Grupul Volkswagen și-a prezentat vânzările înregistrate în primele 4 luni din acest an. Datele oficiale arată un total de 3.6 milioane de unități livrate de toate brandurile VW, cu 8% mai multe decât anul trecut în aceeași perioadă.
SEAT și Skoda au fost mărcile cu cele mai mari creșteri ale vânzărilor din grupul VW. Pe de o parte, spaniolii au vândut un total de 189.300 de unități în perioada ianuarie-aprilie 2018, având o creștere de 19.3%. Pe de altă parte, constructorul din Mlada Boleslav a avut vânzări de 423.800 de exemplare și o creștere de 11.3%.
Pe locurile următoare în topul creșterii vânzărilor s-au clasat Audi (8%), Volkswagen (7.1%) și Porsche (5.3%).
La nivel de grup, Volkswagen a vândut peste 1.5 milioane de mașini noi în Europa, pe primele patru luni, în creștere ușoară față de anul trecut.
Via Volkswagen
Problema motoarelor pe benzina tine de importator. Din pacate la noi se aduc cat mai multe modele diesel iar motoarele benzina cu cerere mai slaba sunt eliminate din configurator. In Franta, Germania sau Marea Britanie nu exista aceasta "problema" a lipsei de motorizari.
crezi ca "problema" tine de importator sau de o politica la nivel inalt in conditiile in care se prevad restrictii in tarile cu apa calda? Adica trebuie sa fii fraier sa nu te adaptezi concentrandu-te pe piata vestica (respectiv benzinare) si, in acelasi timp, sa oferi "lumii a 3 a" toate afumatorile care, oricum, au o marja de profit mai mare in comparatie cu cele pe benzina?
e...win -win
În perioada asta o să observați eliminarea multor motorizări pe benzină din ofertele importatorilor dintr-un motiv simplu: aceste motoare trebuie să intre în retehnologizare pentru a fi puse la punct cu emisiile în toamna lui 2018, odată cu intrarea în vigoare a standardelor de testare WLTP (ceva mai realiste, care înlocuiesc clasicul NEDC).
Altfel spus, pe românește, nici "benzinele" nu prea erau conforme cu standardele dacă erau testate pe bune în viața reală. Iar - oricât de ciudat ar suna - dieselul în versiunile 2018 e mult mai pretabil la aceste teste reale. Așa că probabil că vom vedea din ce în ce mai des filtre de particule pe benzină, trend care a început deja pentru unele mărci.
Pe scurt, nu afumă nimeni pe nimeni, e o mutare oarecum logică și normală.
dincolo de corecta precizare a lui @mircea, raman la ideea ca noi suntem cei mai...castigati.
au avut timp sa faca modificarile deja, totusi. si sigur nu se vor strica asa usor ca la dieseluri, probabil vor fi pe viata. plus nu le trebuie si rezervor de uree ca la diesel, nu au probleme cu nox-urile.