Markus Duesmann, fostul șef al departamentului de dezvoltare a motoarelor BMW, a devenit noul CEO de la Audi începând cu data de 1 aprilie 2020.
Cu un mandat început în plină criză pe fondul pandemiei de coronavirus, șeful Audi consideră că această perioadă este ocazia prin care constructorul să înregistreze progrese notabile la nivel tehnologic.
“Orice criză oferă oportunități” pare să fie și deviza lui Markus Duesmann, care susține că Audi vrea să încerce “lucruri noi”.
“Avem o muncă grea, dar o vom duce la bun sfârșit,” a subliniat șeful constructorului, ce pregătește revizuirea gamei și accelerarea proiectelor aflate în desfășurare.
Conducerea Audi estimează că actuala criză va fi depășită până în 2022, atunci când rezultatele financiare ale companiei ar urma să revină la nivelul pre-criză.
În următorii 5 ani, constructorul vrea să renunțe la 9.500 de angajați, astfel încât costurile să fie reduse cu circa 6 miliarde de euro.
Via Bloomberg
Numai unul ca el putea să proclame în mod public că suferința și moartea a mii de oameni reprezintă un moment favorabil pentru o companie.
Se dovedește încă o dată că nu a fost nimic întâmplător în ceea ce au făcut germănoșii în secolul trecut.
De fapt, ar trebui să evaluăm starea balanţei Audi-BMW după nişte ani, chiar dacă predicţia mea (absolut obiectivă, deci neinfluenţată de scepticismul meu definitoriu) înclină net – încă de pe acum – în favoarea entităţii müncheneze…
PS. “Constructorul vrea să renunţe la 9500 de angajaţi”…Lăsaţi-mă să ghicesc, căci eu sunt tata Omid: printre acei nefericiţi nu se va afla niciun preten (a se citi: alintat) al conducerii superioare.
PPS. Mda, mai mult ca sigur eu, unul, voi ajunge să-l regret pe “infractorul” Rupert Stadler…