Actualele generații ale lui BMW M3 și M4 ar putea să fie ultimele oferite cu motoare termice. Asta pentru că este posibil ca urmașii direcți ai acestor modele să adopte propulsoare electrice. Potrivit publicației australiene Drive, inclusiv șeful diviziei de performanță, Frank van Meel, își dorește ca cele două modele să renunțe la motoarele cu ardere internă în favoarea unora electrice.
Totuși, în ciuda acestei dorințe, van Meel precizează că trecerea la propulsoare electrice va fi posibilă numai dacă performanțele acestora vor fi mai bune decât cele oferite de motoarele clasice. Astfel, în cazul în care motoarele electrice se dovedesc că nu sunt la fel de puternice, atunci M3 și M4 vor primi în continuare motoare termice.
"Logica este foarte ușoară. Următorul M3 sau M4 trebuie să fie mai bun decât cel din prezent", a declarat van Meel pentru publicație. "Iar dacă acest lucru poate fi realizat pe cale electrică, atunci este probabil să devină electric.
Dacă nu, vom păstra motorul termic. Dar, bineînțeles, încercăm să facem tot ce putem ca [cele două modele] să fie pur electrice", a mai adăugat van Meel.În încheiere, se speculează că viitoarele generații ale lui BMW M3 și M4 ar putea fi lansate în 2027 sau în 2028.
via Drive
LOL. Deja sunt.
Tesla Model 3P este on par sau peste Bmw M3 si chiar m3 competition
Si nu doar la acceleratii ci si la handling, ca lumea poate are impresia ca sunt locomotive care merg doar drept. Culmea e ca tesla, care nu are pic de experienta in racing, face masini de strada si da palme peste ceafa la ponositii cu aere de "sportivitate".
https://www.youtube.com/watch?v=uotjzSoJc9g
https://www.youtube.com/watch?v=9to5t-rMZ2w
Ca idee, ascultati ce zice asta aici. Producatorii auto de tip legacy (aia clasici, care faceau pe combustie) daca nu se adapteaza, o iau pe urma dinozaurilor
|https://www.youtube.com/watch?v=E5K4NRpWHcA
Astia cand fac afirmatii, se uita la ce comenteaza romanii pe forumuri, sau la ce le arata piata?
Motoarele electrice sunt CLAR mai performante ca cele ICE: cuplu instant si putere de cand ai calcat pedala de acceleratie. Trebuie doar sa faci masina care sa stea pe strada cu atata putere.
Rimac, Lucid air, Tesla deja arata ca se poate.
Pana si Kia, Hyundai electrice, fac probleme la M-uri.
Hai baieti, lasati vrajeala, renuntati la dieseluri cu 4 turbine si treceti la 4 motoare electrice, cate unul pe fiecare roata, daca vreti sa tineti pasul cu altii.
Si BMW sa nu uite: Romania nu e principala piata pentru ei, ca sa produca dieseluri. Romanii importa sh-urile obosite ale germanilor, deci degeaba isi dau cu parerea despre masinile noi.
La 2 tone poti sa scoti sigla M si s-o arunci la cos ca e degeaba.
eu asa am auzit la niste specialisti de astia care se cauta prin buzunare sa faca o cheta pentru o punga de seminte si o bere la PET
Lasa ca BMW afirma ca mașinile cu motoare diesel se mai produc inca 20 ani si pe benzina inca 30. Special pentru tine si ai tai amici:))
Nio abia isi face intrarea in Europa. BMW mai rezista cativa ani si doar daca sunt Made in China ca IX3 si alte modele.
Altfel nu sunt competitive. Deja Tesla face legea si nici nu merita sa dai dublu pe in IX1 sau IX3 Made in China pe un model 3 Made in Germany.
Doar limitatii mai tin la un semn. Restul se uita la performante si pret.
BMW nu mai e ce a fost demultisor.
si da, populatia trebuie redusa prin inmultirea controlata. iar in cativa zeci de ani, oamenii vor fi trimisi pe Luna etc daca vor un job.
ps: spor la numarat electrice!
Fara zilnicul spectacolul de circ oferit de tristul clovn dereglat parca numai e Automarket.
evolution is here!
Șeful BMW M dorește ca viitoarele M3 și M4 să fie electrice
Vezi ca apare doza 7 de vaccin, du-te repede sa o faci, asa au zis la tv azi noapte, du-te si executa ordinele.
referitor la muzica, sunt sigur cum ar iesi un chestionar. la fel ca la benve sau dizal ;)
momentan suntem parte din "download".
Nu mai visa, nu o sa ai niciodata, trage in continuare de golful ala 4 diesel si lasa figurile.