Nu mai este un secret faptul că cei mai mulți producători se pregătesc pentru epoca mașinilor electrice. Din 2030, cele mai multe mărci, printre care și BMW, vor avea în gama de modele numai mașini electrice sau cu propulsoare pe bază de hidrogen. Planurile constructorilor anticipează interzicerea completă a vânzării de mașini noi cu motoare clasice în Uniunea Europeană din 2035.
Cu toate acestea, există și dubii cu privire la tranziția accelerată către vehicule electrice. Recent, Oliver Zipse, șeful Grupului BMW, a precizat că interzicerea mașinilor cu motoare termice reprezintă un pericol pentru industria auto. În opinia lui, viitoarele mașini ar urma să fie accesibile numai pentru cei care au venituri mari.
„Noi nu dorim ca mașinile să fie inaccesibile oamenilor cu venituri mici”, a declarat acesta. „Din punct de vedere politic, acest lucru este foarte periculos. Dacă, dintr-o dată, faci deținerea unei mașini accesibilă doar pentru bogați este periculos.”
Zipse a mai spus că BMW susține trecerea către vehicule electrice, dar și-a exprimat îngrijorarea față de stabilirea unei date prin care mașinile cu motoare termice să fie interzise.
O astfel de decizie i-ar obliga pe mulți șoferi „să conducă mașini vechi”, așa după cum spune chiar el.În încheiere, șeful grupului bavarez a mai spus că „nu există niciun semnal” că motoarele termice vor deveni învechite în următorii 15 ani.
via Economica
Dacă mașinile noi se vor scumpi tot mai mult, indiferent de propulsie, automat parcul auto se va învechi, vor fi tot mai puțini care să facă credit de 40-50 k pentru o mașină obișnuită de familie .
sau poate pun mana pe o carte de fizica etc
cred ca astia vor sa-si vanda ciurucurile termice cat mai pot, tehnologia asteapta la colt pare..
plus ca nu e obligatoriu ca orice opinca sa aiba masina. abia astept sa devina cat mai scumpe masinile, chiar daca probabil nu o sa mai imi permit nici eu, nu ma deranjeaza. sa scapam odata de toata nebunia si aglomeratia asta inutila, creata numai si numai din comoditate, sau lene mai bine zis. jos lenea!
Seful BMW are dreptate, nu poti obliga un continent intreg, apropo doar in UE e mizeria asta, sa isi ceva de care nu are nevoie.
Daca nu isi permite ceva decent care sa nu polueze, de ce sa isi ia?
Nu suntem plini de mizeriile VAG softate corespunzator?
Nu suntem plini de mizeriile germanilor care au mintit?
Nu suntem plini de DPF off?
De ce sa ne omoare toti cu troacele lor imputite?
"Decat" se foloseste in propozitii cu negatie.
De exemplu:
Nu vreau decat ca Seriff sa fie mai putin analfabet.
Pentru propozitii fara negatie folosim "doar" sau "numai".
De exemplu:
Vreau doar ca Seriff sa fie mai putin analfabet.
sau:
Seriff are numai impresii in cap, dar in realitate e vai steaua lui.
Ca exceptie, se poate folosi "decat" si in constructii fara negatie, atunci cand are sensul de "in loc de", cand exprimam o preferina.
De exemplu:
Decat Seriff, mai bine inexopix, macar ala isi scrie delirul corect gramatical.
Hibridele încep să devină o tehnologie matură, iar despre taxe putem vorbi doar dacă mergem cu bicicleta. Impozitul pe hibrid e spanac, o pâine cu semințe.
Industria auto va cuvânta la unison că noile reglementări sunt moarte în coteț.
Odată cu criza, politrucii vor căuta să ofere noi facilități domeniului auto, în niciun caz sub formă de subvenții pe motiv de criză financiară. :)
Germanul cu sistem fotovolltaic optează și pentru o mașină legată cu ața de casă.
Deși diesel-ul se pretează perfect pentru rețeaua de autostrăzi din Germania, manipularea îl determină pe consumator să cumpere ceea ce nu-i trebuie.
P.S. Acum există și o derivație de la Guguță. Tu.
Lasa greselile mele gramaticale si cauta si tu sa dai de permis, ca masina electrica oricum nu ai de sarac ce esti, toti hipsterii care posteaza aici pro masini electrice nu are unul asa ceva. Nici permis nu cred ca aveti.
Eu am diesel, care din punctul meu de vedere e cel mai eficient motor facut pana acum, iti ofera fiabilitate si consum redus, fara dureri de cap.