Şeful Audi: "Vom deveni producătorul premium numărul unu în lume"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Odată cu ocuparea celui de-al doilea loc în clasamentul mondial al producătorilor de automobile premium, cei de la Audi vor să ridice ştacheta şi mai sus. Rupert Stadler, şeful mărcii Audi, a declarat că marca pe care o conduce va ajunge pe primul lor în clasamentul vânzărilor pe segmentul premium, dar nu a anunţat dacă va atinge acest ţel cu mult înaintea anului 2015. Se pare că nemţii se bazează pe noul A1 şi pe alte modele similare pentru a atinge acest obiectiv.
"Ţinta noastră este să devenim marca premium numărul unu în lume. Nu se va întâmpla în 2010. Nu se va întâmpla nici în 2011. Dar se va întâmpla cu siguranţă.", a declarat Rupert Stadler, şeful mărcii Audi.
A1 pare să fie o parte importantă a noii stategii a celor de la Audi, dar aceştia doresc să evite o ascensiune meteorică în favoarea unei creşteri treptate a vânzărilor. Tocmai de aceea, se vor mulţumi cu răspunsul favorabil al dealerilor şi al clienţilor care au făcut deja comenzi şi nu vor forţa nota cu acest model pentru a-i depăşi pe liderii actuali ai segmentului premium – BMW Group.
Pe de o parte, cei de la Audi au motive să fie încrezători, deoarece sunt singurii care oferă un model premium de clasă mică sub marca lor.Succesul mărcii din China este atribuit de directorii Audi faptului că au intrat pe această piaţă în urmă cu 20 de ani. Tocmai de aceea nu se simt lezaţi de faptul că Mercedes-Benz şi BMW i-au depăşit la vânzări în decursul acestui an, din moment ce piaţa auto din China a devenit cea mai mare piaţă auto din lume, iar piaţa din SUA a rămas pe locul doi. Cei de la Audi consideră că succesul pe care l-au înregistrat în ultima perioadă este datorat în mare parte faptului că au investit în cercetare în 2009 şi au proiectat modele noi, care au început să debuteze pe piaţă şi să atragă atenţia clienţilor. Cu toate acestea, decizia de a investi în China şi în modele noi pe timp de criză nu este cea mai riscantă decizie pe care Rupert Stadler declară că a făcut-o. Directorul mărcii Audi consideră că decizia cea mai riscantă pe care a luat-o în ultimii 20 de ani a fost intrarea în Le Mans cu un motor trubodiesel şi lansarea lui R8 – un model important pentru organizaţia Audi.
Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Audi in Romania
-
Audi A1 Sportback facelift Preţ: 18.392 - 31.532 €
-
Audi A3 e-tron facelift Preţ: 38.249 - 40.598 €
-
Audi A3 facelift Preţ: 25.830 - 44.893 €
-
Audi A3 Sedan facelift Preţ: 24.610 - 56.930 €
-
Audi A3 Sportback facelift Preţ: 23.599 - 46.318 €
-
Audi A4 (2015-prezent) Preţ: n/a - 62.005 €
-
Audi A4 Allroad Preţ: 44.833 - 56.436 €
-
Audi A4 Avant (2015-prezent) Preţ: 33.897 - 85.004 €
-
Audi A5 Cabriolet Preţ: 48.196 - 70.873 €
-
Audi A5 Coupe Preţ: 37.684 - 67.373 €
-
Audi A5 Sportback Preţ: 36.916 - 64.465 €
-
Audi A6 Preţ: n/a - 63.204 €
-
Audi A6 allroad quattro facelift Preţ: 65.029 - 69.193 €
-
Audi A6 Avant Preţ: 56.005 - 66.005 €
-
Audi A7 Sportback Preţ: 70.741 - 73.080 €
-
Audi A8 Preţ: 92.588 - 98.587 €
-
Audi Q2 Preţ: 23.532 - 35.879 €
-
Audi Q5 Preţ: 45.664 - 65.454 €
-
Audi Q7 Preţ: n/a - 94.236 €
-
Audi Q7 e-tron Preţ: 85.829 €
-
Audi Q8 Preţ: 76.541 €
-
Audi TT Coupe Preţ: 37.887 - 56.727 €
-
Audi TT Roadster Preţ: 41.108 - 59.948 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
In prezent e pe locul 2 la mica difenra de primul loc, dar cu siguranta nu cred k va fi un lider detasat in acest segment ocupat de cele 3 marci premium.
de la un trimestru la altul primul loc se schimba.
numai bn
Soferii de audi sunt femei care le place frumusetea.
Soferii BMW sunt barbati puternici care le plac cerculete si liniute si sunt soferi mai devotati marcii BAVAREZE si cu siguranta sunt abonati la viitoarele modele ,.
Cel ce a urcat pe BMW nu va mai da inapoi niciodata , puterea BAVAREZA e un virus cu 6in linie.
Referitor la R8 si small car BMW in urmatorii ani va scoate un super car , deoarece de mult se aude city car si super car.
E greu sa ajungi pe cineva de sus care vinde la nivel global cu 20-30 de procente si e in continua ascensiune cum e BMW vs Audi.
