În luna aprilie a acestui an, americanii de la Lucid Motors au anunțat că sedanul electric Lucid Air va fi disponibil în Europa, începând din vară. Acum a venit momentul să aflăm mai multe detalii despre disponibilitatea acestui model care va fi oferit în două versiuni: Dream Edition Performance și Dream Edition Range.
Ambele sunt echipate cu două motoare electrice. Dacă cel de-al doilea dispune de 933 CP și 1.390 Nm cuplu (0-100 km/h în 2.9 secunde), primul îi pune la dispoziție celui de la volan 1.111 CP și 1.390 Nm, suficient pentru a atinge 100 de km/h în 2.7 secunde.
Mai trebuie menționat că sunt dezvoltate pe o arhitectură electrică la 924V. Autonomia anunțată pentru Lucid Air Dream Edition Range este de până la 900 de kilometri.
Livrările sunt programate să debuteze până la finalul acestui an. Așa cum spuneam, va fi disponibil, inițial, în Germania, Olanda, Norvegia și Elveția. Vor urma și alte piețe în anii următori.
În ceea ce privește prețul, Lucid Air Dream Edition pornește de la 218.000 de euro în Germania.
via Lucid Motors
Un model de elită.
Dar na, salvam planeta.
Reperul de preț nu este aceasta variantă, sau această marcă, dar știați ca Spring, de la lansare, a fost scumpita în patru rânduri, ajungând la un plus de 3000 de euro ? Cred că trebuie mărită subvenția în acest ritm.
Pentru cei ce au probleme cu bugetul: puteti lua diesel sh cu 2000 si aceeasi autonomie, nu va opreste nimeni si nimeni nu va ia banii din buzunar.
Pentru Seriff si dan_grc: recititi articolul si vedeti pe ce piete va fi disponibil :))
Ai o fixatie grava cu diesel sh, cred ca ai vrut candva sa iti iei dar nu ti-a apropbat banca creditul
ps: ar trebui sa fie foarte luxoasa la interior, piele virgina etc...
Revenind la subiect, am 2 colegi inginerii care au plecat la Lucid anul trecut pe salarii triple (nu exagerez), nici ei nu înțeleg cum si de unde vin banii si cât vor rezista. Asta nu este din poveștii, pe amândoi îi cunosc de peste 5 ani. Lucid arată foare bine (zic eu), dar totuși nu este un Porsche sau un Ferrari, rămâne de văzut. La 200.000 totul este pe baza de emoții, nici o legătura cu banii in sine… și sunt pe o piața unde se vinde si cu cine am vorbit ar merge pe un Tesla S fără probleme nici măcar Plaid.
Ma indoiesc si da, imi dau cu parerea ca am dreptul asta, se cheama democratie, stiu ca voua eco-spalatilor pe creier nu va convine conceptul de democratie, voi vreti comunism.
Si da masina nu merita banii pentru ca nu face nimic in plus fata de un Passat diesel de 2.0 care costa de 4 ori mai putin.
Daca tie iti place, ce mai stai, du-te si marca banul bogatule.
.. o masina dream indeed !!!!! Comentarii inutile ... ce masina la 200 000 euro te duce in confort si totala liniste cu 1100 cp in 2.5 sec la 100 km ? Bugatti de 2 milioane euro ? Nici macar ... are nevoie de 3.4 la ce ofera este chiar un chilipir . In u s a se vinde second hand la preturi cu mult mai mari decat o masina noua !!!! Ce alta masina se poate lauda cu asa ceva