Tesla a vândut aproape 500.000 de mașini electrice în 2020, în creștere cu 36% față de 2019. Constructorul american își propune o creștere de 50% pentru 2021 și anii ce urmează, însă există voci care spun că aceste obiective nu vor fi ușor de atins pe termen mediu și lung.
Șeful BMW și-a exprimat îndoielile cu privire la evoluția Tesla în următorii ani, spunând că producătorul va avea o concurență mult mai mare pe segmentul mașinilor electrice.
“Nu va fi ușor pentru Tesla să mențină ritmul pentru că restul industriei vine tare din urmă,” a declarat Oliver Zipse.
Grupul BMW este încă departe de rezultatele Tesla în ceea ce privește vânzările de mașini electrice. În 2020, BMW și Mini au vândut împreună circa 192.000 de vehicule electrice și plug-in hybrid. Pentru 2021, BMW dorește o dublare a vânzărilor obținute anul trecut.
Grupul german are în portofoliu 13 modele 100% electrice sau plug-in hybrid. Până în 2023, BMW vrea să dubleze gama la 25 de modele electrificate, iar cel puțin 10 vehicule lansate vor fi 100% electrice.
Via Bloomberg
daca era dupa dinozaurii din europa, scoteam fum si in anul 2200!
Pe langa priviri amenintatoare asteptam si performanta in segmentul de masini electrice!
Autonomie mare si eficienta! Producetorii europeni sunt cam in urma din acest punct de vedere!
Suntem optimisti!
Ati investit atat in tehnologie si softurile mincinoase si acum treceti la zeci de modele electrificate?
Romanii ce mai cumpara???
Anul trecut cand declara seful BMW ca dieselurile mai sunt in oferta 20 de ani si benzinare inca 30, romanii aplaudau se bucurau. Acum ii dezamagiti?
dar odata porniti greii mondiali cu adevarat, vor trece pe langa Tesla cum trece un crucisator pe langa barcuta de perscari. vor fi valuri mari, foarte greu pentru Tesla sa reziste daca nu isi pune serios la punct calitatea asamblarii, care fie vorba intre noi, se deprinde si se perfectioneaza in zeci si zeci de ani, nu prea ai cum s-o inveti de pe-o zi pe alta.
Tesla este un fel de Apple al telefoanelor mobile, calitate la superlativ, servicii conexe la superlativ.
Sunt încă liderul şi vor rămâne garantat pe foarte, foarte mulţi ani, la bateriile electrice, pompă căldură, conducere autonomă, design interior orientat spre confort şi ergonomie.
Până vom vedea BMW care bate Tesla mai vedem.
Audi au un e-tron fantastic care încarcă mai repede decât Tesla, dar BMW ce are ?
Vorbe...
Peste 10 ani, nu cred că Tesla va fi în primii 7-8 constructori auto. Eu văd Tesla ca pe un balon. În momentul când se vor mobiliza Toyota, VW, Mercedes, BMW, Renault-Nissal, Stellantis, Hyundai-Kia, GM, Ford.....Tesla nu va face faţă concurenţei.
Mâine dacă apare o maşină precum ID.5 cu baterie şi eventual şi conducere autonomă precum Tesla şi preţ 25.000€ (fabricată în UE, nu China, nu Turcia)
crezi că mă mai interesează istorie, cultură?
PS Tesla nu mai este de mult un start-up.
Tesla în plus, cu fast charger acasă, solar roof 2.0 şi power wall 3.0 VÂND UN ECO SISTEM !
BMW ce pana mea vinde?
ix5 făcut în China, adus cu vaporul în Europa şi pus sigla made în UE ?
Volvo are măcar bunul simţ să aibă integral echipa de dezvoltare şi parte din piese ansamble made in Suedia.
Nu?
Măcăne BMW aşa de-aiurea.
Tesla are service puţine dar în creştere foarte mare în SUA.
Dealerii.... ce nevoie ai de dealeri? Să te umfle cu 5000€ dar îţi fac reducere 1-2-3000€ ???
:)))
Tesla îţi livrează maşina oriunde vrei... (în SUA cel puţin) şi în parcare la Penny
:))) şi o deschizi tu PRIMUL cu telefonul.
Ce dreaq dom'le...