Asa ca BMW e BMW .\
Bayerische Motore Werke.
Cand o sa fiti asa prezenti in lista precum e BMW in lista de mai jos atunci o sa fiti nr1 in lume.
BEST ENGINE IN THE WORLD 2010.
.1. Motoare mai mici de 1,0 litri
Toyota: 1,0 litri
2. Motoare între 1,0 şi 1,4 litri
Volkswagen: 1.4 TSI
3. Motoare între 1,4 şi 1,8 litri
BMW-PSA: 1,6 turbo
4. Motoare între 1,8 şi 2,0 litri
BMW: 2,0 diesel
5. Motoare între 2,0 şi 2,5 litri
Audi: 2,5 turbo
6. Motoare între 2,5 şi 3,0 litri
BMW: 3,0 Twin Turbo cu injecţie directă
7. Motoare între 3,0 şi 4,0 litri
BMW: 4,0 V8
8. Motoare peste 4,0 litri
Mercedes: 6,2 AMG
desigur ca audi a prostit multi prosti cu bani care nu stiu sa faca o comparatie si cu alte modele inainte sa achizitioneze o masina ( de ex o persoana de genul asta normal ca nu s-ar mai uita la un passat ,ca tot face parte din grupul VAG, cand el are bani de un A4 care este un esec total , poate nu in materie de vanzari, dar in ceea ce priveste confortul si dinamica este varza)
Probabil ca o sa ma injure multi aplaudaci AUDI sau frustrati care si-au luat-o in bot de la aceasta marca si nu vor sa recunoasca.
Asa ca Audi mai are de mancat pana sa depaseasca BMW, Mercedes si Lexus.
Ca fan BMW ar trebui sa stii ca un BMW inseamna mai mult decat liniute si cerculete.Eu nu ma includ in categoria de mai sus.Oi fi mascul, dar nu-s puternic, nu-s viril, nu-s ciumeg, nu-mi plac cerculetele si nu-mi plac liniutele si daca fac cerculete le fac ca sa invat sa controlez maisina, departe de ochii lumii si mai ales de trafic.
BMW ramane masina celui care iubeste sportivitatea, eleganta si vrea sa fie diferit. Inca nu a reusit nimeni sa detroneze BMW nici la capitolul "fun to drive" nici la tehnologie.
Sorry AUDI
pacat de pasionati gen mowgli ca ii faci de rusine cu comentariile tale, cap de ridiche ce esti, du-te in germania si intreaba orice neamt ce parere are de bmw sau audi ori mercedes si or sa iti raspunda ca is niste masini fantastice, depinde doar de gusturi.
nu te vezi ce penibil esti, auzi la el isi pune nicku bmw_cs, tu crezi ca cineva te baga pe tine in seama, crapa-ti-ar toba de pe 316 tds
nu valorezi nici macar cat ciuperca de pe degetu de la picior de la ala ce spala wc-urile de la audi, pinguin castrat
orice sistem de la airbag, esp sau abs mai intai apar pe mercedes..sa stii si tu asta cand vine vorba de tehnologie, confort, lux sa spui MERCEDES
deja expresia "fun to drive" ma scoate din minti. ce intelegi fun to drive, cerculete si drifturi? din cauza "fun to drive" se intampla nenorociri pe sosea ca vin tarzani ce uita ca nu is in jungla si ii pun in pericol si pe ceilalti
iar cel ce doreste sa fie diferit, isi alege un Maserati, Jaguar, Bentley, Ferarri Fiorano, cu siguranta nu un benveu
Printre altele detin si un Jaguar. In consecinta tind sa ma consider impartial la comentarii. Tehnologie nu inseamna airbaguri. Astea sunt nimicuri ce sunt la asteptarile oricarui cumparator din acest segment.
Studiaza te rog Efficient Dynamics, cine are cele mai premiate motoare din lume (BMW are 50 de premii); citeste aici:
http://en.wikipedia.org/wiki/International_Engine_of_the_Year
Gasesti tabelul in josul paginii.
Vezi cine ia anual premiul pentru tehnologie si cine sunt cei mai copiati. Nu ar fi rau sa vezi si cu cine se compara toata lumea... Nu, nu e Mercedes. De-aia si Audi aspira catre ei.
Documenteaza-te te rog si in domeniul noilor tehnologii gen Active Steering, BMW Sun Reflective Technology, Active Seat continuous passive motion seating comfort technology, si altele...
Fun to drive este pentru cine stie. Incearca un BMW. Vei vedea despre ce vorbesc.
De asemenea, BMW-ul da, este diferit. Ai avut iocazia sa stai intr-un BMW M sau un Individual de exemplu? Dar un Hartge, un Alpina sau un Schnitzer?
la factorul FUN BMW conduce cu brio.
Jaguarul, este diferit dar nu sta nici la fiabilitate, nici la handling, nici la sportivitate langa un BMW. Este rara, este aparte, insa nu este cea mai fiabila si nici ieftina de intretinut.
important e sa ajungi pe locul 1 si sa ramai acolo cat mai mult, ca daca ajungi pe locul 1 o perioada scurta inseamna ca ai ajuns degeaba, ca ai mintit, te-ai folosit numai de marketing si atat
Bavarezu' zice ca: "BMW ramane masina celui care iubeste sportivitatea, eleganta si vrea sa fie diferit."
