- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Industrie
Ultimele stiri din Industrie
-
Lanzante va lansa un supercar în ediție limitată, denumit Project 95-99, pentru a marca 30 de ani de la victoria McLaren F1 GTR la legendara cursă de 24 de Ore de la Le Mans. (04.03)
-
Comisia Europeană, prin vocea Ursulei von der Leyen, a făcut un pas în spate și s-a arătat dispusă să relaxeze regulile privind emisiile de CO2. Propunerea va fi prezentată în data de 5 martie și va trebui aprobată de guvernele UE și de Parlamentul European. (04.03)
-
Thomas Schäfer, directorul executiv Volkswagen, a declarat că grupul german nu va reînvia denumiri de modele vechi decât dacă modelul nou are același ADN ca cel original. (03.03)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta-
Skoda Octavia facelift primește o versiune cu tracțiune integrală
-
Toyota: modelele de performanță vor păstra motoarele pe benzină și cutiile manuale
-
Noua Skoda Enyaq facelift a intrat în producție
-
Noua Kia EV4, detalii tehnice complete: 204 CP și 630 km autonomie
-
(P) Care sunt mașinile electrice cu cel mai bun range în 2025?
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Şeful Aston Martin: "Sunt nemulţumit de rezultatele de vânzări ale lui Cygnet"
"Nu ştiu de ce este criticat acest model. E o piesă de lux, o maşină excepţională pentru oraş. De ce ai merge cu un Vantage prin Londra când ai putea să ai aşa ceva?", a declarat Ulrich Bez.
...fiindca din aceleasi ratiuni logice, de ce ai merge cu asa ceva prin Londra, cand ai putea si cu un Toyota iQ, care costa o treime sau un sfert din Cygnet...nu stiu ce nu intelege domnul Bez...macar daca schimbau tot designul exterior si toata caroseria, mai intelgeam, da sa te plimbi cu un iQ cu emblema Aston Martin, e ca si astia de pe la noi care au Dacia 1310 cu emblema BMW (si de multe ori M )
Acesta este singurul motiv.
Avand in vedere ca C-D si investitia in linia de productie a fost facuta de toyota, 1 bucata sa vanda din cygnet este suficient sa acopere toate costurile, sa vanda 1 bucata din cygnet este suficient sa acopere toate costurile suplimentare (piele, bara, sigla, whatever). declaratia asta e un stunt publicitar prin care atrage atentie foarte ieftin asupra lui cygnet asta. "domne nu se vinde, ce sa facem, vai-vai" si in spatele cortinei sunt fericiti ca asa se incadreaza in normele de poluare si nu tre sa fie inchisi. eventual mai fac un pact cu nissan si vand un LEAF sub brandul AM si gata :)))))