În 2020, vânzările Audi au atins un total de circa 1.7 milioane de exemplare, în scădere cu 8.3% față de 2019. Oficialii producătorului german vor să ia măsuri, iar noua strategie “Vorsprung 2030” propune câteva obiective îndrăznețe.
În contextul electrificării gamei de modele și a sinergiilor din grupul VW, Audi speră că va dobândi statutul de lider al pieței de vehicule cu emisii reduse în acest deceniu.
În 2030, Audi vrea să ajungă la vânzări de 3 milioane de unități, aproape dublu față de rezultatul de anul trecut. În același timp, producătorul vrea să mențină o marjă de profit de 9-11%.
Până la sfârșitul deceniului, Audi va renunța treptat la mașinile cu combustie internă, o “schimbare uriașă, dar și o oportunitate” pentru șeful Markus Duesmann.
“Inovațiile vor ajunge mult mai repede la clienții. Rularea autonomă este un salt tehnologic real. Noi considerăm că aceasta va fi cea mai mare provocare în viitor: să le oferim clienților mai mult timp, timp pe care acum îl petrec la volan,” a spus CEO-ul Audi.
Via Automotive News
Cand zici premium, zici ca masinile si le pot permite o anumita categorie de persoane. Cand vezi cocalarii si analfabetii ca se ingramadesc la Audi si BMW, clar aceste marci nu pot fi considerate premium.
Cam asta cumpara meseriasii:
https://autolatest.ro/stiri/bmw-ul-rupt-in-doua-la-iasi-era-sudat-din-alte-doua-masini-romanii-cumpara-epave-imposibil-de-reparat/
https://autoblog.md/foto-am-cea-mai-proasta-masina-un-roman-sta-mai-mereu-in-service-cu-al-sau-audi-a7/
La vanzari de 3 milioane de Sh-uri diesel in 2030 vor ajunge sigur.