Seful Aston Martin: "Avem deja 50 de comenzi pentru Cygnet"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Ulrich Bez, seful Aston Martin, a declarat ca a primit deja 50 de comenzi pentru Cygnet in primele ore in care a fost deschis pentru public Salonul Auto de la Geneva. Totodata, seful marcii din Gaydon a clarificat scopul lui Cygnet in gama Aston Martin si a raspuns la o parte din criticile la adresa celebrei marci britanice.
Chiar si clientii Aston Martin cu "state vechi" in randul modelelor din Gaydon au criticat producatorul britanic pentru dezvoltarea lui Cygnet. Ulrich Bez a raspuns fiecarei scrisori din partea clientilor sai cu o invitatie la fabrica Aston Martin, pentru a prezenta procesul de constructie al lui Cygnet si a arata ca modelul este la fel de exclusiv ca orice Aston Martin si ca valorile marcii britanice sunt respectate chiar si in cazul acestui model bazat pe Toyota iQ.
Potrivit lui Ulrich Bez, Cygnet nu este o piedica pentru cei de la Aston Martin in crearea de modele sport extrem de atragatoare si performante. Modelul are un scop extrem de clar pentru marca britanica, acesta fiind construit pentru a reduce emisiile de CO2 ale marcii din Gaydon, dar si pentru a oferi un model exclusivist la un pret mai redus intr-o perioada dificila din punct de vedere economic.
Totodata, Aston Martin Cygnet se prezinta ca fiind o versiune mai practica a supercar-urilor cu motoare V12, de care multi clienti care locuiesc in metropole nu se pot bucura prea des. Angajatii Aston Martin lucreaza 100 de ore la fiecare Cygnet construit, desi sasiul, motorul si toate elementele necesare functionarii sunt furnizate de cei de la Toyota.Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Au apărut noi detalii despre Mazda EZ-60, un nou SUV electric care va fi lansat mai întâi în China. Noul model va avea inclusiv o versiune cu motor termic pe post de generator. (19.04)
-
Marca chineză AUDI, înființată de către Audi cel german și compania chineză SAIC, a publicat prima imagine oficială cu primul său model de serie. Noul model va fi botezat E5 Sportback și va fi un break electric. (18.04)
-
Subaru a prezentat oficial noul Solterra facelift cu ocazia Salonului Auto din New York. Noul model actualizat primește acum un propulsor electric mai puternic, un design revizuit, dar și o autonomie îmbunătățită cu 25%. (17.04)
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
-
Viitoarea Mazda MX-5 va primi un motor aspirat natural mai mare
si mai "papa" tu numai comenta la adresa lui Daewoo deoarece toate acele modele au fost desenate de Pininfarina sau Giugiaro!
Daewoo au unele dintre cele mai reusite designuri din lume! Hai noroc, mai tre sa bag un lemn in soba ca este prea frig!
o singura remarca-SNOBISMUL NU CUNOASTE LIMITE !!!
Sunt sigur, ca pretul la masina va fi foarte mare, iar de banii aia o sa putem cumpara o SKODA OCTAVIA FULL, sau orice alta masina din clasa compacta, medie.
Comparatia cu Skoda Octavia pica, pentru ca sunt masini extrem de diferite adresate unor oameni foarte diferiti. Nu se compara deloc.