Şeful Aston Martin explică apariţia unui SUV în gamă ironizând Ferrari: "Preferăm un SUV decât să vindem şepci şi tricouri"

de Mircea Meșter
Marti, 19.05.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Într-unul dintre cele mai siropoase interviuri acordate de un CEO din industria auto în ultimii ani, Andy Palmer (Aston Martin) explică povestea şi logica viitorului SUV al mărcii, denumit DBX.

Unul dintre cei mai nonconformişti directori de brand din industria auto, Andy Palmer, susţine că viitorul SUV pe care marca Aston Martin îl pregăteşte de lansare va fi foarte similar cu Qashqai din punctul de vedere al poziţionării pe piaţă. CEO-ul Aston Martin susţine, astfel, că noul model al mărcii britanice nu va fi un SUV în adevăratul sens al cuvântului.

"Noi credem că pe piaţă există o zonă uşor diferită de cea a SUV-urilor tradiţionale. De ce? Pentru că este foarte dificil să faci maşini frumoase şi este mult mai dificil decât atât să faci SUV-uri frumoase. Pur şi simplu e greu să faci o cutie să arate frumos", spune Andy Palmer, care spune că modul în care Nissan a găsit o nişă între SUV şi hatchback compact pentru Qashqai este un mod bun de a pune problema în cazul viitorului Aston Martin DBX.

Conceptul viitorul SUV Aston Martin dezvăluie linii care îmbină lumea SUV-urilor cu cea a modelelor sport specifice mărcii britanice.

Este foarte dificil să faci SUV-uri frumoase.

Pur şi simplu e greu să faci o cutie să arate bine.

Andy Palmer
CEO Aston Martin
Comparaţia cu Qashqai nu este una întâmplătoare, Andy Palmer făcând parte din echipa care a lansat crossover-ul Nissan pe piaţă în cursul anului 2007, când activa la Nissan şi Infiniti.

Declaraţiile CEO-ului Aston Martin au fost făcute într-un interviu acordat publicaţiei britanice Auto Express, iar ele continuă cu câteva ironii la adresa mărcii Ferrari. "Noul DBX trebuie să ne asigure viitorul. Ferrari foloseşte obiectele promoţionale şi merchandising-ul pentru asta, dar noi vom utiliza SUV-ul DBX. Nu poţi să rezişti economic cu doar 7000 de unităţi vândute pe an, iar din acest motiv prebuie să-ţi lărgeşti catalogul de oferte la un moment dat. Prefer să fac asta decât să vând şepci şi tricouri", explică Andy Palmer.

via Auto Express

Comentarii (3)

  • Scorpionul.negru
    Viseaza si astia de la Aston succesul si spiritul Ferrari. Ce sa zica si ei ....
    3 4
  • Ce nu inteleg eu este de ce aceasta marca nu are un profit urias. Pai ei produc aproximativ cat Ferrari si dublu fata de Lamborghini la preturi comparabile. Ferrari si Lamborghini se lauda cu performante financiare bune. La ei ce se intampla?

    PS Daca lamborgini beneficiaza de banca de organe Audi, Ferrari isi produce singura motoarele si platformele. De asemenea investesc singuri in cercetare. Si totusi Ferrari are un profit extraordinar. Aston Martin in schimb ”carpeste” un sasiu si un motor invechite, vand la fel de mult ca italienii si la preturi la fel de mari... si totusi profitul e mic... cum se explica asta?
    4 0
  • sapca Ferrari......20 e euro...la un cost de productie de 3 euro.....profit incredibil......
    la fel poti calcula cu orice obiect cu calutul cabrat pe el......
    sanie Ferrari......400 euro....cost productie...20 euro......zbang uite asa se fac bani cu gramada.....
    6 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru