Sandero este vedeta incontestabilă a gamei Dacia. În 2024, a fost cel mai vândut model al mărcii de la Mioveni, la nivel global, cu 309.392 de exemplare. Asta înseamnă o creștere de 14.5%, comparativ cu anul trecut.
În urma acestei performanțe, Sandero a devenit primul model Dacia, din istorie, care depășește pragul de 300.000 de exemplare comercializate.
Constructorul român de automobile, deținut de gigantul francez Renault, are planuri mari pentru Sandero. Dacia se gândește deja la noua generație, iar marea surpriză este că va fi disponibilă și o versiune pur electrică, în 2027.
Anunțul a fost făcut chiar de șeful mărcii, Denis Le Vot. Detaliile tehnice nu au fost dezvăluite, dar presa din Franța susține că viitorul Sandero electric ar putea împrumuta o versiune a arhitecturii utilizate de versiunea de bază a lui Renault 5.
Asta înseamnă o baterie de 40 kWh, o autonomie de circa 300 de kilometri și un motor electric capabil de 95 de cai putere.
Din nou, aceasta nu este o informație oficială.Planurile de electrificare ale mărcii Dacia nu se opresc aici. După 2030, compania va lansa și alte modele cu zero emisii.
via Automotive News (înreg.)
a aseza Dacia pe butuci, cu o a doua aberanta versiune EV.
Renault si-a pierdut complet busola, iata ca aberaţia Spring n-a reprezentat atat de necesara pildă pentru Renault.
Sandero are stringenta nevoie de propulsorul dCi.
Lipsa motorului dCi reprezinta veritabilul călcâi al lui Ahile pentru gama Dacia la ora actuala.
Să fim cu mare băgare de seamă.
Este arhisuficient pentru umanitate ca a avut parte de Josef Mengele in secolul XX,
Renault neavand niciun drept in a se metamorfoza intr-un destul de probabil Mengele 2.0 pentru Dacia in secolul XXI !
Aș fi deosebit de încântat dacă ai explica avantajele unui diesel în oraș.
Versiunea noua arată mult mai bine decât cea veche, "in metal" cum zic englezii.