Sportivitate, da, de acord. Eleganta: Mercedes?. Ceva diferit: Audi, Lexus, Infiniti, Volvo... Alfa? A, nu, stai, ca astea nu au castigat Engine of the year. Asta mi se pare cel tare pretex sa-ti cumperi o masina. De parca restul isi fabrica motoarele cu piese din containerele de gunoi ale lui BMW :))
Stiti ce mi se pare mie culmea? Ca nici un proprietar de Audi nu spune ca nu e multumuit de masina lui, decat fanii BMW. Asta ar trebui sa va dea putin de gandit (asta daca ati auzit si de altceva in afara de BMW).
Apropo de Efficient Dinamics, cauta pe automarket.ro sa vezi cum s-a facut de cacao BMW cu sistemul lor "minune" de reducere a consumului, iar sistemul BlueMotion al lui VW a iesit pe un loc fruntas.
Iar despre Fun to Drive, chiar aseara am vazut la Top Gear un versus intre 911, Aston Martin DB9 si un M6. M6 (pret aprox. 80 000 de lire) era cel mai puternic (500 CP), iar 911 (65000 de lire), desi avea cam 370 CP (nu mai stiu exact), a fost cu 6 sec/ tur mai rapid. Daca esti curios episodul o sa fie in reluare in seara asta de la 18:00 pe Discovery.
Sti cand sa spui ca e foarte tare AC Schniter, Hartage sau Alpina? Dupa ce vei da o tura cu AMG sau, mai ales cu Brabus.
Din toata povestea asta, ce vreau sa intelegi este nu ca BMW mi se pare o marca de 2 lei (nici nu poate fi vorba de asa ceva), ci faptul ca nu sunt doar ei si restul lumii, asa cum sustii tu si BMW. Nu am nimic cu nimeni, dar inainte sa faceti comentarii taioase mai uitat-va si in ograda altora ce stiu, nu va mai bazati pe orgoliu. In conditiile in care nu vreau sa intru in detalii legate de tehnologie, ca poate se bulverseaza de tot topicul asta.
Mowgli, eu unul iti inteleg tristetea de a-ti place aceasi marca si tie... si altora.
De ce comparati sula cu degetul ???
Oare cum credeti astia 20 de pe forum sunteti mai destepti ca cei 1.3 milioane de soferi BMW ???
pe langa 1 milion ai celor de la audi.
e diferenta de 300 000 de oameni care au zis da BMW e mai bun si imi cumpar BMW nu ma uit ca BMW-ul e mai scump ca audi cu 3000-5000$ dai cat o fi dar sa-mi iau un Bavarez care nu ma va trada la niciodata.
Imi rade inima cand vad ca CALIFORNIA merge pe mana BMW.
insa diferiti in ce ofera.......
marea batalie se da intre BMW si MERCEDES........
de cand i lumea.......
AUDI mai bine ar renunta la suprematia mult dorita.......si sa faca legea printre VOLVO,SAAB,CADILLAC,LEXUS si mai sunt.........
Amice, nu ma apuc acum sa-ti explic de ce spui prostii. Iti spun numai ca te inseli si iti recomand sa te interesezi ce istorie are Audi (si ce facea mai ales in anii '30-ca sa ti se para oarecum interesant, iti spun numai ca Audi a avut inclusiv recorduri mondiale de viteza) Oricum, ma bucur ca tu consideri Volvo inferior lui BMW. Sunt linistit ca unul ca tine nu va avea niciodata un Volvo, un SAAB sau un Lexus.
Referitor la unii fani BMW, multi dintre voi sunteti, in esenta, niste "aplaudaci". Nu vad nicio diferenta intre cei ca voi, care sustin cu tarie faptul ca X e cea mai tare masina si cei care tin cu o anumita echipa sau chiar un anumit partid politic, mai ales ca nici nu aveti cum sa argumentati afiliatia. Din punct de vedere psihologic, acest lucru se explica prin simplul fapt ca aveti o viata monotona, banala, plictisitoare, "maro" si constatati ca fericirea va cuprinde atunci cand afirmati prostii de genul: X e cel mai tare.
+ pt. Viper, Razor, Mowgli, Bavarezul, LauCalin, 335i
- pt.
krajila (esti mai primitiv decat permite legea referitor la afirmatia ta privind A4 si A5. Oare Seria 3 are acelasi bord ca Seria 3 coupe? Cum e posibil???? Are 2 usi in plus !!! FTW :)) )
BMW (sincer sa fiu, cainele meu, daca ar vorbi, s-ar exprima mai bine ca tine)
tzenu_bmw, edi80, bobo,& Co.
Ca sa ajungi producatorul Nr.1 in lume inseamna asta:
- sa ai puterea financiara sa investesti mai mult decat concurenta
- sa ai vanzari ca si Grup ( vag) peste concurenta
- sa lupti pe toate fronturile de la clasa mini la limuzine si supercaruri.
