferă nicio promoţie pentru Cupa Mondială de Fotbal, dar va furniza maşini de curtoazie liderilor ţărilor care se vor prezenta la meciurile din Africa de Sud. Nici cei de la Audi nu vor avea promoţii legate de acest campionat de fotbal, dar "colegii de grup" de la Volkswagen vor avea o campanie intitulată Team şi oferă reduceri pentur Golf, Polo, Tiguan şi Scirocco în Germania. Toate mărcile implicate în acest război al promoţiilor speră să obţină vânzări sporite în baza Campionatului Mondial de Fotbal din Africa de Sud, iar cei de la Mercedes-Benz speră să obţină o imagine mai tinerească în urma acestui eveniment.
Via | Bloomberg
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Mazda a prezentat oficial o siglă nouă, cu un aspect simplificat. Aceasta este prima schimbare majoră a siglei mărcii nipone în 28 de ani. (29.01)
-
Tesla a anunțat că a depus o contestație la Curtea de Justiție a Uniunii Europene împotriva taxelor vamale care afectează mașinile electrice produse în China. Prin acest demers, marca americană se alătură producătorilor care contestă aceste măsuri, printre care se află și BMW. (28.01)
-
Guvernul Statelor Unite ale Americii este pe cale să interzică vânzarea de mașini noi cu tehnologie din China și Rusia pe teritoriul său. Aceste mașini nu vor putea fi comercializate din cauză că prezintă riscuri de securitate națională. (15.01)
- Puterea ursului
- Skoda Elroq a intrat în producția de serie: cea mai accesibilă electrică a mărcii
- Mazda prezintă o siglă nouă: prima actualizare majoră după 28 de ani
- Renault demarează producția de motoare electrice în Portugalia
- Cancelarul Germaniei: UE pregătește subvenții pentru achiziția de mașini electrice
Comentarii (2)