Începând cu data de 1 ianuarie 2019, olandezul Bram Schot a preluat frâiele Audi, după ce fusese numit CEO interimar încă din vara anului trecut, la momentul când fostul șef Rupert Stadler a fost arestat în scandalul Dieselgate.
Bram Schot are misiunea importantă de a stabili strategia Audi pentru anii următori, perioadă dominată de electrificare, mașini autonome sau noi servicii de mobilitate.
Schot susține că, în ultimele luni, a redus cu 27% “complexitatea produselor oferite”, referindu-se la niveluri de echipare și motorizări.
“Voi continua să fac acest lucru. Nu vă pot spune acum ce modele nu vor mai primi o nouă generație. Este posibil să mergem pe ideea electrificării și să nu mai oferim anumite motoare diesel și pe benzină,” a declarat Schot într-un interviu pentru Autocar.
Șeful Audi spune că producătorul german este “nevoit” să investească în electrificare și mașini autonome, dar în același timp să reducă numărul de motoare cu combustie internă.
Schot s-a arătat nedumerit față de “fobia” de autonomie în cazul mașinilor electrice.
El spune că 300 de kilometri sunt suficienți deoarece oamenii, în medie, “nu merg cu mașina mai mult de 40 de kilometri pe zi”.Via Autocar
Apoi când vor face, vor face în China, apoi Europa mai vedem.
iar pe tesla ii numaram la singular, ca e o companie nu mai multe:);
toata ziua de vaiti de electrice dar iti pot enumera lejer 10 electrice pe care le poti cumpara in europa. nu-ti ajung 10 modele? cate vrei ? 100???