Pe Andy Palmer îl cunoaștem încă din perioada în care activa ca director executiv în cadrul Nissan. Pe atunci, Palmer caracteriza noul Nissan Pulsar ca pe un adevărat rival pentru Volkswagen Golf și chiar Audi A3 la capitolul rafinament interior.
Nissan: „Noul Pulsar ţinteşte nivelul de rafinament atins de VW Golf şi Audi A3”
Declarația sa a stârnit un val de comentarii și păreri contradictorii. Indiferent de nivelul de rafinament arătat de Pulsar, pe atunci o încă surpriză, pentru că mașina nu era lansată, declarația lui Palmer a aprins spiritele și a atras o popularitate impresionantă pentru compacta japonezilor.
Înregimentat de Aston Martin pe poziția de președinte, Andy Palmer pare să nu renunțe la strategia sa și la plăcerea de a naște controverse. Într-un interviu recent, Palmer și-a exprimat părerea despre cel mai sportiv mod de rulare al actualului Tesla Model S, botezat Ludicrous și introdus recent pe modelul american pentru a-l ajuta să ofere performanțe demne de un supercar la accelerare și viteză.
Tesla a îmbuntățit cu 10% performanța lui P85D, cea mai rapidă berlină electrică din lumeOficialul Aston Martin susține că modul de rulare Ludicrous este stupid.
”Noi nu avem nevoie de Ludicrous, pentru că un astfel de mod de viteză este stupid. Sunt de părere că posibilitatea parcurgerii unor ture de circuit sau chiar a celebrului Nurburgring cu un vehicul electric performant sunt mult mai interesante decât 500 de metri parcurși în modul Ludicrous.”Palmer nu s-a oprit aici, declarând că viitorul model Aston Martin electric, anunțat săptămâna trecută cu 800 de cai putere sub capotă, va fi capabil de performanțe impresionante fără a avea nevoie de un buton special Ludicrous.
Aston Martin pregătește o mașină electrică de 800 CP pentru 2017, bazată pe Rapide
Promisiuni am tot auzit de ceva vreme de la mai multi constructori,insa nici acum nu exista un competitor pentru Model S.
Eu zic, draga Andy, ca mai stupid decat modul ludicrous, sunt masinile pe care le vinde Aston Martin, care arata la fel, sunt mediocre si intr-adevar... costa ludicrous. Daca nu era James Bond... probabil nu mai era nici Aston Martin.
Aston Martin si mai toate masinile de seama lui, au fost gandite pentru viteza SI ATAT, adica de 3 ori pe an cand o scoti din garaj, cel mai probabil mergi doar pe circuit. Iarna te impotmolesti cu ea, geanta copilului n-are loc in "portbagaj", si nu poate sa stea nici un puradel pe bacheta din spate. Multe din ele "zac" nefolosite in muzee si dupa 50 de ani se plimba pe la muzee de eleganta si sunt rererevandute la preturi astronomice.
Model S a fost gandit ca o masina electrica, de zi cu zi, care n-are nevoie de accelerari bruste si viraje la limita. Iei copilul de la scoala, cari sacose cu el, iarna oricum te impotmolesti. Iar cand te trezesti pe circuit sau la drum lung (cam acele 3 dati pe an) apesi un buton si profiti la maxim de performantele masinii.
observ ca in ultima vreme directorii ori CEO sunt si vectori de imagine. Un fel de One man show....un fel de politicieni cu simtul realitatii pierdut
@mowgli sa afirmi ca Aston Martin face masini mediocre ma face sa cred ca nu esti tu in spatele nick-ului.