Am vazut recent un test drive cu o masina europeana: Peugeot 2008 cu baterie de 50kWh si autonomie WLTP 310km, dar in realitate arata 190km autonomie cu bateria full, iar dupa cativa km rulati autonomia a scazut dramatic. In schimb la Tesla nu am vazut intamplandu-se treaba asta. Tesla model 3 cu aceeasi baterie de 50kWh are autonomie reala de 310km, iar WLTP 409km, semn ca un palmares de 100 de ani nu te ajuta in cazul asta ci mai degraba trebuie sa existe mult know how pt a ajunge la astfel de performante. Unde mai pui peste 2500 statii de incarcare global pe care scrie mare, TESLA, ceea ce e mare lucru, pe langa chestiile tehnice arata ca iti pasa si ca vrei o solutie completa.
PS: bmw iX3 baterie 80kWh, autonomie reala 360km - https://ev-database.org/car/1136/BMW-iX3
Si sa mai dai exemple de:
1. Cate amenzi si-a luat Volvo pentru minciuni?
2. Cate amenzi a luat Volvo pentru nefacut recall la timp?
3. Cate reclame a avut Volvo banate?
4. Cine sunt cocalarii cocalarilor internationali.
Nu va mai luati de Tesla, ca ei au facut ceva deosebit atunci cand aia cu istorie automobilistica faceau manarii cu softuri ILEGALE.
Acum va umflati toti muschii si va luati de o firma care desi nu a avut atatea fabrici, atatia bani, a facut ceva ce parlitii aia de germani, cu ale lor multe companii, nu au reusit.
Deci unde erau baieti BMW, Audi, Mercedes acum 10 ani? Cate modele full electrice aveau? Cate vindeau dealerii aia multi cu care va laudati?
Va zic eu ce faceau aia mari:
Aliante pentru stabilirea pretului otelului, discutau ce soft sa puna la Diesel ca sa para ca emite putin.
Nu va e rusine sa mai ridicati tonul pe aici? Cu jegosii astia amendati si puscariabili? Asta e traditia germana? Asta laudati voi?
Sunteti de toata jena.
Nu stiu unde erau unii, dar Bmw are electrica din 2013, care s-a vandut in peste 200.000 exemplare.
Mai schimba si tu placa aia, sau numai atat te duce capul? Te repeti la infinit. Si pentru ce? Pentru a fi penibil mai rau decat data trecuta? Zi si tu. Merita?
https://www.automarket.ro/stiri/studiul-satisfactiei-clientilor-din-germania-volvo-castiga-acasa-la-nemti-38734.html
Departe de zis ca cine ia Volvo cauta altceva decat jafuri obosite si manarite.
"Istorie, cultură.... who cares ???"
Pentru tine ignotius poate nu conteaza, insa pentru oamenii cu neuroni in cutia craniana da.
Ceilalti vin din urma si vor ocupa primele locuri datorita fortei financiare, retelelor de dealeri/service, experienta, etc .
Tesla facuse miliarde din vanzare/emiterea de actiunii, pe baza speculantilor, dar asta nu merge la infinit. Este inca pe pierdere operationala si in afara SUA nu vor avea sustinerea fanatica daca for aparea si probleme de calitate...
Dacă tot ţii aşa mult la istorie de ce nu ai telefon Nokia bre?
Dinăla 3310.... nu smartphone făcut de chinezi cu sigla Nokia....
Mmmm?
Lumea cumpără ce este nou şi bun.
Samsung, Apple şi nu Nokia, Ericsson, Motorola.
BMW sunt foarte frumoase (nu sunt fun, nu sunt preferatele mele) exterior şi chiar şi interior (cu excepţia zonei dintre şofer şi pasager, dar mă rog),
da, foarte frumoase...
Puternice dar eu ştiu.... fiabile? Aşa şi aşa.... Sigure, destul, dar nu ca Volvo
Ieftine la întreţinere, în nici-un caz...
Au avut buburuza de i3 electrică şi nebunia frumoasă dar nu prea tare dar extrem de scumpă i8.
Ştii care este culmea prostiei la BMW???
Dacă ar avea modele IDENTICE ca X5, X7 sau Seria 7, Seria 8 dar să fie FULL electrice (cu range similar sau măcar 70% din Tesla) ar rupe la vânzări în State.
Dar sunt prea proşti, prea înfipţi în diesel.
Ca Nokia.
Dar tu ţine la istorie, cultură şi cumpăra diesel... nokia... mă mir că nu cumperi Dacia 1300 ... dacă tot eşti dac aşa.