PS: Pe criza asta Vag vinde de rupe, Mercedes si Bmw vand cu mult mai putin si au profit mai mic, automat investitii mai mici.
Prietene aia sunt cocalarii din Rromania nu adevaratii soferi de BMW....
Un om care are cat de cat o cultura auto si are posibilitatea sa isi ia o masina in 80.000 Euro clar se uita la Mercedes, BMw, Audi si va fi greu sa se decida pentru ca sunt toate PREMIUM si au avantajele lor.
O cunostinta si-a luat audi allroad findca pe unde merge el cu ea seria 5 si E-klasse nu puteau asa ceva, si el nu vroia suv,
Comparatiile audi skode vw sunt cretine, mergeti la un service porsche si o sa insire o lista de diferenta de 3 pagini ... Va bateti in titluri de parca voi ati construit motoarele...
Vorbiti de M-uri dar nu ati condus Rs uri sau amg uri, vorbiti de efficient dinamics ca de Dumnezeu dar nu stiti ca de fapt consuma la fel ca un diesel de la audi.. vorbiti de multe lucruri despre care habar nu aveti.
Daca e sa ne luam dupa voi audi trebuia sa dea faliment de acum 50 de ani...eh uita ca e intr un trend crescator si cu siguranta nu da semne de oboseala.
Cei care compara lexus, imi pare rau sa va spun, sunt masini superbe insa se afla la baza piramidei premium.
Lipsa asta de cultura caracterizeaza din plin tara asta...cel putin majoritatea. Unii nu sunt in stare sa lege 3 cuvinte, nu au o chiftea in burta dar critica managementul audi tehnologiile lor e.t.c isi dau ei cu parerea foarte vehement ca niste specialisti...asta e, la noi toti Doreii sunt experti.
Sunteti buni, aveti masini faine....dar nu cred sa reusiti sa deveniti marca premium no. 1. No offense la fani, asta e parerea mea. Sunt alte marci care momentan produc vehicule calitativ superioare Audi.
Toate cele bune
A fi fan VW (implicit AUDI) nu este suficient intr-o discutie controversiala.
Da, AMG face masini bune insa se vede de la o posta ca nu stii ce zace intr-un Hartge de exemplu.
Filmuletele tale sunt de-a dreptul irelevante, in afara faptului ca nu cunosti power/weight ratio, nici nu stii destinatia respectivelor masini si nici liga in care joaca.
Imi scot palaria in fata CATORVA AMG, unele insa sunt ingenuncheate de simplul motor 335 bi-turbo al BMW.
Nu imi construiesc cultura auto nici pe baza unor ineptii gen 5th Gear care compara un avion cu o masina sau un Mini cu un G-class si nici prin youtube. Foarte multe teste din aceste categorii sunt facute la modul amatorial, nu se tine cont de factorul pilot, masina, anvelope, etc. oprin urmare imi cer scuze daca nu iti voi viziona filmele de duzina. :)
Iarasi se vede ca esti paralel, tu chiar crezi ca Volco este superior BMW? La ce?
BMW este lider detasat la Dinamica.
Mercedes ofera un confort foarte bun insa BMW confera un confort Activ. Este o mare diferenta intre scaunele Mercedes si cele BMW. Scaunele BMW se adapteaza in functie de viteza, unghiul de inclinare si forta laterala.
Este EVIDENT ca nu ai condus niciodata un M. Nu merg mai departe.
Pentru George,
Efficient Dynamics s-a dovedit extrem de eficient si fiabil.
probabil ca exista vreun test in care nu s-a apreciat valoarea sa sau a existat vreo problema. Nu cred ca nu exista probleme la inceput, nemtii (inclus aici Audi, BMW si Mercedes) sunt de fapt singurii din lume care au curajul sa arunce o tehnologie high-end fara frica esecului si fara a astepta in umbra esecul altora. Nu toata lumea are puterea financiara si a imaginii asa cum o au ei, unde un mic esec nu le poate darama mitul. Ei nici nu fura, nici nu copie la mm cum fac japonezii (vezi Lexus) ale carei masini sunt slabe sau foarte slabe si in care se moare regulat. Toyota a invatat sa faca masina nemuritoare dar fada folosind copy-paste.
Si inca ceva: cu toate rezultatele LeMans ale lui R8 diesel, cel mai sportiv diesel il gasesti la BMW. IN plus cine are bani de un Diesel de capacitatea respectiva, are bani de un M sau un Aston pe benzina. Unii se uita si la peak performance, nu toata lumea vrea cuplu ca sa tracteze rulota cu R8-ul.
Apoi nu compara te rog harge sau altele. M cu amg cu divizia quattro. Ca asa mai este si abt si mtm e.t.c si deja o dam in avioane.
Apoi cu scaunele de mercedes, am avut placerea sa stau intr un CL, crede ma la fel faceau scaunele. Deci nu este un secret.
Diferenta in linii mari intre cele 3 firme premium nemtesti este ca mercedes este orientat spre confort, bmw spre sport si audi este fix o cale de mijloc.
Asadar in linii mari ai dreptate insa voi, ma refer la fani, exagerati totul, adica daca bmw ia un premiu de ex este cel mai tare din lume, jos concurenta ca e varza, daca concuresnta ia un premiu ziceti ca degeaba la luat, ca nui foloseste ca scump ca e blat e.t.c.
