Unul dintre cei mai nonconformişti directori de brand din industria auto, Andy Palmer, susţine că viitorul SUV pe care marca Aston Martin îl pregăteşte de lansare va fi foarte similar cu Qashqai din punctul de vedere al poziţionării pe piaţă. CEO-ul Aston Martin susţine, astfel, că noul model al mărcii britanice nu va fi un SUV în adevăratul sens al cuvântului.
"Noi credem că pe piaţă există o zonă uşor diferită de cea a SUV-urilor tradiţionale. De ce? Pentru că este foarte dificil să faci maşini frumoase şi este mult mai dificil decât atât să faci SUV-uri frumoase. Pur şi simplu e greu să faci o cutie să arate frumos", spune Andy Palmer, care spune că modul în care Nissan a găsit o nişă între SUV şi hatchback compact pentru Qashqai este un mod bun de a pune problema în cazul viitorului Aston Martin DBX.
Declaraţiile CEO-ului Aston Martin au fost făcute într-un interviu acordat publicaţiei britanice Auto Express, iar ele continuă cu câteva ironii la adresa mărcii Ferrari. "Noul DBX trebuie să ne asigure viitorul. Ferrari foloseşte obiectele promoţionale şi merchandising-ul pentru asta, dar noi vom utiliza SUV-ul DBX. Nu poţi să rezişti economic cu doar 7000 de unităţi vândute pe an, iar din acest motiv prebuie să-ţi lărgeşti catalogul de oferte la un moment dat. Prefer să fac asta decât să vând şepci şi tricouri", explică Andy Palmer.
via Auto Express
PS Daca lamborgini beneficiaza de banca de organe Audi, Ferrari isi produce singura motoarele si platformele. De asemenea investesc singuri in cercetare. Si totusi Ferrari are un profit extraordinar. Aston Martin in schimb ”carpeste” un sasiu si un motor invechite, vand la fel de mult ca italienii si la preturi la fel de mari... si totusi profitul e mic... cum se explica asta?
la fel poti calcula cu orice obiect cu calutul cabrat pe el......
sanie Ferrari......400 euro....cost productie...20 euro......zbang uite asa se fac bani cu gramada.....