În urmă cu câteva zile, Bugatti a stabilit un record de viteză pentru cea mai rapidă mașină decapotabilă de serie din lume cu modelul W16 Mistral. Ultimul Bugatti cu motor W16 a reușit să atingă o viteză maximă de 453 km/h, fiind mai rapidă chiar și decât se așteptau cei de la Bugatti.
Recordul stabilit de Bugatti W16 Mistral este, fără îndoială, extrem de impresionant. Totuși, Bugatti își dorește și mai mult. La scurt timp după stabilirea noului record de viteză, Mate Rimac, care a fost martor la stabilirea recordului, a fost intervievat de publicația Top Gear cu privire la următoarele ținte pentru Bugatti.
Croatul a declarat că următoarea țintă pentru marca franceză de mașini de înaltă performanță este atingerea și chiar depășirea vitezei de 500 km/h cu o mașină de serie. Pentru ca acest lucru să fie posibil, Mate Rimac a purtat câteva discuții cu Michelin pentru a vedea dacă poate fi dezvoltată o anvelopă care să reziste la asemenea viteze.
Întrebat despre discuția purtată cu un reprezentant al producătorului francez de anvelope, Mate Rimac a răspuns: „Exact asta a fost discuția noastră. Mi-am dat seama că cei care sunt aici sunt de fapt cei responsabili pentru aceste tipuri de anvelope de performanță și de competiție. Iar eu m-am întrebat ’Poți face asta? Poți face aia? Unde este limita?’”
„Una din întrebări a fost ’Care este sarcina statică maximă la 0 km/h pe punțile din față și din spate a anvelopei Turian?’ Iar ei au răspuns ’Ce? De ce întrebi asta?’ Unii din clienții foarte tehnici ar ști de ce întreb asta.”
„Deci sunt genul ăsta de lucruri. Și următoarea întrebare a fost ’Putem să punem cifra 5 în fața recordului de viteză maximă?’ Poate data viitoare. Să vedem”, a declarat Mate Rimac.
Mai devreme în vara acestui an, Bugatti a dezvăluit noul Tourbillon, succesorul lui Chiron. Noul model primește un motor V16 electrificat de 1800 de cai putere și promite o viteză maximă de 445 km/h.
Cel mai probabil, Bugatti va construi o versiune și mai puternică a noului Tourbillon care să poată atinge 500 km/h.via Top Gear
PS asta nu înseamnă ca Bugatti nu rămâne The Ultimate Machine!!!
Trist.... sadic de trist...
Sunt curios care o sa fie "Messerschmitt 262" in lumea auto. Sau de ce nu V2?