Sunt idioti care daca stai sa i asculti ai zica ca diferenta intre bmw si audi e ca de la dacie la ferrari... CUM poti sa spui asa ceva din moment ce toate sunt clase premium si diferentele la vanzari sunt de cateva zeci de mii la nivel global ? si distanta se micsoreaza de la an la an.
Cum mercedes si bmw au fost pe val iar acum nu mai sunt chiar ce au fost acum vine vremea audi, sunt convins ca in 3-4 ani o sa fie nr unu si apoi iar o sa vina o perioada in care o sa pice pe locul 2 si tot asa pana la adanci batraneti. Asta inseamna concurenta
Din nou tu cu postarile tale.
citez ce ai scris:
" vorbiti de efficient dinamics ca de Dumnezeu dar nu stiti ca de fapt consuma la fel ca un diesel de la audi "
Intra si vezi cat consuma 320dcu efficient and dynamic si vezi cat consuma un A4 diesel.
Media la 320d efficient and dynamic e 4 litri de motorina , pe cand la A4 e aproape 5 litri.
Audi are idee de AIR WENT ca sa nu ma mai iau de altceva ?...
este gresit sa vopsesti toti fanii BMW in acealeasi culori cum gresit este din partea unui fan BMW sa considere AUDI absolut inferior BMW.
Hai sa nu discutam despre cei care posteaza din rautate, ambitie sau pur si simplu dintr-o furie nejustificata si vecina cu ineptia.
Scaunele de CL sunt reglabile dar nu la nivelul BMW. Probabil ca in timp le vor avea si ei si nu vad de ce nu.
Ideea este ca BMW nu bate pasul pe loc. Imi place Mercedes dar nu de asa maniera incat sa inlocuiesc BMW-ul. In fapt, BMW se adreseaza unei anumite categorii de cumparatori, o anumita nisa. Mercedes are alt target.
In lexus se moare, de ce tu nu ai vazut /auzit de oamani morti in BMW ?
Lexus fura ? Ia vezi cine fura tehnologia Hybrid Drive si incearca sa o implementeze dar numai cu numele, cum e posibil ca un bmw hibrid sa consume mai mult decat un bmw normal de aceleasi capacitati cilindrice (a se vedea emisiune promotor de la protv de sambata trecuta) cred ca e ceva cu tenologia aia Efficiency. Fa o comparatie intre Lexus LS 600h si S7 Active Hybrid vezi care e mai Hybrid, normal, ca un fan bmw, care inlatura tot ce nu le convine, o sa zici ca nu te intereseaza tehnologia hybrida. ultimul comment
Volvo are cam aceasi politica precum Mercedes. Niciodata un Volvo nu va fi mai sportiv decat un BMW, insa nu neaparat ca nu s-ar putea, cat mai degraba pentru ca nu se urmareste lucrul asta. Pana una alta nu uita ca Volvo nu este constructor independent si nu are banii nemtilor. Fiecare marca incearca sa isi pastreze identitatea prin anumite lucruri. Iar BMW este singurul care mizeaza pe dinamica (nu degea sloganul lor este "Placerea de a conduce"). Nu stiu cat de bine m-am facut inteles, sper sa fi prins esenta la tot ce am scris. :)
Cat despre citatul ala, da-mi link-ul unde am scris, ca pe bune ca nu amintesc. Uite ca am gasit link-ul de care ti-am zis in mesajul anterior:
http://www.automarket.ro/stiri/adac-fiat-panda-pe-gaz-metan-este-cel-mai-economic-model-din-europa-30929.html
Parca ati fost inselati de iubite, asa sariti!
PT fanii BMW, in loc sa va simtiti mandrii ca cei de la Audi recunosc ca sunt slabi, iesiti la atac sa le alimentati ciuda si furia catorva mici fani Audi.
Ar trebui sa-i apreciati pe cei de la Audi, ca au simtul raspunderii si prin intermediul acestei stiri li se adreseaza defapt propriilor cumparatori, in fata carora recunosc, ca i-au inselat prin simplul fapt ca le-au promis masini superioare celor de la BMW. Voi nu vedeti ca este o spovedanie publica?
Uite ultima postare a ta a fost cat de cat corecta.
Numai ca Volvo din pacate a ajuns pe mana galbejitilor.
Eu nu inteleg cum Mercedes a aruncat miliarde pentru a intra in F1 care a ajuns o formula de doi bani si nu au putut cumpara VOLVO sa ramana aceasta marca puternica pe mana europenilor nu a galbejitilor.
Referitor la BMW cel ce e sofer adevarat va savura placerea de a conduce la volanul BMW-ului toata viata ,este acolo o legatura intre motor, transmisie si asflat pe care nu o pot face multi constructori si sincer nu inteleg de ce BMW poate crea acest virus si altii nu.
in afara problemelor de gramatica pe care le ai ar trebui sa iti aduc in atentie faptul ca esti paralel cu multe aspecte; Efficient Dynamics nu face referire catre hybrid technology stimabile.
