Seat Toledo - primele imagini oficiale au ajuns pe internet
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Primele imagini oficiale cu noul model SEAT Toledo au ajuns pe internet. Site-ul belgian vroom.be a publicat patru fotografii oficiale ale viitoarei berline spaniole. Așa cum era de așteptat sedan-ul este aproape identic cu fratele său ceh: Skoda Rapid. Viitoarul Toledova fi un sedan de nișă, dimensiunile sale plasând-ul undeva între clasele C și D. SEAT se îndepărtează de stilul "monovolum" pe care l-a folosit în ultima vreme, optând acum pentru un design clasic, bun pentru piața chinezească, unde marca Seat și-a făcut debutul în luna noiembrie a anului trecut.
Automobilul din fotografii păstrează aproape toate liniile previzionate și de conceptul cu același nume prezentat de Seat la Salonul Auto de la Geneva din această primăvară. Noul Toledo ar trebui să aibă o lungime de 4.48 metri și un ampatament de 2.6 metri. Spațiul în portbagaj va fi undeva în jurul cifrei de 500 litri.
Sedan-ul spaniol va folosi multe elemente tehnice de la modelul Skoda Rapid, inclusiv gama de motorizări ce va fi compusă probabil din propulsoare pe benzină turbo TSI de 1.2 și 1.4 litri plus TDI-ul de 1.6 litri.
La nivel de transmisie Seat va oferi și cutia de viteze automată DSG. Noul Seat Toledo va debuta oficial pe piață la finalul anului 2012.Via | autoblog.it
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Seat in Romania
-
Seat Alhambra Preţ: 30.415 - 38.636 €
-
Seat Arona Preţ: 14.270 - 22.579 €
-
Seat Ateca Preţ: n/a - 32.532 €
-
Seat Ibiza Preţ: n/a - 17.893 €
-
Seat Leon facelift Preţ: n/a - 33.864 €
-
Seat Leon ST facelift Preţ: 16.184 - 36.379 €
-
Seat Leon X-Perience facelift Preţ: 24.597 - 28.218 €
-
Seat Toledo (2013-prezent) Preţ: 12.753 - 19.453 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Abarth a dezvăluit toate detaliile și imaginile cu noul său model de performanță, 600e. Noul hot hatch electric este disponibil în două variante de putere. Cea mai puternică oferă 280 de cai putere și este cel mai puternic Abarth de serie produs vreodată. (29.10)
-
Mitsubishi a confirmat oficial că va mai lansa încă un SUV nou în 2025. Acesta va fi încadrat în segmentul compact și va avea un propulsor hibrid. (29.10)
-
Porsche a confirmat oficial că viitorul 911 Turbo va primi un motor hibrid. Noul model actualizat urmează să fie lansat anul viitor. (29.10)
- Primele imagini cu noua Kia Sportage facelift
- Noul Opel Mokka facelift: parte frontală redesenată și sistem multimedia nou
- Skoda Fabia: ediție de performanță cu motor de 190 CP
- Noul Scout Terra Pickup: versiune cu range extender care mărește autonomia cu 800 km
- Alfa Romeo Junior Ibrida, debut pe piața europeană: start de la 28.000 euro în România
La actuala generatie problema nu e designul, si faptul ca seamana prea mult cu un Golf (se conduce ca un Golf), inclusiv pretul e apropiat prea mult de Golf. Eu cred ca la asta trebuia sa umble VW, nu la acel tip de design sportiv care era reusit.
Traditional, in ultimii 10 ani sa zicem, SEAT si-au creat o imagine mai sportiva, cu motoare mai puternice, masini orientate spre tineri, cu design specific tineresc, si pentru a pastra pretul competitiv faceau compromisuri la alte capitole, cum ar fi interiorul execrabil. Exista si clienti care isi doreau de la o masina exact ce oferea SEAT.
Iar Skoda au cautat sa fie alternativa mai ieftina la VW, si au reusit, Fabia 1 si Octavia 1 avand vanzari foarte mari. Ar trebui sa fie lasati si Skoda si SEAT sa-si pastreze design-ul caracteristic, si inclusiv interiorul sa fie lasati sa-l faca singuri, pentru ca altfel o sa ajunga la urmatoarea generatie ca toate masinile VAG sa fie identice si sa difere doar emblema marcii, si asta nu e ok.
