Consumer Electronics Show, sau CES pe scurt, este evenimentul unde producătorii de automobile și companiile din domeniul tehnologiei se strâng să arate lumii întregi tot ce este nou în acest sector. Ediția din 2023 se află în plină desfășurare la Las Vegas.
De asemenea, este un prilej numai bun pentru a-i mai "trage de limbă" pe cei aflați în fruntea companiilor.
Într-un interviu acordat presei, Oliver Zipse, șeful BMW, a vorbit, printre altele, despre display-urile tot mai mari pe care le regăsim de câțiva ani încoace în habitaclul mașinilor. Potrivit acestuia, ecranele uriașe (cum este și cel al sistemului multimedia) vor fi istorie în 10 ani.
Oficialul german este de părere că acestea nu fac altceva decât să îi distragă atenția celui de la volan.
La CES 2023, BMW a prezentat conceptul i Vision Dee. Dacă aruncăm o scurtă privire peste pozele din habitaclu putem observa că, într-adevăr, instrumentarul digital de bord și display-ul central lipsesc cu desăvârșire.
În schimb, bavarezii propun altceva: un Head-Up Display proiectat pe toată lățimea parbrizului. Cu ajutorul unei funcții, denumite BMW Mixed Reality Slider, șoferul poate decide cât de mult conținut digital vrea să fie afișat pe Head-Up Display.
Această tehnologie se va regăsi, din 2025, pe modelele dezvoltate pe arhitectura Neue Klasse.
via Automotive News
Alte idei inteligente???
Zici ca lumea e condusa numai de tampiti.
De aia pierd aia cu BMW controlul volanului si fac accidente? Sunt distrasi de ecrane?
Faceti oameni buni ceva cu retarzii si mai lasati trancaneala si declaratiile de presa.
Ca daca erati asa convinsi ca distrag ecranele, nu le bagati si voi.
Cat de mari sunt ecranele de pe IX, I7???? Jumatate din bordul masinii???
Huaaaaa. Nu mai mancati rahat ca va pute gura!!!!
dar cum facem sa dispara bradutii, crucile, icoanele si alte protioare de la geamuri?
Parcă m-ar interesa accesul la informații în spațiul dedicat pentru acele informații. În parbriz mai bate Soarele, se întâmplă lucruri pe care cam vrei să le vezi fără factori perturbatori.
Nu sunt consumator de BMW, deci n-am nicio temere.
Lafel de bine ma pot uita la ceasul mecanic din bordul passatului si sa fiu distras.
Ei pot spune si face ce vor, problema e ca daca clientului nu-i convine zice pas si trece la urmatoarea oferta.
In contextul de aici in care in loc de ecrane multimedia in masina vei proiecta pe (in) parbriz, clar nu mai vezi tot ce puteai vedea prin el.
Nu vorbim doar de cateva liniute pt directie, viteza si un nume de meliodie.
Nu cred ca viitorul e smart in cazul asta, as zice ca e chiar mai dumb :)
PS: Imi interzici telefonul la condus si tu imi bagi 2-3 tablete/ecrane!
Treaba curat nemteasca, altfel cum sa imi vinzi masina electrica cu 40-50.000 euro?!