In Lexus se moare pentru ca asa e facuta de mama ei Toyota care a avut 8 MILIOANE DE RECALLURI. In Lexus au murit deja oameni pentru ca masina a luat-o razna de nebuna (cu presurile in portbagaj, ca sa nu existe comentarii).
de asemenea, BMW nu isi inseala clientela cu 4 tevi de esapament puse doar pentru prostime, asa cum vezi la IS-F. Citeste inainte sa comentezi.
In fine, Toyota este o firma slaba, nu cred ca are rostul sa ma strofoc au o atare companie care pentru mine este la fel de importanta ca si Trabantul.
privitor la furtul de tehnologie, pune mana si citeste istoria marcilor pe care gresit le ridici in slavi.
Nu in ultimul rand, vezi cum arata Lexus in istorie si spune-mi cu cine semana IZBITOR in trecut si pe cine imita in permanenta. Mercedes cumva? :)
@LauCalin,
Tu vorbesti de factorul "fun to drive" si apoi imi explici mie de cele 2 secunde in avans?
Fun-ul inseamna altceva stimabile. De Fun cu o broscuta sau un Citroen 2CV ai auzit? :)
De asemnea, Volvo nu este independenta ci din contra, Ford a tinut-o in viata si tot pe banii lor au supravietuit.
Apoi aduci vorba de Alfa si de faptul ca nu conteaza cine are cele mai bune motoare?
Pai pentru tine ce conteaza daca nu inima unei masini. O alegi dupa design? O femeie frumoasa trebuie sa si stie ceva. Adevarat, si alea proaste dar frumoase isi gasesc pereche; macar pentru o perioada.... :)
Si stii si cum e cu frumuseatea: e frumos ce-mi place mie, pentru mine Alfa sunt oribile, dar asta este chestie de gust.
Si si daca Alfa ar fi superba pentru mine, crede-ma, inainte de a alege mi-as face temele in ceea ce priveste fiabilitatea. Frumoasa, frumoasa dar eu vreau sa ajung devreme acasa...
Sanatosi sa fim ca BMW-urile or duce-o bine si cu si fara comentarii rautacioase. Toate cele bune! :)
Fun la clasa mica/mini stiu ce inseamna pentru ca asa ceva conduc in fiecare zi.
Iar in privinta motoarelor, mai spun o data: niciodata nu am contestat tehnica foarte buna pe care o au motoarele BMW, dar asta nu inseamna ca daca alegi alta marca iti iei teapa. Tu crezi ca grupul BMW a vandut 1.3 milioane de masini pentru ce ai spus tu? Prietene, a vandut in primul rand datorita politicii de marketing. Si prin asa ceva vrea Audi sa ajunga pe primul loc.
Ok, i-ati de exmplu tu un Seria 1 cu un motor foarte bun, dar cu suspensie foarte rigida si spatiu ingust. In privinta asta prefer un Clasa A, unde spatiul interior este mai bine gandit (organizat), desi poate nu are un motor la fel de performant (a nu se intelegene neaparat fiabil). Ce nu vrei tu sa intelegi este ca motorul nu inseamna totul. Sunt o multume de variabile la alegerea unei masini, de-asta sunt si atatea marci. Si apropo de Multijet-urile lui Fiat care sunt si pe Alfa: sunt motoare foarte bune. Nu o spun eu, o spun inginerii si cei care lucreaza in domeniu.
Oricum, din nou vrei sa crezi sau nu, la capitolul fibilitate BMW nu e chiar pe primul loc (gandeste-te ca inclusiv nemtii au trecut la alte marci, si asta nu de ieri, de azi). De ani de zile topurile de fiabilitate sunt dominate de japonezi, astia de care zici tu ca sunt slabi. Documenteaza-te si vei vedea ca numai "fanii" cred ca BMW nu are concurenta, nu si cei care lucreaza pentru marca asta si au ceva habar despre masini. Arata-mi si mie un BMW care a ajuns sau a depasit 1000000 de km, pune aici un link, ceva cu masina aia.
Iar aceste comentarii rautacioase la adresa BMW-ului nu se fac datorita marcii, cat mai degraba datorita "fanilor".
Toate cele bune si tie! :)
Cum sa ajunga BMW-urile la 1 milion de Km daca soferii BMW tureaza motoarele pana la rosu.
Iar soferii de Mercedes sau Toyota sunt niste pensionari care iau o masina cu cutie automata si o tureaza pe la 2000rpm maxim 3000Rpm.
Evident ca motorul va avea viata mai lunga la masinele BMW care este turata mai mereu pe la 5000-7000 Rpm unele trec si de 8300-8400rpm(M3E92).
Iar soferii de Mercedes sau Toyota sunt niste pensionari care iau o masina cu cutie automata si o tureaza pe la 2000rpm maxim 3000Rpm.
Evident ca motoarele la masinele BMW vor trai mai putin ca sunt turate mai mereu pe la 5000-7000 Rpm unele trec si de 8300-8400rpm(M3E92).
stergeti va rog postul de mai sus ca am gresit
http://www.youtube.com/watch?v=Nh4CsH3iOcw
Si una care a facut 1.6 milioane km pe stand. Citeste cum arata motorul.
http://www.taipeitimes.com/News/world/archives/2009/10/27/2003456982
Nu uita ca in spatele fiecarei decizii sta o cauza si putini sunt cei care isi permit sa nu tina cont de ea.
http://www.youtube.com/watch?v=gHmMlU8Q-V8
Silence! I kill you!
