Toyota, unul dintre cei mai mari producători auto din lume, a adus de curând un suflu proaspăt în conducerea sa prin cooptarea unor noi membri la nivel executiv.
Ei au debutat în funcțiile lor pe data de 1 ianuarie, însă mesajul pe care l-au transmis în primele lor apariții publice este pe alocuri dramatic: Toyota trebuie să lupte pentru supraviețuire.
Noii șefi de la Toyota susțin că industria auto se află în fața unei crize ce pune în pericol existența constructorilor care nu se adaptează la schimbările majore din anii care urmează.
“Traversăm o perioadă de schimbări care se petrec o dată la 100 de ani. Trebuie să depășim aceste timpuri cu schimbări majore,” a spus Satoshi Ogiso, șeful diviziei de vehicule comerciale de la Toyota.
În plus, directorul care se ocupă de comunicare susține că Toyota se află în fața unei situații “pe viață și pe moarte”.
Cu toate că Toyota se află într-o poziție solidă în piață, cu venituri record estimate pentru 2018, japonezii spun că această “mentalitate de criză” le permite să rămână cu picioarele pe pământ.
Constructorul nipon crede că nu există garanții conform cărora industria auto va continua să joace un rol important în economie și peste 100 de ani.
“A început o luptă crucială – nu una despre victorie sau înfrângere, ci una despre supraviețuire sau dispariție”, au subliniat oficialii Toyota.
Via Autonews
a, stai asa, ca voi ganditi in perspectiva...vorbiti de supravietuire, schimbari de mentalitati la nivel global, masurati trenduri si incercati sa identificati caracteriticile unei lumi viitoare.
placerea condusului pentru bipezii a caror orizont nu depaseste 3 zile de azi inainte, cam pe cand?
Sper sa se termine odata cu mascarada asta si fiecare sa fie pus la locul lui, sa-si vada lungul nasului. Se schimba foarte multe in lume la ora actuala, nu doar in industria auto. Poate at fi o ocazie buna ca anumite lucruri sa primeasca un reset total.
Ce mi-am dat seama imediat este ca in mintea ta e o ceata groasa. Totusi, sunt neamt nazist sau roman ratat? Cand ti se ridica aburul de pe creier, mai treci pe-aici si lamureste-ne.
Sistemul lor hibrid al Toyota, de succes în trecut, a fost BĂTUT CLAR de sistemul hibrid de la Nissan
- e-power care o să treacă la toate modelele Infiniti !!!
- prima marcă din lume care va trece la doar electric (ori hibrid electric ori full electric dar toate vor avea rularea electrică )
Modelele Toyota sunt urâte şi nu numai că europenii îi surclasează, dar şi Mazda, până şi Nissan, ce să mai vorbesc de VW , că de BMW şi Mercedes nici nu se ating .
Aşa că Toyota ar trebui de urgenţă să treacă full electric sau semi-electric. Altfel scăderea pe locul 2 va deveni o cădere şi apoi o prăbuşire.
europa s-a cladit pe jaf, iar dupa asta a inventat copyright-ul. sa ne uitam la brave new world, o lume a dezechilibrelor profunde si a lacomiei autodevorabile, oricum oamenii care au propulsat cultura occidentala n-au nimic in comun cu sleahta de astazi pentru care gluma suprema este basina trasa in timpul mesei.
misto cum mandria gainarului din carpati numeste asta civilizatie, dar ce poti sa ceri unei natii de pitiponci si figurante care-si albesc anusul dar nu stiu sa foloseasca hartia igienica.
Foarte bine zis!
Totdeauna un produs bine facut va avea piata, cat despre adaptare consider ca Tpyota are resursele necesara sa o faca, ba mai mult si partenerii necesari in propria tara.
Nici o tara din lume nu are rigurozitatea si poate " seriozitatea" Japoniei.
Cat despre electrificare, cum vad ca o tin multi sus si tare, poate pentru ca nu inteleg posibilitatile tehnice, este net intrecuta si surclasata de hidrogen.
Posiblitatea de genera curent la bord este mult mai convenabila, mergand pe o astfel de solutie, obtinandu-se si timpul necesar dezvoltarii acumulatorilor.
Stati linistiti ca nu-I vorva numa; de Toyota, care are singura masina masina pe hidro in serie, ci si de concurenta germana Mercedes, Bmw etc.
Oare e o coincidenta ca nu si de cel mai mare constructor nemtesc?
De fapt cine sunt gainarii?
Stati linistiti ca nu-I "vorba" numa' de Toyota, care are singura masina masina pe hidro in serie, ci hidrogenul este sustinut si de concurenta germana Mercedes, Bmw etc.
Știți care-i stilul de viață pe acolo?: munca (munca nu vrăjeală) de dimineața pana spre seara (8h30-20) "sake/karoeke/sush"i spălat/culcat si de la capăt, zici ca-i filmul ala Ziua Marmotei
Lumea crede ca sunt niste mașini, nu este adevărat sunt foarte emotivi de aceea au doar 2 variante la ei, reușesc sau sepuku (se sinucid)