Prezentarea oficială a primelor fotografii cu noua generaţie SEAT Leon a adus cu sine o noutate care în prima fază a trecut neobservată de presa de specialitate. Odată cu noul model, Seat îşi schimbă subtil logo-ul, noul logotip fiind ceva mai simplu decât cel anterior.
Modificările sunt departe de a putea fi considerate radicale. Avem de-a face cu acelaşi "S" stilizat, diferenţa fiind făcută de lipsa segmentului central oblic. Practic, din cele trei linii oblice care formau până acum bara centrală a S-ului din logo, au rămas doar două. În plus, forma generală a "S"-ului este mai pătrăţoasă, designerii mărcii renunţând la marginile curbe ale extremităţilor siglei.
"Noul logo Seat ilustrează precizia şi eleganţa limbajului de design al mărcii", spun oficialii iberici despre noua siglă. Aceasta urmează să apară în showroom-uri, pe toate materialele promoţionale şi să o înlocuiască pe cea veche începând cu această toamnă, după ce noul Seat Leon va fi lansat la Salonul Auto de la Paris.
via Autocar
se numeste modernizare