BMW cu miliarde şi care face maşini de peste 80 de ani.... cu Tesla care abia şi-a luat avântul?
Dacă aţi vrea să faceţi comparaţii corecte, să răspundeţi dvs la această întrebare :
- ce procent delta (de creştere) a avut Tesla în vânzări în 2020 vs 2019 ?
- ce procent delta (de creştere) a avut BMW la vânzări în 2020 vs 2019 ?
Hint.... nu numai că la Tesla a fost pozitiv, creştere, aşa an cică cu criză, Covid.... dar la BMW a fost... negativ! adică scăderea vânzărilor !!!
Got it?
Din cauza asta:
https://carbuzz.com/news/angry-bmw-owner-sues-over-defective-x5-hybrid-battery
https://car-recalls.eu/bmw-plug-in-hybrid-recall/
Mai baga o manea si te calmeaza:))
Deci BMW cu fumigenele lor sunt pe primul loc in state la premium.
Pe locul doi e o alta firma germana faimoasa: Mercedes. De curand au facut recall ca li se dezlipeste bordul si se poate bloca directia in mers :)) O fi lipici chinezesc ieftin.
Urmeaza si Audi ...Das auto.
Industria auto germana e varza murata de peste 10 ani si voi inca nu va treziti???
Baga la cap baiete: Lexus e premium in state, BMW e cotet sau tigaie :))
Cauta BMW cotet pe net sa vezi poze cu gaini in ele :))
Hai sa punem si articolul, ca sa inteleaga lumea despre ce vorbim:
https://www.jdpower.com/business/press-releases/2021-us-vehicle-dependability-study-vds
"Lexus ranks highest in overall vehicle dependability among all brands, with a score of 81 PP100."
Deci Lexus este peste toate marcile,nu doar peste cele premium.
La BMW mai dau ultimul album cu manele???
Din păcate pentru neslăbita ta revoltă morală (ooo, indiscutabil justă, cum nu?), BMW va rămâne un alintat al istoriei (chiar şi “subminat” de păcate, dar pur…tehnice; ce tot îndrugi acolo despre coca & piţi?! – repet, pe memoria mea de elefant: asemenea specimene pot fi remarcate, destul de uşor, călărind şi…“asiatice”, dar nu trebuie decât o fotografie, elocventă fără echivoc…pe care ţi-am promis-o demult!), pe când tu însuţi (pardon, însăţi, Mădălino) n-ai cum să fii altceva decât un biciclist al istoriei (apropo, o cunoşti pe coana Mădălina biciclista?). Da, şi eu, recunosc – dar ne putem consola cu faptul cert că, de regulă, masele, în ansamblul lor, se “bucură” de acelaşi stigmat al anonimatului social (care se va frânge, totuşi, la Judecata de Apoi…).
On topping: enunţul “producătorii tradiţionali” este complet nefericit! De ce? De chichi, de-un leu ridichi, de-un leu bomboane și de restul (e-)mentosane.
Imbecili sunt cei care aplauda reclamele mincinoase si ridica VAG la rang inalt pentru Dieselgate.
Imbecili sunt cei care conduc ca niste retarzi si conform studiilor internationale cei cu BMW sunt cei mai mari imbecili.
Si mai sunt unii imbecili care iau apararea imbecililor.
Chiar crezi ca maine or sa dispara diesel-urile de pe strada si oamenii vor fi obligati sa-si ia electrice?
Asta pe langa faptul ca faci propaganda comunista pe aici si il ridici in slavi pe Putin...mai vorbesti si in dodii de demoni si sfarsitul lumii!
O faci pe-a nebunu' pana ramai asa...sau tu te pregatesti pentru cand o sa-si piarda cineva rabdarea cu tine si o sa ajungi la fara clanta?
Şi pricepe odată că diversiunea (neo)socialistă “Jos comunismul!” exercită un efect popular mai slab decât acidul carbonic.
Cât despre ameninţările greu de ţinut sub obroc, acestea nu emană întâmplător de la indivizi vineţi de ură precum Mafănikkk (numa’ bun de recrutat de către smintiţii de la Antifa), prefigurând furia tenebroasă, de factură învederat nazisto-stalinistă, care va cuprinde planeta nu peste mulţi ani…
On topping zici?
Cu cacao e bine?