”Actuala noastră acoperire a segmentelor şi amprenta noastră geografică acoperă aproximativ cinci procente de pe glob.
Până în 2016, vreau ca oferta Alfa Romeo să acopere 32% din piaţa globală.”, a declarat şeful mărcii italiene, Louis-Carl Vignon. Soluţia la această problemă este lansarea de noi modele, care să abordeze segmente populare şi nişe noi, alături de introducerea mărcii Alfa Romeo pe mai multe pieţe importante. Fără îndeplinirea acestor puncte, marca italiană ar avea în faţă o luptă cu morile de vânt. Ofensiva de modele noi a celor de la Alfa Romeo se bazează pe Giulietta, MiTo şi încă trei modele noi, dintre care unul este un SUV de segment D, iar altul este o decapotabilă.Întoarcerea mărcii Alfa Romeo pe piaţa din SUA va fi marcată de lansarea lui 4C, prezentată la Salonul Auto de la Geneva. Primele 1.000 de unităţi ale acestui model vor fi disponibile în cadrul unei serii speciale, care va avea inserţii din fibră de carbon la nivelul blocurilor optice şi al spoilerului spate, iar aceste ediţii speciale vor costa aproximativ 60.000 de euro pe piaţa din Europa.
Ulterior, versiunea standard al lui Alfa Romeo 4C va pleca de la aproximativ 55.000 de euro pe Bătrânul Continent. Italienii vor să construiască în jur de 700 de unităţi 4C pe an, iar livările modelului vor debuta în luna septembrie pentru piaţa europeană. Până la finele anului viitor, Alfa Romeo va lansa o versiune targa a modelului 4C, care va avea un platfon demontabil din fibră de carbon. Cele două versiuni ale lui Alfa Romeo 4C sunt aşteptate să se vândă în peste 26.000 de exemplare de-a lungul celor şapte ani de viaţă programaţi de constructorul italian.Via AutomotiveNews (înreg.)
Sunt curios cand vor lansa pe piata noua Giulia ca deja de o mie de ani tot promit sa o lanseze, plus SUV-ul ala minune cu care se lauda ca va rupe tot.
Daca se grabesc ca si pana acum sigur noile modele vor fi cu cele patru cercuri pe bot.