Secretul noului Honda Civic diesel
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dacă aţi urmărit cu atenţie design-ul noului Honda Civic, aţi observat cu siguranţă un set de "mini-spoilere" amplasate pe aripile spate ale unor versiuni. Pentru a clarifica nelămurirea, cei de la Honda au anunţat că elementele din plastic montate pe aripile spate ale lui Civic diesel reduc emisiile de CO2 ale modelului cu un gram pe kilometru şi sunt oferite doar în compania motorizării respective. Acestea au fost proiectate pentru a optimiza modul în care aerul circulă pe caroseria modelului nipon. Scopul japonezilor a fost să reducă emisiile de CO2 la pragul de 110 grame pe kilometru, ceea ce îl avantajează pe Civic în ceea ce priveşte taxarea pe poluare în unele state. Aşadar, cei de la Honda speră să compenseze prezenţa unui motor diesel de 2.2 litri sub capota acestei compacte.
Explicaţia a fost oferită de Steve Kirk, Managerul de PR al Honda în Marea Britanie, în cadrul unui interviu pentru publicaţia Just Auto. Partea bună este că acest sistem va fi oferit la nivel european şi că beneficiile vor fi resimtiţe de toţi clienţii de Honda Civic diesel.
Motorul respectiv se mândreşte cu 150 CP şi un cuplu maxim de 350 Nm, în condiţiile în care are emisii de CO2 la nivelul unui 1.6 al rivalilor.Gama de motorizări a noului Civic include o unitate pe benzină de 1.4 litri, o altă unitate pe benzină de 1.8 litri şi diesel-ul mai sus menţionat. În standard, toate motorizările sunt cuplate unei transmisii manuale cu şase trepte, sistem ECO Assist, sistem avansat de control al alimentării şi sistem start/stop. Motorul pe benzină de 1.8 litri poate fi comandat în compania unei transmisii automate cu cinci trepte.
Via | JustAuto
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Honda in Romania
-
Honda Civic Preţ: 17.500 - 39.522 €
-
Honda Civic Sedan Preţ: n/a - 27.500 €
-
Honda CR-V Preţ: n/a - 38.250 €
-
Honda CR-V Hybrid Preţ: 34.000 - 43.000 €
-
Honda HR-V Preţ: 21.440 - 25.188 €
-
Honda Jazz (2014-2017) Preţ: 14.988 €
Ultimele stiri din Mediu
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7. Noile norme vor introduce limite de emisii de particule rezultate din frâne și anvelope, precum și cerințe minime de performanță pentru durabilitatea bateriei în cazul vehiculelor electrice. (14.03)
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7, care sunt acum mai blânde față de propunerea inițială. Astfel, noile norme revizuite sunt acum mai apropiate de actualele norme Euro 6. (10.11)
-
Potrivit noilor teste GreenNCAP, Dacia Spring este cea mai eficientă mașină electrică din Europa pe perioada de producție și de utilizare. Mai mult, același test relevă că Ford Puma este mașina cea mai prietenoasă cu mediul la nivel european în clasamentul mașinilor cu motoare termice. (27.03)
Comentarii (5)