"Producătorii germani de automobile şi-au făcut partea de treabă, mingea este acum în terenul guvernanţilor", explică Reithofer.
Obiectivul oficial al Germaniei anunţat de Cancelarul Angela Merkel este de a avea un milion de vehicule electrice pe drumurile ţării până în 2020, Reithofer consideră că piaţa auto numărul unu în Europa a rămas în urmă la acest capitol din cauza lipsei de subsidii guvernamentale pentru această categorie de vehicule. Pe de altă parte, şeful BMW Group dă exemplu sistemele aplicate în statul american California şi în ţări precum Norvegia şi Franţa, unde cumpărătorii de vehicule electrice beneficiază de mai multe avantaje fiscale. BMW are deja un plan de a-l face pe i3 mai popular, alături de ideea de vehicule electrice în general, urmând să introducă în această primăvară un program de car-sharing numit DriveNow. Acesta ar urma să fie lansat la nivel global şi să debuteze în Londra, scopul programului fiind de a face vehiculele electrice populare în rândul clienţilor tineri. Primele oraşe importante după Londra care vor primi flotele DriveNow sunt San Francisco, Hamburg, Berlin şi Munchen.Via AutomotiveNews (înreg.) | BMW
Comentarii (3)