BMW: "Înainte să extindem gama i, analizăm rezultatele de vânzări"
BMW a lansat gama i în 2013, deschizând listele de comenzi pentru i3 pe 16 noiembrie.
De atunci şi până în prezent, BMW a primit peste 11.000 de comenzi pentru acel model. Nemţii se aşteaptă la o adevărată explozie a vânzărilor odată cu introducerea modelului i3 pe piaţa din SUA, care va avea loc în decursul anului curent. Până în 2015, BMW se aşteaptă să obţină răspunsurile necesare departamentului de marketing pentru a putea extinde proiectul i la adevărata valoare, fiind necesară o investiţie generoasă pentru creşterea producţiei la cotele anunţate de Norbert Reithofer. Spre comparaţie, BMW a investit 600 de milioane de euro în producţia lui i3 şi i8, în timp ce alianţa Renault-Nissan a investit aproximativ patru miliarde de euro în proiectul lor de vehicuel electrice, care a inclus modele precum Nissan Leaf, Renault Zoe şi Renault Twizy.BMW i8 - imagini şi informaţii oficiale
Constructorii premium de automobile au abordat vehiculele ecologice atât din motive de sustenabilitate, cât şi din motive legate de restricţii ale noxelor. Comisia Europeană a stabilit o medie de 95 de grame de CO2 pe kilometru la nivel de gamă pentru maşinile vândute în anul 2021, o scădere semnificativă faţă de cele 130 de grame CO2 pe kilometru din prezent. Ţinta respectivă este legată şi de masa unui vehicul şi diferă pentru companii individuale. Cei de la BMW, precum şi alţi producători care au modele de dimensiuni mai mari în gamă vor avea ţinte de emisii mai mari decât media industriei. În cazul mărcii din Munchen, ne aşteptăm la o valoare apropiată de cele 105 grame CO2/km prezentate de oficialii companiei.20 de lucruri pe care nu le ştiai despre... BMW i3
Via AutomotiveNews (înreg.)
Comentarii (0)