Mulți producători auto și-au exprimat dificultățile pe care le au în ceea ce privește obținerea profitului din vânzarea mașinilor electrice. Însă, în rândul lor, există cineva care pretinde că se află în fața tuturor la acest capitol.
Carlos Ghosn, proaspăt reales în funcția de CEO al Renault și de președinte al alianței Renault-Nissan-Mitsubishi, susține că este nevoie de timp ca să faci bani din mașinil electrice, dar că alianța domină această afacere.
“Suntem probabil cel mai avansat producător auto în privinţa costurilor maşinilor electrice şi am anunţat deja în 2017 că suntem probabil singurul grup auto care începe să facă bani din vânzarea maşinilor electrice,” a declarat Ghosn.
Președintele Renault-Nissan-Mitsubishi nu este îngrijorat de creșterea prețurilor materiilor prime în privința costurilor de producție pentru mașinile electrice.
“Majorarea costului cu materiile prime va fi compensată prin îmbunătăţirea competenţelor practice şi înlocuirea unor materii prime care contribuie la fabricarea bateriilor,” a mai spus Carlos Ghosn.
Via Electrek
Inteleg tentativa de marketing, dar sa pretinzi ca ceilalti (v. Toyota) vand vehicule electrice doar de... plictiseala, sa zicem, e chiar aberant.
Numele jocului este PROFIT si mai mult sau mai putin, toti au parte de el.
probabil...stii semnificatia termenului, domnu' Don?
si intr-o mare de producatori care se plang de ineficienta financiara a masinilor electrice, ce spune Ghosn crezi ca e doar marketing sau mai degraba declaratiile unuia mai informat decat tine?
Undeva, in clipele de sobrietate, isi da seama ca greii abia acum se aliniaza la start si sansele de victorie devin tot mai mici, cu fiecare minut care trece.
El spune un lucru foarte adevărat şi foarte important
- este singurul grup care a trecut pe profit din construcţia şi vânzarea de automobile electrice ceea ce face ca Alianţa Renault Nissan să fie cel mai bun - a se citi cel mai COMPETITIV din lume !!!
Şi motivul vânzării cu profit - este baza costurilor de producţie nesubvenționat de celelalte maşini non EV produse de Renault (Zoe) şi Nissan în parte (pentru Leaf) destul de mic ca să fie sub preţul vânzării - şi de aici profitul.
Tot ce spune este foarte corect şi foarte adevărat.
În 5 ani Renault Nissan o să domine clar piaţa auto mondială.
Apoi o să vină chinezii.
Germanii nu se trezesc din somn.
@Don Ce vehicule electrice face Toyota? Probabil ca nu prea faci diferenta intre electrice si hibride. Mare confuzie...