În orice caz, viitoarea versiune mai performantă a lui AMG GT nu va avea numele GT3, deoarece Tobias Moers consideră că ”numele GT3 îi aparţine unei alte companii”, denumirea viitorului model nefiind încă stabilită. Pentru moment, nu este clar dacă viitorul model va fi gata să concureze în sezonul 2016 al campionatului Fiat GT3 pentru a înlocui actualul SLS GT3, dar acest aspect rămâne de stabilit până la lansarea propriu-zisă a modelului.
În orice caz, Tobias Moers promite că nu vor construi ”un dragster care să fie rapid doar în linie dreaptă”, fiind planificată reducerea masei totale, mai multă putere şi îmbunătăţiri la nivelul manevrabilităţii. Viteza maximă a viitorului AMG GT de competiţie este aşteptată să nu depăşească pragul de 310 km/h al versiunii standard, deoarece divizia AMG va echipa modelul cu elemente care să-i mărească apăsarea aerodinamică pentru mai multă stabilitate în viraje şi în linie dreaptă, lucru care reduce viteza maximă posibilă. Pentru prima oară în istoria AMG, divizia are propriul departament aerodinamic integral, iar primul lor proiecta ar putea fi chiar versiunea GT3 a lui AMG GT. Când modelul de serie va fi gata, Tobias Moers promite să reducă timpul actualului AMG GT la Nurburgring cu aproximativ 10 secunde cu anvelope standard.Via Autocar
Comentarii (1)