Șeful Audi se gândește să renunțe la diesel și benzină pentru unele modele: “Trebuie să investim în electrificare”

de Paul Cosma
Vineri, 05.04.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Unele modele din gama Audi nu vor primi o nouă generație, în timp ce altele vor rămâne fără o parte din motorizările actuale, potrivit CEO-ului Bram Schot, care spune că producătorul german trebuie să investească mai mult în electrificare, ce reprezintă o “reală provocare”.

Începând cu data de 1 ianuarie 2019, olandezul Bram Schot a preluat frâiele Audi, după ce fusese numit CEO interimar încă din vara anului trecut, la momentul când fostul șef Rupert Stadler a fost arestat în scandalul Dieselgate.

Bram Schot are misiunea importantă de a stabili strategia Audi pentru anii următori, perioadă dominată de electrificare, mașini autonome sau noi servicii de mobilitate.

Schot susține că, în ultimele luni, a redus cu 27% “complexitatea produselor oferite”, referindu-se la niveluri de echipare și motorizări.

“Voi continua să fac acest lucru. Nu vă pot spune acum ce modele nu vor mai primi o nouă generație. Este posibil să mergem pe ideea electrificării și să nu mai oferim anumite motoare diesel și pe benzină,” a declarat Schot într-un interviu pentru Autocar.

Șeful Audi spune că producătorul german este “nevoit” să investească în electrificare și mașini autonome, dar în același timp să reducă numărul de motoare cu combustie internă.

Schot s-a arătat nedumerit față de “fobia” de autonomie în cazul mașinilor electrice.

El spune că 300 de kilometri sunt suficienți deoarece oamenii, în medie, “nu merg cu mașina mai mult de 40 de kilometri pe zi”.

Via Autocar

Comentarii (5)

  • andrei
    asa e. dar degeaba e media 40, cand eu 5 zile nu merg deloc cu masina si apoi am de facut 3-400 in weekend. ce vrei, sa stau 2 ore la incarcat? pai ce fac, cand mai ajung la destinatie? la ce sens sa mai fac depasiri, sa merg cu viteza daca pierd apoi timpul cu incarcarea? pai suntem in mileniul 3 sau nu? ca nu prea pare.
    10 6
  • Hunter
    Poate la el in tarisoara aia mica de unde vine, fac oamenii in medie 40 de km pe zi. Sa spuna asta nemtilor, francezilor, spaniolilor si italienilor, unde practica zilnica de a face naveta 100-150-200 de km dus, si tot pe atata intors e la ordinea zilei. Companiile vor trebui sa asigure dormitoare pentru angajati. Pleaca neamtul luni la serviciu, doarme pana vineri la locatie (deci eficientizam si piata muncii) si numa bine, tot pana vineri i se incarca si masina si are cu ce veni acasa.
    8 7
  • Edikkk
    Se gândeşte mititelul ... Asta în timp ce alţii FAC... el se GÂNDEŞTE...

    Apoi când vor face, vor face în China, apoi Europa mai vedem.
    8 2
  • andrei
    si cam care sunt aia altii? ca daca citesc stirile de aici 90%+ dintre producatorii auto tot in situatia asta sunt. ca exceptie avem tesla cea mai mare exceptie. ca asa, macar o electrica au cam toti.
    iar pe tesla ii numaram la singular, ca e o companie nu mai multe:);
    toata ziua de vaiti de electrice dar iti pot enumera lejer 10 electrice pe care le poti cumpara in europa. nu-ti ajung 10 modele? cate vrei ? 100???
    3 0
  • Inca un "dus rece pentru Tesla": https://www.wiwo.de/unternehmen/auto/volkswagen-elektroautos-vws-batterien-enthalten-viermal-so-viel-kobalt-wie-tesla-batterien/24156880.html
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru