Șeful AMG: „clienții nu vor avea nicio problemă să treacă de la V8 la electrice”

de Silvian Irimia
Joi, 03.10.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Michael Schiebe, directorul executiv AMG, a anunțat că oamenii care doresc să cumpere un AMG nu vor avea nicio problemă să treacă de la V8 la electrice, deoarece clienții sunt interesați de tehnologie.

După ce omul responsabil de divizia de performanță AMG a declarat acum câteva luni că cei care cumpără modele de performanță AMG vor adopta hibrizii cu patru cilindri la fel cum își acceptă smartphone-urile, acesta mai face o declarație cel puțin interesantă. Michael Schiebe, directorul executiv AMG s-a arătat extrem de încrezător că cei care vor cumpăra astfel de mașini nu vor avea probleme în a trece de la un motor V8 la mașini exclusiv electrice.

„Clienții care au venit la brand datorită motorului V8 nu au venit doar pentru că își doreau un motor mare. Au venit pentru că au iubit tehnologia pe care am pus-o în mașină. Așadar, când vine vorba de condusul electric, sunt destul de sigur că vor adopta această nouă tehnologie, pentru că va fi cea mai nouă și cea mai avansată pe care o poți obține.”

Aparent, în viziunea germanilor, clienții se îndreaptă către versiuni AMG datorită tehnologiei. Dacă cele mai recente evoluții nu includ un motor cu combustie, clienții vor face tranziția către vehicule electrice.

Mai devreme sau mai târziu, filosofia „un om, un motor” va ajunge la sfârșit, iar Schiebe pare să creadă că oamenii nu vor ezita să adopte vehiculele electrice atâta timp cât acestea includ cea mai nouă tehnologie.

Totuși motorul V8 nu va dispărea prea curând. AMG a promis că are încă modele noi cu astfel de motor în dezvoltare. Unele modele simbolice, precum C63, au pierdut motorul V8. În plus, Mercedes-Benz a anunțat deja că următorul E63 nu va avea un V8.

În trecut, Schiebe a apărat decizia companiei de a pune un motor cu 4 cilindri în C63, spunând că sistemul său hibrid plug-in este foarte progresiv. În apărarea AMG, compania își pune banii acolo unde îi sunt declarațiile. Nu doar că a lansat mai multe vehicule hibride plug-in de înaltă performanță, dar dezvoltă și o platformă electrică personalizată pentru mașini.

Arhitectura AMG.EA este în lucru de mai mulți ani și se pare că AMG lucrează la un supercar electric. Se pare că acesta va urma conceptul Vision One-Eleven de anul trecut și ar trebui să servească drept un succesor spiritual al modelului SLS AMG Electric Drive din 2013, echipat cu patru motoare.

Comentarii (10)

  • Evident ca nu au nicio problema sa faca aceasta trecere. Tocmai de aceea Tesla este una dintre cele mai valoroase companii din lume. Nu o sa ia nimeni un mercedes electric cand Tesla este la ani lumina distanta de orice producator auto. Asa ca, da, oamenii vor trece fara nicio problema la electrice, doar ca nu la electricele lor.
    4 11
  • E o diferență enormă între calitatea Mercedes și cea Tesla.
    14 2
  • Complet fals, nu este nicio diferenta. Ai stat intr-un model S sau model 3 nou? Clar nu. Ca sa nu mai spun ca Tesla foloseste componente de la mercedes pentru interior. Daca tu compari S class Maybach, da, este o diferenta. Atlfe, e class, c class, varza.
    3 9
  • Așa au zis și cu motorul de 2.0 AMG, clienții nu vor avea probleme, doar constructorul. Cu gama EQ cum mai e, tot cerere mare ?
    11 0
  • Mai Mihaita Saiba, ti-au spus clientii pas la AMG hibrid in 4 cilindri, indiferent cat de rapid si bun e.
    Crezi ca o sa se inghesuie lumea la AMG electric? Despre asta e AMG? Despre liniute si liniste? Succesuri dar ai grija ca au mai facut multi altii electrice de 2-3 secunde suta si dupa 2-3 liniute se termina pasiunea. Pasiunea pentru V8-uri tine de mai bine de un secol.
    9 2
  • Eu am stat în Tesla 3 și in E Classe și nu se compară deloc. Pe lângă partea subiectiva ( interiorul de E Classe arată și se simte mult mai bine), Tesla are probleme la finisare, chestii care nu se îmbină bine etc. Iar softul de pe ecranul acela imens are probleme evidente.

    De exemplu ergonomia: viteza afișată cu cifre mici, greu de citit, controale greu de utilizat pentru clima și alte chestii.

    "Pilotul automat" e dubios, spre exemplu îți arată liniile care demarcă benzile de circulație și pe care le folosește ca să te țină în bandă. Doar ca cea din stânga e ok, ceea din drepta e serpuită și se mișca în continuu. Problema asta nu apare tot timpul dar apare și e imposibil să nu te gândești că te poate trimite în parapeti ca i se pare ca ai părăsit banda.

    Poate comparația cu C Classe sa fie mai ok pentru Tesla 3, E Classe e în altă ligă.
    9 1
  • un cetatean
    https://preprod.hotnews.ro/povestea-prabusirii-gigantului-northvolt-si-motivele-pentru-care-china-este-suspectata-de-sabotaj-industrial-1803594

    La astia va inchinati, o sa ajunga Europa super dependenta de china, iar idiotii utili de peste tot, inclusiv de la noi, aplauda, era normal ca nu avea cum un constructor european de baterii sa reduca dependenta, s-au intamplat niste nefacute si hop falimentul bate la usa . Hai desteptule, iesi la interval si comenteaza, care ai doar o rasnita de cafea electrica acasa .
    8 1
  • petrush
    nu cred ca soarta AMG tre sa ne streseze pe noi.
    5 0
  • @Musk - tu realizezi ce vorbesti? Am fost la drive test cu Model Y si concluzia mea a fost "De ce ai da banii pe o masina ca asta!?"
    Am fost absolut dezgustat: asamblare de doi lei, interior absolut ridicol: o bara pe care au agatat un televizor. Comenzile pentru orice se fac doar din tableta. Total neergonomic, nepractic, greu lizibil. Calitatea rularii m-a lasat socat: cum poti sa vinzi in 2024 o masina de familie cu un rulaj atat de prost? La orice denivelare sau drum mai prost simti cum ti se deplaseaza organele interne. Daca ai o femeie gravida in masina asta, risti sa provoci nastere prematura. O fi ea mai ieftina decat competitorii, dar e si foarte proasta. Are intr-adevar un motor electric performant si eficient, dar o masina este mai mult de atat.
    PS: ce dracu e cu faza cu semnalizarea? Functia de semnalizare pt schimbarea benzii, in care ai o semnalizare de scurta durata mi-a scos peri albi, pt ca de fapt ramanea cuplata permanent si trebuia sa o opresc manual.
    2 1
  • Tesla e cu cel puțin o generație înaintea tuturor, din punct de vedere tehnic, dar la calitate e sub Peugeot.
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru