La începutul acestui an, Markus Duesmann, șeful Audi, a precizat că electrificarea modelelor sub-compacte din portofoliu nu este deloc profitabilă.
Imediat, presa a început să pună sub semnul întrebării viitorul lui Audi A1 și s-a insinuat tot mai mult că acesta nu va primi un succesor.
Zvonurile s-au adeverit acum: A1 va fi retras atunci când actuala generație va ajunge la final de carieră. Anunțul a fost făcut chiar de șeful producătorului din Ingolstadt.
"Multe vor depinde de ținta finală a standardului Euro 7. Știm că, pe viitor, va fi tot mai greu să oferim motoare termice pe mașinile din segmentele mai mici, deoarece costurile vor crește. Prin urmare, nu avem în plan un succesor pentru A1. Dacă noile norme Euro 7 nu vor fi prea dure, ne vor permite să investim mai mult în e-mobilitate," a declarat Markus Duessman pentru publicația Automotive News.
via Automotive News
Păcat
E ciudat ca 90% din volumele de vanzari de masini clasice sunt sub 30k euro iar 90% din volumele de vanzari electrice sunt peste 30k euro.
Si sa nu uitam, 90% din stiri sunt legate de electrice in timp ce 90% din vanzari sunt non electrice.
Ciudate vremuri mai traim.
Să îţi aduci aminte
Poate nu prinzi tu, dar copii noştri.... nu ştiu ce le lăsăm... poate iadul pe pământ.
Despre preţuri.... şi tv-urile cu tub erau foarte ieftine când erau deja uzate moral.... capăt de linie.
Nemții vor doar profituri babane per mașină vândută, iar marja-i mică la d-astea micuțe.
Păcat oricum că piticul s-a înecat.
...Și agresivă, fiindcă nesancționată de cine ar trebui.
Fiat 500 are deci 3,57 m, iar Audi A1 - 4,03 m, aparținând unor segmente de necomparat.
După unicul tău neuron însă, și Mercedes Clasa A ar aparține segmentului A-haha.