- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Seat Toledo - primele imagini ale celei de-a patra generaţii
Dar de fapt gresesc, fanii VW vor cumpara ca tampitii orice cutie care le este aruncata :)
Pretul unui Seat Toledo numai low-cost nu va fi... Sub 10 mii de euro nu-l vad... design-ul si interiorul nu sunt insa departe de ce ofera Dacia. Discutam cand apare Logan 2.
Cat despre interiorul lui Logan 2 pun pariu ca ceasurile de bord vor fi ca la Lodgy, pt ca asta va fi directia la interioare cred, doar la restul bordului si la consola vor fi ceva schimbari. Daca nu va fi asa, cu atat mai bine si voi recunoaste ca m-am inselat, chiar si asa interiorul lui Toledo il vad totusi peste ca design si ergonomie si desigur ca dotari, deci nu va fi mai scump chiar degeaba
Si ce daca va fi ca la Lodgy? Bordul la Lodgy e foarte practic si frumos. E simplu si are comenzi logic asezate, exact cum ar trebui la banii lui.
SEAT nu are plastice mult mai scumpe. Nici la calitatea finisajelor nu exceleaza. Totusi pretul va fi pe masura, deh e "Enjoyneering" ... cu motor 1.2 75 cp la 1300 kg...
PS: au stiut ei de ce abandoneaza vechiul slogan "auto emotion"
Dar in privinta lui 1.2 TSI ai dreptate... dpdv al fiabilitatii nu e tocmai un exemplu (din contra). Si eu cred ca 1.2 TCE este (mult) mai bun. Ceva mai bun pare a fi in schimb 1.4 TSI. Are si el probleme, insa mult mai putine ca cel de 1.2 (marea problema pare a fi lantul distributiei care incepe sa faca :figuri" mult prea devreme, lucr care s eintampla cel mai mult la Skoda). Dar asta e alta poveste :)
Parinte, la cum merg lucrurile, vezi ca s-ar putea sa le faci slujba aia pt sinucigasi, adica un "Tatal nostru" si atat. :))
Un model destul de uratel si cu moatoare destul de ne-spectaculoase.
Imaginati-va ce este in sufletul unui spanio nationalist cand vede cum decade Seat (bine ca la o adica aici le-a fost locul cam mereu).
Seat Toledo = WV Jetta = Skoda Rapid??
Nu sunt convins ca impart exact aceeasi platforma si chiar daca m-as insela tot degeaba ar fi. Jetta in ciuda mizeriei de finisaj de pe usi este cu un mare pas inaintea lui Rapid si chiar a Octaviei dintr-un anumit punct de vedere.
In plus mecanic Seat primeste componente invechite care nici America nu ar fi bune. A se vedea Exeo - un A4 resapat la misto si aruncat din nou pe piata
Dacia Logan 2 este alternativa mai ieftina la cele 2 insa nu cred ca va fi mai buna...
Andy, sunt si nu prea de acord tine. Am sa-ti dau exemplu daca vreu prima generatie a Clasei M, o masina fabricata in State, pentru americani si care a fost importata si in Europa. Ca fiabilitate nu a fost tocmai un exemplu pentru Mercedes. Lucrurile s-au schimbat mult cu a doua generatie.