Deoarece in laborator e una dar in realitate e alta.
in realitate masina mai trece si prin chinuri care in test nu au fost .
De exemplu:
pornirea motorului la -15 , -20 scurteaza viata motorului,
sau praful in amestesc cu uleiul sunt zone poluate si cat de des nu ai schimba filtrul la aer de la injector oricum uleiul se murdareste rapid pentru ca ajunge amestec poluat cu praf in ardere si sun depuneri bune.
In orice caz nu merge vorba numai de BMW dar si un alt motor din nu ar ajunge la 1 milion cu motorul ca din test in asa stare buna .
Ce e clar aici este ca BMW este lider la motoare, Mercedes vinde calitate superioara, cine isi achizitioneaza un Mercedes nu-l intereseaza celelalte aspecte, iar Audi are ca target o piata care nu a fost exploatata, Audi ofera putin din toate, dar nici sa nu va ganditi vreodata ca Audi o sa ajunga sa faca masini mai bune ca BMW- referitor la motor, iar mai bune ca Mercedes- referitor la calitatea de constructie.
Pt cel care spunea ca un BMW Effiecient Dynamics consuma cat un audi T-tractor DIesel, uita-te cat a facut Tom Ford ( Fifth Gear ) cu un 320 d e90 ED, 1630 de km cu un plin, sa te vad eu pe tine ca incerci asta cu orice Audi!
Revenind la spusele domnului Stadler, ce inseamna "producatorul premium nr 1"? La ce se refera? La calitate? La vanzari? La cine vinde mai mult cocalarilor? La cine foloseste numele cel mai lung pentru a denumi un model intr-o anumita echipare? La cine are mai multe cercuri in sigla? La cine vinde mai multe dieseluri albe cu jante cromate? As vrea sa aflu ca sa ma lamuresc. Oricum daca ar fi sa ne luam dupa JD Power de exemplu, Dacia e o masina cel putin la fel de buna ca BMW de ex ( :)) ).
Un alt exercitiu ieftin de marketing este intrebarea auto-adresata legata de risc. Din fericire pentru ei, masinile lor de LeMans concureaza la o clasa la care regulamentul da un mic avantaj motoarelor diesel la clasa LMP1, fapt care combinat cu faptul ca o mare perioada de timp au fost singurii cu diesel la LMP1 le-a asigurat o dominatie covarsitoare. Nu vad marele "risc" nicaieri. Despre R8, sa fim seriosi, cum dracu' sa nu fie un hit un Lambo la jumatate de pret? Simplul ca seful de la Audi foloseste aceste exemple mi se pare o jignire adusa inteligentei celor care citesc acest articolo. Daca e asa jmecher cu riscul si succesul, sa ne explice el cum sta treaba cu A2-ul...
Esti fan infocat BMW si stii cate ceva dar tot un fan infocat tipic esti.
Daca Toyota e asa proasta cum spui de ce este lider mondial? De ce in America si in alte tari este lider in vanzari si in customer satisfaction. Ok, de-acord, in primul trimestru al acestui an BMW a depasit Toyota la company value dar asta din cauza scandalurilor prin care a trecut Toyota, care oricum au fost praf in ochi ca sa mai scada din dominatie. Oricum Toyota va ramane cel mai mare car-maker de pe piata multa vreme de-acum incolo care livreaza produse de calitate, fiabile.
BMW abia acum a inceput sa se ridice, sa produca vehicule fiabile cu adevarat. Acum 10-15 ani stateau prost cu fiabilitatea.
Ador BMW dar nu sunt number one.
In 2009 Toyota a vandut DOAR in Statele Unite 1,770,147 de vehicule. BMW a vandut 1,068,770 pe toate pietele in total. Daca mai punem si cele 1,996,174 de vehicule vandute pe piata japoneza, fara ce s-a vandut in europa sau restul Asiei ajungem la cifre astronomice la care BMW doar viseaza. Si cifrele nu includ nici un subsidiar, doar modele Toyota si BMW.
Toate cele bune.
Nu mai posta!
eu am avut Toyota si nu-mi mai trebuie. tabla proasta, zgomot mult pentru nimic, plastic la fel de calitativ ca ala de galeata de gunoi si rugina cat cuprinde.
Iar eu stau in Statele Unite. Daca habar nu ai unde e Toyota si ce probleme au, cati au murit aici in Toyota, lasa-te de meserie.
Iar Toyota e un fel de Dacia aici.
ia-ti tu Toyota. Nici BMW nu am, am un mercedes dar nu se compara o Toyota sau Lexus cu nici o germana fie ea si Audi si mai ales BMW.
Un BMW se invarte la modul general la un pret de 3 ori mai mare ca o Toyota. Fa tu calculele.
Si Aston Martin sau Bentley vind minimal comparat cu altii.
