SEAT este determinată să aibă o gamă de SUV-uri cât mai variată pentru a stârni atracția unui număr cât mai mare de clienți. După succesul înregistrat cu Seat Ateca (foto), constructorul spaniol va lansa în a doua jumătate a acestui an noul Seat Arona, un SUV de dimensiuni mai mici.
Seat a confirmat acum că Arona va fi urmat anul viitor de un nou SUV de dimensiuni mai mari, care va fi poziționat în gamă peste Ateca. Noul model va fi bazat pe aceeași platformă ca și Ateca și Skoda Kodiaq, MQB A2, și va fi disponibil în versiuni cu 5 și 7 locuri.
Seat anticipează că acest al treilea SUV va mări profiturile companiei, cunoscut fiind faptul că astfel de modele au marje de profit mai ridicate. "Această mașină ne va aduce noi clienți, va crește imaginea de brand și va avea un efect major asupra abilitații noastre de a genera profit. Va fi desenat la Barcelona și construit în Germania. Producerea noului SUV la Wolfsburg în inima Grupului va întări legăturile dintre Seat și Volkswagen", a explicat Luca de Meo, CEO-ul Seat.Potrivit unor dezvăluiri anterioare, constructorul spaniol nu se va opri însă aici. Astfel, Seat se va concentra, pe de o parte, pe dezvoltarea unor variante noi ale celor două modele, proces pe care spaniolii îl numesc "reinterpretarea SUV-ului", iar una dintre opțiunile luate în calcul este o versiune coupe pentru Ateca. Pe de altă parte, SUV-urile Seat vor primi versiuni de performanță Cupra, mai ales că și acestea se bucură de popularitate în rândul clienților.
Via Carscoops
99% dintre romani nu au bani sa isi ia cate o NAMILA DE SUV !
Si nu sunt invidios, dar o parte a cumparatorilor de autoturisme auto se duc intr-o directie total gresita !
Masinile cu dimensiuni din ce in ce mai mari, pe aceleasi drumuri europene unele inguste (ceea ce este partial grav) dar totodata masini de greutati din ce in ce mai mari - CEEA CE ESTE FOARTE GRAV !
Motoare din ce in ce mai puternice, care inseamna nu numai consum mai mare (cei care ma contrazic nu cunosc fizica, si o sa inceapa cu consumurile oficiale care nu au legatura cu realitatea) si deci OXIGEN MANCAT PE BANDA RULANTA DE aceste masini !!
Mandria si lacomia nu vor disparea niciodata, asa ca te agiti degeaba.
Legat de Ateca, ma asteptam la mai mult ”auto emotion”, ceva mai pasional, asta e prea monoton. Cu toate astea imi place mai mult decat Tiguan.
Si atunci hai sa comparam o masina care este deja microbuz, maxitaxi pentru deplasarea unui individ cu un EGO IMENS ca acest SUV
fata de un Suzuki Swift 2017 care este un hibrid care are sub 900 KG si care are un sistem hibrid care sa reduca drastic consumul la plecarea de pe loc (pentru ca la accelerari se consuma cel mai mult, miscarea unui obiect la infrangerea intertiei) si recupereaza ceva din energie la franare !
Eee... un astfel de SUV consuma real de 3-5-7 ori mai mult decat un Suzuki Swift 2017 !!
Si pentru ce?
pentru ca unii din banii lor vor ditamai autobuzele sa se simte EGOUL lor in siguranta !
Asta in timp ce mancam oxigenul copiilor nostri !
suntem patetici ! nu meritam acest pamant !
Suntem nebuni !
Referitor la prima problemă există necesități diferite în funcție de nr membrilor de familie și de bagajele necesare acestora atât în activitatea de zi cu zi, cât în în escapadele din sfârșitul săptămânii fără a vorbi de concedii.
Consumul real nu este unul care să sperie... La KODIAQ urban 9 ( motor de 1.5 benzină de 150 Hp, cutie automată, mers câteva zile în mediu urban în Portugalia ) ...Am luat exemplul acestui model pentru că viitorul Seat SUV va fi apropiat de KODIAQ... Și nicidecum de Swift...Hai să nu comparăm auto din clase diferite că discuția devine irelevantă...Nu știu cât consumă Swift în viața reală în mediu urban, dar dacă ar fi vorba de 5l/100 raportat la nivelul ambelor auto ( dimensiuni, capacitati transport, raport putere-greutate, coeficient Cx, etc.) . Verificați care este eficienta reala și trageți singuri concluziile.