De asemenea, ar fi frumos sa nu se mai impuna la nivel de grup politici idioate, cum ar fi folosirea plasticelor de proasta calitate la interior, ca altfel o sa ajunga si VW, si Skoda si SEAT sa fie ca Loganul inauntru.
Personal SEATurile mi s-au parut masini frumoase intotdeauna, dar nu mi-as lua niciodata din cauza calitatii proaste a interiorului. Skoda am avut si am fost foarte multumit, singura ei buba era motorul, care era VW. Acest nou Toledo mi se pare o masina frumoasa, chiar daca e cam lipsit de identitate.
Cei care zic ca "originalul va fi intotdeauna mai bun decat copia" se inseala putin, deoarece nu e vorba de copii, masinile fiind produse in acelasi grup, cu foarte multe componente comune, aceleasi motoare, cu diferente de soft, etc. E ca si cand ai spune ca Citroen C1 este o copie dupa Toyota Aygo, ele fiind exact aceeasi masina. In plus de asta, Skoda si SEAT nu incearca sa copieze nici Golful nici Passatul, ei incearca sa se distinga de VW, in masura in care sunt lasati. De exemplu, Octavia si Golf difera destul de mult la ceea ce vede clientul, chiar daca au acelasi sasiu. Focus 2 are acelasi sasiu cu Volvo C30 si Mazda 3, dar asta nu inseamna ca eu conduc un Volvo, tot Ford e...
Oricum IBIZA modelul nou are interior frumos, inclusiv Exeo.
Vanzarile slabe ale Seat sunt numai din vina VW. Sunt disperati sa fie mai buni ca marcile care le-au cumparat. Nu ofera mare lucru pentru Seat si Skoda.
Skoda intelegem ca au facut din ea o marca relativ low-cost pentru piesele VW, ca ofera tot ce are un VW normal dar cu un design anost si plastic ieftin. Skoda se adreseaza oamenilor fara pretentii, care vor o masina care isi face treaba si astfel Skoda nu este luxoasa dar are un portbagaj mare.
Cand a venit vorba de Seat, presupun ca VW nu a stiut ce sa faca. Nu putea fi low-cost, aveau deja Skoda si oricum ar fi fost un concurent pentru propriul grup dar nici sa fie masini bune, ar fi fost un concurent pentru VW.
Cu Seat a fost o mare inlocuire de sigle. Nu prea au facut nimic iesit din comun. Doar un desing diferit, eventual mai putine motorizari si dotari ici colo, orice sa ramane mai prost ca VW.
Singura diferenta a fost desingul sport dar in rest nimic peste VW.
Ideea asta tampita care zice ca firma "mama" trebuie sa fie mai buna si cu vanzari mai bune decat firmele cumparate mi se pare o prostie uriasa.
In situatia actuala, Seat merita desfiintat daca VW nu isi revine la normal.
Poate un motor sau doua care sa fi numai pe Seat, o dotare speciala care apare numai pe Seat si mai putin la alte marci. Seat arata mai bine ca VW, multi ar cumpara dar din cauza diferentelor tehnice si dotarilor lumea se rezuma la VW. La fel si in cazul Skoda. Eu spun ca o Fabia merita mult mai mult decat un Polo dar are un desing...trist si nu poate place multor oameni.
In concluzie, VW e prea mandru sa imparta cu Skoda si Seat. Daca i-ar lasa sa isi atinga potentialul vor avea toate cele 3 firme varzari uriase si atunci vor avea nesimtit de multi bani, ceea ce este exact ce vrea VW, nu?
Nu vreau sa ma dau drept politia comentariilor, dar esti penibil.
Omul si-a exprimat opinia sa intr-un mod civilizat. Nu vad ce importanta are ce masina are sau conduce, poate e inginer auto si si-a cumparat Dacia Logan. Ataci omul personal pentru ca a zis ceva ce nu-ti convine tie despre VAG-ul tau.
Tu ce masina ai?
Eu am ce masina vreau, sunt administrator la portofelu' lu' tata.
si pe mine ma calca pe bec, astia ca tine din specia : Musculo Cocalarus, Deseori confundat cu melteanul care face bilute la Stop, Cocalarul de trafic se evidentieaza prin agresivitatea sa excesiva, hormonii prost intrebuintati si gesturile sale ample, cu unul dintre degetele membrelor sale superioare.
Si daca tu esti coca de la oras ma impresionezi ca stai intre 2 pereti, si cand asculti muzica vine politia la usa ca deranjezi vecinii ?
Ii bun si Golful ala, decat sa fiu un biciclist ca tine.