Dupa mintea ta creata inseamna ca sunt proaste?
Iti urez succese la volanul Toyotei! dar inainte sa te uric in ea vezi cam cum e construita in fata si cam ce te protejeaza la un impact. Asta daca nu cumva ai dat deja banii pe ea cum dealtfel banuiesc.
Justifica-te!
@Tudoran
Din ce an? Second-hand? Cati km?
Pentru ca eu am avut in Rotterdam o Toyota Verso aproape noua, cu vreo 1500km la bord (inchiriata de la Hertz) timp de 2 saptamani si mi s-a parut foarte buna. Spatiu cat cuprinde, izolare fonica foarte buna, comfort la rulare excelent. Doar consumul era cam maricel dar nah, Verso e ditamai duba.
Si faza cu "unde e Toyota" nu am inteles-o. Eu stiu ca ar fi prin Japonia. Cat despre cati au murit cu Toyota, stai linistit ca au murit mai multi cu BMW ca doar sunt o gramada de tolomaci care isi iau masina cu tractiune spate si ajung prin pomi.
Iar daca Toyota e ca Dacia in US atunci e foarte bine. O masina ieftina care isi face treaba ca masina. La multe persoane nici nu le trebuie mai mult, de-asta are succes.
@Florin
Ok, daca e asa atunci cum se face ca Toyota este pe locul 3 in Customer Retention Rates si BMW pe 9? Asta era in 2009, poate acum s-a mai schimbat, nu au sosit inca statisticile.
Sursa: http://businesscenter.jdpower.com/JDPAContent/CorpComm/News/content/Releases/pdf/2009260-crs2.pdf
In plus nu am zis ca ar fi proaste BMW, nicidecum, ba chiar consider ca sunt calitativ superioare Toyota. Dar BMW nu are cum sa devina numarul 1 niciodata deoarece exista un segment de piata FOARTE mare pe care ei nu il acopera. Acela de low-cost. Toyota ofera de toate, de la low-cost pana la executive, hybrid, electric, etc. BMW nu o sa faca asta. Ei sunt marca respectabila de lux. Asa k sa nu mai pretinda ca vor deveni no. 1. Nici nu le trebuie titlul asta. Ei sunt no. 1 la "the joy of driving". Asta e esenta BMW. Cine a inteles bine, cine nu macar sa taca din gura.
Toate cele bune
Inca ceva. Nu am Toyota, poate o sa imi iau una, poate o sa imi iau un BMW. Daca te uitai in profilul meu vedeai k detin o Dacia Solenza si un Opel Astra de care numai ce am scapat.
Toate cele bune.
Cunosc 2 posesori de Toyota, amandoua Corolla (D4D si 1.4 96 CP), au acum 4 ani si peste 80 000 de km. In afara de un far si niste capete de bara nu au schimbat nimic.
Da mergea, asa ca un cal si o caruta, zilnic era ok dar trage3a de parca a avea 50 de martzoage putere si mirosea inauntru.
As mai cumpara vreodata o Toyota? NU
As recomanda-o? NU
Este Toyota o masina proasta? DA, mai proasta ca un Logan, cel putin la calitatea lucrarii.
Dupa ce am avut Toyota am realizat ca toti care sunt multumiti vin ca mine de la o masina mai inferioara Toyotei.
In timp ce am evoluat insa, am constatat ca exista masini mult mai bune ca Toyota si ca si alte aspecte sunt importante, nu doar sa mearga cand ii dai la cheie.
In final este vorba de banii mei.
Na, uite unde s-a ajuns de la stire. :))
Rog sa nu se stearga posturile astea. Daca pe automarket.ro nu este un forum, macar aici sa ne dam in cap. :))
Zi-mi la ce masina ai trecut si cum ti se pare.
O seara buna!
Sunt foarte multumit de masina si de materialele din ea. ergonomic este superioara Toyotei.
Dealtfel o si simt mai grea si mult mai bine lucrata. Deocamdata e prea noua (are 23.000km) ca sa ma exprim asupra fiabilitatii dar plasticele stau la loc si nu am greieri, spatiu cat cuprinde iar structura e bine facuta. La Toyota indoiai bara aia care tinea radiatorul cu mana!
Compartimentul motor la Skoda e mai bine lucrat si vopsit la culoarea masinii nu nevopsit si lasat de izbeliste ca la Toyota.
De cand m-am urcat in ea mi-am dat seama ca Toyota nici nu poate sta langa ea.
Sunt de acord cu LauCalin. Esti primul posesor de Toyota de la care aud ca este nemultumit de masina. Eu unul nu am avut probleme cu ea dar cum am zis mai sus, nu am avut-o decat 2 saptamani si era aproape noua. Probabil ca mai sunt si loturi de proasta calitate, depinde si in ce fabrica a fost facuta.
Iar Skoda Superb, ohhhoo, aia e o masina super, o limuzina de calitate. Sa o conduci sanatos.
Sa fi asa de nemultumit si sa nu pui punctul pe "i", cam suspect !
Chiar incepuse sa ma deranjeze sloganul asta de toyotist care stie ce alege.
Este vorba de Toyota Corolla cumparata nou nouta. Un rahat de masina.