- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Reportaj
Ultimele stiri din Reportaj
-
Volkswagen ne-a invitat la el acasă, în Wolfsburg, pentru a vizita uzina unde, în urmă cu 50 de ani, lua naștere legendarul Golf. Nu aveam cum să ratăm această ocazie, așa că în rândurile următoare îți vom povesti întreaga experiență. (17.10)
-
Automarket a fost invitată la inaugurarea noii fabrici de anvelope Nokian Tyres de la Oradea. Mai mult, am avut ocazia să vedem procesul de producție în prima fabrică de anvelope, din lume, neutră din punct de vedere al emisiilor de CO2. (21.09)
-
BMW România a organizat un eveniment special pentru iubitorii de animale. Am fost în vizită la Urme de Bucurie by Save The Dogs, un adăpost special pentru animale, aflat la Cernavodă. Cu această ocazie, am fost la volanul noilor modele Mini Cooper și Countryman, disponibile în versiuni termice și electrice. (19.09)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
SECRETELE AUTOMARKET: Povestea fotografiilor din testele noastre
In rest faci o treaba excelenta pentru privitorul de rand.
http://www.automarket.ro/image_zoom.php?id=289640
Oricum se observa ca a evoluat in timp Ciprian dar mai e mult pana departe. Este vorba doar de concept, sunt convins ca se pricepe. Nu vreau sa fac reclama altcuiva dar s-a vazut o mare diferenta cand ati facut drive-test-ul cu Citroen C4.
Cred ca ar trebui sa se apropie mult mai mult de acel stil. Curat. Adica adevarata fotografie de drive-test.
Bafta in continuare!
Eu insa am insistat intr-un topic sa-mi spuneti ce model de camera foto folositi pentru fotografierea masinilor. Clar este o scula profesionala, iar cine face fotografiile e maestru in devenire. Keep going.
Iar fiind vorba ca se discuta de o arta aceeasta este interpretabila si fiecare o intelege cum vrea la fel cum si eu care o creez o fac dupa cunostiintele mele si dupa cum percep eu o fotografie .
Se vede pana in momentul de fata ca fotografiile mele merg spre domeniu comercial nu asa zisa " adevarata fotografie de drive-test".
Eu si colegii mei de la Automarket vrem sa facem ceva.....ALTCEVA . asta este principiul pe care merg.
Sper ca acest comentariu sa nu fie interpretat ca unul rautacios ci doar vreau sa explic si in cateva cuvinte cam ce fac eu pe acolo .
Dar sa nu uiti sa cauti sa-ti imbunatatesti constant si stilul de fotografiere ca incadrare, compozitie etc. Ca in ceea ce priveste post-procesarea e clar ca o stapanesti foarte bine. Bafta in continuare!
Este foarte bine ca vreti sa faceti ALTCEVA si cred ca orice om cu capul pe umeri apreciaza lucrul acesta. Problema este cu totul alta:
Fotografia de drive-test trebuie sa reflecte realitatea... ori in fotografiile tale, care sunt bune de altfel, nu se intampla acest lucru. Voi uitati tocmai esentialul: SCOPUL FOTOGRAFIILOR.
Stiu ca e cam aiurea dar, daca nu va puteti desprinde de fotografiile "spre comerial", puteti incerca doua seturi de fotografii. Unele ca tine, altele ca restul lumii. E mai mult de munca, e adevarat, dar poate vor exista si avantaje ;)
Bafta!
Mascarici continua sa arunce cu noroi si e timpul sa primeasca si ei o portie.
Bat campii si latra fara sa adauge nimica constructiv.
E munca sa faci poze si e arta sa alegi ce crezi ca te defineste.
E doar parerea mea, oricum unele poze chiar sunt foarte reusite si per total faceti o treaba buna la acest capitol.
Bafta in continuare
Unele efecte create sunt foarte necesare, (exemplu ascunderea detaliilor sa le zicem "urate", care nu puteau fi scoase din cadru). Alteori exagerezi. Imi pastrez parerea expusa si la primele fotografii facute cu cerul exagerat, nu mediul auto e locul. Sa fi "altfel" e alegerea ta si poti sa te mandresti cu astfel de fotografii care le ai pe site. Doar ca am alte asteptari cand intru pe siteul unui fotograf si altele cand intru pe AM...fiecare trebuie tratate cu profesionalismul meseriei principale. Asa cum spunea si wtw, nu dai atat de multa arta in fotografiile de pe AM cat trebuie sa dai informatie. Daca vrei sa publici si una doua artistice, fa-o...dar lasa-le pe restu sa ramana doar mai mult la nivel de informatie. Rolul tau nu este sa faci un calendar cu masini sau cum spunea un cititor, fundale de ecran, tu trebuie sa ne arati noua, cititorilor ceea ce noi nu am vazut, masina testata. Arta o intelegem cu precadere fata de subiecte cunoscute (un monument arhicunoscut) care iti pun in valoare dibagia post procesare etaland un rezultat net diferit de realitatea cunoscuta de noi...
Iti urez mult succes in continuare! Si inchei prin a-ti aprecia cu precadere fotografiile de pe site-ul personal (domeniul artistic, unde ai mult potential de extindere, mai ales ca iti place). Sa auzim de bine.
Intrebare totusi: cum adica v-au cerut autorizatie de facut poze pe A2?? Fac poze in parcarea aia de trei ani de zile si ma am foarte bine cu politistii respectivi. Nu mi-au cerut niciodata asa ceva.
Si pe bune ca nu am pus o vorba rea la ei! :p
Acum sunt unele dintre cele mai bune poze din site-urilor de profil auto.
Tot asa !
Urmariti maine pe Automarket urmatorul test.
Ce nu inteleg eu e de ce nu sunt aprinse farurile si stopurile masinilor. La faruri, pentru anumite unghiuri, pot sa inteleg problema, dar la stopuri (si de multe ori la instrumentele de bord) ar putea sa fie aprinse. Sa nu mai para "moarta" masina.... parerea mea.