Vânzările Nissan de pe continentul european au crescut anul trecut cu 16%, iar principala explicaţie este apetitul şoferilor pentru SUV-ul Qashqai.
De altfel, acest model a asigurat aproximativ jumătate din vânzările constructorului pe parcursul anului trecut, iar oficialii mărcii afirmă că tehnologiile prezente pe Qashqai au asigurat popularitatea acestuia.
"Aproximativ jumătate din vânzările Qashqai sunt versiuni cu tehnologie înaltă, ceea ce nu se întâmplă în celelalte segmente de maşini. Există o dorinţă pentru o tehnologie de înaltă clasă şi aceste maşini sunt o dovadă a modului în care putem avea o imagine mai aproape de zona premium", spune Paul Willcox, preşedintele Nissan Europa.
De altfel, Nissan a anunţat anterior că modelul Qashqai va primi anul viitor tehnologie sem-autonomă. Pentru moment, nu este însă clar cât de mult va trebui să plăteşti pentru aceste funcţii."Este foarte greu de judecat până când vom intra pe această piaţă. Vom anunţa preţul în apropierea lansării. Nu este vorba doar despre costul fizic al opţiunii. Industria trebuie să explice ce este şi care sunt beneficiile condusului autonom", a adăugat Willcox.
Qashqai nu este însă singurul model cu care Nissan a avut succes. Nissan Leaf a fost cel mai bine vândut model electric în Europa până în 2015, când a fost depăşit de Renault Zoe. Willcox nu vede însă acest lucru a pe un dezavantaj, întrucât concurenta puternică va determina creşterea acestui segment.
"Este o veste bună. Este o maşină a alianţei (n.r - Renault-Nissan). Îi felicităm că ne-au ajuns din urmă. Cu cât se face mai mult zgomot despre maşinile electrice cu atât mai bine. Avem un viitor puternic cu următoarele maşini electrice", a încheiat el.
Via Automotive News
Comentarii (6)