Un italian va conduce biroul Ford România. Între timp, Ford acuză infrastructura: "Pierdem până la 80 de euro per maşină la transport din cauza drumurilor"
În cazul în care autostrada Sibiu-Piteşti nu va fi finalizată până în 2020, Nicolas Maure promite că vor fi luate decizii cruciale cu privire la uzina din Mioveni. În orice caz, preşedintele Automobile Dacia promite că vrea să păstreze locurile de muncă de la uzina argeşeană pentru o perioadă cât mai lungă de timp, câtă vreme este posibil din punct de vedere financiar acest lucru. Dacia estimează o producţie apropiată de cea din 2014 pentru anul curent, aproximativ 330.000 de automobile noi urmând să părăsească porţile uzinei din Mioveni.
Tot până în 2020, cei de la Dacia şi Renault vor lua în considerare producţia altor modele decât cele entry-level la fabrica din Mioveni. În ciuda faptului că fabricile din Turcia ale concernului Renault au costuri mai mici, diferenţele de salarii dintre aceştia şi ţara noastră au fost reduse semnificativ, deci nu mai prezintă avantajul de altă dată. Oficialii Dacia lasă de înţeles că alocarea de noi modele către fabrica din Mioveni nu poate avea loc fără o modernizare minimă a infrastructurii româneşti.Via 0-100.ro
@ABC: daca ai avea o idee de 10% din totalul banilor publici care se fura, te-ai ingrozi si ai evita sa intrebi de ce le ia atata timp... Incepand cu studiile de fezabilitate si terminand cu licitatiile diverselor tronsoane totul este un mare furt, unde baietii cu ochi albastri castiga toti, iar populatia ramane doar cu silabele 2+3 din cuvant.
Desi nu au spus niciodata, nu cred ca Renault se astepta ca Dacia sa fie o reteta asa de success la nivel global....daca in anii de dinaintea crizei era totul ak pentru ca loganul se vindea cu preponderenta la noi unde de bine de rau masinile ajungeau si oricum oamenii sunt obisnuiti sa astepte....dupa 2008, 2009..mai ales cand a aparut si Sandero si Duster...vanzarile Dacia in afara au crescut de la an la an...culminand cu 2013-2014 ani foarte buni de vanzari.
In aceste conditii, pentru Renault este important sa aiba un mijloc prin care sa transporte cat m ai rapid ce fabrica aici...adica 90% cat merge la export.
PEntru ei ar fi foarte usor sa mute o mare parte din productie in Maroc (iar pe termen lung cred ca asa se va intampla) de unde are deschidere usoara catre toate pietele...dar dupa atatea investitii facute aici, nu e o decizie usoara.
A avea autostrazi nu e un "WOW"...intr-o tara civilizata e un lucru banal...fara de care nu ar exista economia...ca un fel de abecedar...
La noi nu e asa, nu s-a vrut si nici nu cred ca se vrea in viitorul apropiat dezvoltarea infrastructurii....pe langa spagi si furt...lighioanele care ne conduc nici macar nu stiu cat castig ar avea cu o tara plina de infrastructura rutiera....
Multi va treziti vorbind fara sens, dar deh...trebuie sa spuneti si voi ceva nu?!
E vorba de relocarea productiei si reducerea numarului de angajati, daca nu ai citit din text.
Daca esti bugetar ar trebui totusi sa intelegi ca banii care sunt "mulsi" de pa Dacia si angajatii ei iti permit tie sa pui ceva pe masa(asta in cazul in care esti bugetar). Si daca ar fi sa extrapolam are impact chiar si daca ai fi la privat(gaurile vor trebui acoperite de undeva-noi taxe si impozite).
Va place sa ganditi dar mai putin sa ganditi.
De autostrazi avem toti nevoie, nu numai Dacia.
Mai trist este faptul ca ar putea fi facute cu bani de la UE, dar nu mai pot ei fura... Pana la urma la asta se reduce totul: cat putem fura ca sa va spunem ce putem face:(
Dar cum marea majoritate inca doarme nu pricepe nimic din ce se intampla in jurul lor avem guvernantii pe care ii avem si pe care ii meritam. Sa nu uitam ca ei sunt oglinda societatii, nu s-au pus singuri pe scaunele caldute de la guvern.
Autostrada trebuie facuta in primul rand pentru noi ca tara si dupa pentru a atrage si pastra investitorii. De aceea, consuder ca guvernul nu arata indiferenta catre Dacia sau Ford cand propune autostrada intre brasov si Sibiu (unde se circula fara probleme) ci arata dispret fata de noi, fraierii contribuabili romani.... si nu este vorba doar de parazitarul govern actual ci marefer si la cele anterioare si din pacate si unele dintre cele viitoare.
Sa nu faci autostrada pe bani europeni (aproape gratis) pentru ca nu se poate fura as defini ca subminarea economiiei si implicit a dezvoltarii tarii...
"Grupul Renault a solicitat autorităţilor române ajutoare de stat de aproape 70 milioane euro, pentru centrul tehnic RTR de la Titu şi pentru furnizori ai Dacia şi Nissan, precum şi o garanţie de 100 milioane euro pentru un împrumut de la BEI."
repede ce am gasit pe net
In plus, ce legatura are centrul de la Titu cu faptul ca in Romania nu se fac autostrazi?!!!
Cumva o sa folosesti centrul pentru a te deplasa din punctul A in punctul B?
De ce amesteci lucrurile?
Iti spun eu de ce: esti unul din postacii PSD!!!!