Şeful Audi vede poziţia a treia în clasamentul de vânzări al segmentului premium ca o provocare.
Rupert Stadler spune că această clasare îi obligă să aibă o creştere organică şi sustenabilă. În plus, Stadler spune că este extrem de importantă atitudinea angajaţilor, care trebuie pregătită de pe acum pentru obiectivul din 2020. Tocmai de aceea, Audi mizează pe cele mai mici discount-uri din segment, pentru a le întări convingerea clienţilor că au achiziţionat o marcă puternică, pentru care este mai important clientul decât volumele de vânzări de la sfârşitul anului. În următorii doi ani, Audi va investi 11 miliarde de euro pentru a dezvolta produse noi şi tehnologii sustenabile. Printre acestea se numără şi vehiculele plug-in hybrid pe care constructorul german le-a confirmat deja pentru lansare în 2014 şi 2015. Audi vede hibrizii plug-in ca fiind cea mai bună soluţie pentru a oferi mobilitate în orice moment. Nemţii se mândresc şi cu faptul că au reuşit să producă aceste modele pe linia de fabricaţie pe care sunt construite şi versiunile cu sistem de propulsie convenţional, ceea ce le permite mai multă flexibilitate în producţie.Via AutomotiveNews (înreg.)
La fel zice si Ponta ca economia Romaniei este in crestere.
cresti pana cand devii prea greu de controlat .... ca un petrolier gigant care are nevoie de o ora ca sa coteasca .... nu mai poti sa carmesti repede cand piata o cere .... si te impotmolesti
Si o chestie interesanta:
"...Audi mizează pe cele mai mici discount-uri din segment, pentru a le întări convingerea clienţilor că au achiziţionat o marcă puternică, pentru care este mai important clientul decât volumele de vânzări de la sfârşitul anului."
Deci se merge si pe principiul "la noi primesti mai multa masina, cu mai multe dotari, poate la un pret mai mic". Se ajunge astfel la o diferenta de cateva mii de euro bune fata de BMW si fata de Mercedes mai ales, fiind stiut ca Mercedes e (mult) mai scump in general fata de Audi.
Asa cum am spus si in cazul lui VW, la stirea cu cele 9 000 000 de masini vandute, pregatirea angajatilor si motivarea lor este extrem de importanta. Una e sa intri in showroom si sa vorbesti cu un consultant plictisit, adormit si care oricum e paralel si alta e sa iti faca o prezentare profi si care sa te indrume mai usor la ce ai tu nevoie.
Cat despre cele 11 miliarde... sa investeasca. Au de unde.
Deci chestiile astea puse cap la cap, pot duce la ce isi doreste Audi. Evident ca nu e deloc usor, insa nu cred ca e imposibil.