Esential
143 | de cai putere dezvoltă motorul diesel asistat de transmisia multitronic, proaspăt introdus pe Seat Exeo. |
143 | de cai putere dezvoltă motorul diesel asistat de transmisia multitronic, proaspăt introdus pe Seat Exeo. |
Standul SEAT de la Paris va expune publicului, pe lângă deja cunoscutul Alhambra, şi un Exeo revizuit. Spaniolii au ţinut să adopte un mic facelift pentru modelul lor de clasă medie, bazat pe platforma vechiului A4. Ambele variante de caroserie, sedan şi break, primesc o serie de retuşuri estetice, un interior revizuit, dar şi noutăţi sub capotă.
Exteriorul a primit un set de lumini LED pentru blocurile optice spate şi faţă, acestea din urmă fiind echipate şi cu bi-xenon. Pentru interior însă, modificările sunt mult mai importante, inginerii iberici alegând să reproiecteze forma scaunelor anterioare şi a bănchetei spate, pentru a oferi mai mult spaţiu interior.
Retuşul reuşeşte să crească spaţiul celor de pe locurile posterioare cu aproximativ 44 de milimetri, o îmbunătăţire care se va face simţită pe distanţe mai lungi. Redimensionarea spaţiului interior nu afectează cu nimic măsurile generale ale modelului, care însumează 4.66 metri lungime.
Sub capotă îşi va face loc şi motorizarea diesel de 2.0 litri TDI, asistată de o transmisie multitronic cu şapte rapoarte, capabilă să se ocupe de cei 143 de cai oferiţi de motorul în patru cilindri. Introducerea cutiei automate va aduce şoferului un set de padele poziţionate în spatele volanului, dar şi un mod sportiv de etajare a rapoartelor. Aşteptată să debuteze pe piaţă în primăvara anului viitor, versiunea promite un consum mediu de 5.8 litri/100 de kilometri.
via | Seat
Comentarii (6)