Producătorul american Lucid Motors a prezentat în luna septembrie sedanul electric Lucid Air, care este disponibil în trei versiuni.
Până în prezent, cea mai accesibilă versiune anunțată a fost Lucid Air Touring, care oferă 620 de cai putere și o autonomie de 650 kilometri. Prețul acestei versiuni este de 95.000 de dolari, însă Lucid Motors a anunțat acum lansarea unei noi versiuni de bază.
Aceasta folosește un singur motor electric de 480 de cai putere și păstrează autonomia de 650 de kilometri, în timp ce prețul a scăzut la 77.400 de dolari. Modelul poate fi rezervat inclusiv pe piața europeană prin plata unui avans de 300 de euro, însă constructorul nu a anunțat încă prețul final pentru Europa.
Concomitent cu lansarea noii versiuni, Tesla a anunțat o reducere de 5.570 de dolari pentru versiunea de bază a lui Model S într-un interval de numai două zile. Practic, în urma acestor reduceri, Tesla Model S poate fi achiziționat în Statele Unite pentru un preț de pornire de 69.420 de dolari.
Interesant este că această versiune a lui Model S oferă o autonomie de circa 647 de kilometri, foarte apropiată de cea a lui Lucid Air.
De asemenea, versiunea de bază Lucid Air mizează pe încărcare rapidă, sistem cu 900 de volți, ecran de 34 de inch la interior și pachetul de sisteme de asistență DreamDrive. Practic, versiunea de bază include numeroase componente disponibile pe versiunea de top Lucid Air Dream Edition:, care oferă 1.080 de cai putere și autonomie de 750 de kilometri.
De asemenea, Lucid Air este disponibil și în versiunea Lucid Air Grand Touring cu 800 de cai putere și autonomie de 827 de kilometri.
De altfel, Lucid Air a devenit modelul electric cu cea mai mare autonomie, de 827 de kilometri, și a depășit astfel Tesla Model S, care oferă maxim 643 de kilometri.Toate valorile de autonomie din acest articol sunt valabile pentru standardul american EPA, unul mai dur decât standardul european WLTP.
Via Lucid Air
Ți-e frică că nu o să fii "the best of the best" ?
Era doar o chestiune de timp..
Unii mai tac și fac, nu dau din gură cum o faci tu.
Uite că avem concurenţă şi deci aşezarea preţurilor
Chiar dacă mulţi mizează pe nişe pentru a evita concurenţa directă şi deci preţuri mici, şi deci acoperirea costurilor privind dezvoltarea, şi să mai aibă şi profit
la un moment dat vine timpul să coboare preţurile, prin concurenţa directă
Aştept concurenţii FCA-PSA vs VW-Skoda pentru a avea preţuri decente
Mai durează ceva ani, dar vine timpul, în maxim 3-5 ani când se va întâmpla acest lucru
da-i luata in serios de guvizii care uita ca nea rawlinson, seful lucid-aerisit, a fost ingineru sef pt tezla model s.
Pai in ritmul asta pot sa o lanseze cand vor ei, important este cand vor incepe vanzarile si pe site la ei zice ca o sa inceapa prin 2022. Cum zice si Dl.Netam (sau domnul Nissan?) sa ai finantare e una dar sa ai masina e alta, si uneori e diferenta mare de la una la alta.
stiu, e cam constipationista ideea dar cred la fel ca alti zanateci ca fostul sef Tezla Rawlinson a fost pus cu schepsis sa plece de la Musk ca sa nasca lucid-aerele.
de cine? de aceleasi banci (nu alea din parc) care arunca cu trilioanele doar in cine trebuie.
dar cine o fi in spatele tejghelei nici nu vreau sa stiu ca e pericolozo si sa te gindesti la asta.