Şeful Aston Martin: "Sunt nemulţumit de rezultatele de vânzări ale lui Cygnet"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Vânzările de Aston Martin Cygnet nu decurg în ritmul dorit de şeful mărcii englezeşti. Aparent, acest model nu este la fel de dorit de clienţi precum sunt supercar-urile din portofoliu, ceea ce îl face mai dificil de vândut dacă nu există pe stoc. În timp ce un client este dispus să aştepte mai mult timp după un supercar, acelaşi client vrea să plece pe loc cu un Cygnet, nu să aştepte construcţia şi asamblarea sa. Tocmai de aceea, lipsa stocurilor de Cygnet şi indisponibilitatea modelului în showroom-uri sunt principalele cauze ale vânzărilor sub aşteptări ale acestui model.
O altă problemă a lui Cygnet este lipsa publicităţii. După cum a justificat şi Dr. Ulrich Bez, Aston Martin nu risipeşte milioane de lire pe publicitate, de unde şi lipsa de promovare a acestui model de lux. Totul se va schimba odată cu deschiderea unui showroom specializat în Aston Martin Cygnet în Londra. Reprezentanţa va fi plasată pe Park Lane, o arteră importantă pentru britanici, ceea ce ar trebui să aibă un efect dramatic asupra vizibilităţii lui Cygnet.
Întrebat despre diluarea spiritului Aston Martin prin existenţa lui Cygnet în gamă, Dr.
Ulrich Bez motivează prezenţa modelului bazat pe Toyota iQ prin raţiuni logice. Pe lângă faptul că reduce emisiile de CO2 ale mărcii, modelul este uşor şi plăcut de condus prin oraş. "Nu ştiu de ce este criticat acest model. E o piesă de lux, o maşină excepţională pentru oraş. De ce ai merge cu un Vantage prin Londra când ai putea să ai aşa ceva?", a declarat Ulrich Bez.Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Comisia Europeană, prin vocea Ursulei von der Leyen, a făcut un pas în spate și s-a arătat dispusă să relaxeze regulile privind emisiile de CO2. Propunerea va fi prezentată în data de 5 martie și va trebui aprobată de guvernele UE și de Parlamentul European. (04.03)
-
Thomas Schäfer, directorul executiv Volkswagen, a declarat că grupul german nu va reînvia denumiri de modele vechi decât dacă modelul nou are același ADN ca cel original. (03.03)
-
Constructorul asiatic va produce mașini cu zero emisii în Turcia, începând cu anul 2026. Cu această ocazie, Hyundai Assan Otomotiv Sanayi devine Hyundai Motor Turkiye. (03.03)
-
Skoda Octavia facelift primește o versiune cu tracțiune integrală
-
Toyota: modelele de performanță vor păstra motoarele pe benzină și cutiile manuale
-
Noua Skoda Enyaq facelift a intrat în producție
-
Noua Kia EV4, detalii tehnice complete: 204 CP și 630 km autonomie
-
(P) Care sunt mașinile electrice cu cel mai bun range în 2025?
"Nu ştiu de ce este criticat acest model. E o piesă de lux, o maşină excepţională pentru oraş. De ce ai merge cu un Vantage prin Londra când ai putea să ai aşa ceva?", a declarat Ulrich Bez.
...fiindca din aceleasi ratiuni logice, de ce ai merge cu asa ceva prin Londra, cand ai putea si cu un Toyota iQ, care costa o treime sau un sfert din Cygnet...nu stiu ce nu intelege domnul Bez...macar daca schimbau tot designul exterior si toata caroseria, mai intelgeam, da sa te plimbi cu un iQ cu emblema Aston Martin, e ca si astia de pe la noi care au Dacia 1310 cu emblema BMW (si de multe ori M )
Acesta este singurul motiv.
Avand in vedere ca C-D si investitia in linia de productie a fost facuta de toyota, 1 bucata sa vanda din cygnet este suficient sa acopere toate costurile, sa vanda 1 bucata din cygnet este suficient sa acopere toate costurile suplimentare (piele, bara, sigla, whatever). declaratia asta e un stunt publicitar prin care atrage atentie foarte ieftin asupra lui cygnet asta. "domne nu se vinde, ce sa facem, vai-vai" si in spatele cortinei sunt fericiti ca asa se incadreaza in normele de poluare si nu tre sa fie inchisi. eventual mai fac un pact cu nissan si vand un LEAF sub brandul AM si gata :)))))