În prezent, viitorul mărcii SEAT se află sub semnul întrebării. Încă de anul trecut au apărut speculații cu privire la faptul că marca spaniolă ar urma să fie transformată radical începând din 2029. Concret, Seat va fi transformată într-o marcă de mobilitate, adică o companie producătoare de vehicule electrice foarte mici.
Acum, potrivit publicației britanice Autocar, Seat ar urma să renunțe complet la producția de automobile odată cu intrarea în noul deceniu. Potrivit unui oficial anonim al mărcii, Seat va înlocui mașinile cu scutere electrice, motociclete și chiar cvadricicluri. Marca spaniolă produce, în prezent, un astfel de scuter, botezat Seat Mo.
„În acest moment analizăm ce rol va juca Seat în viitor, atunci când epoca motoarelor termice se va încheia”, a declarat un oficial al mărcii. „Seat s-ar putea transforma într-un furnizor de soluții de mobilitate sau într-un brand de mobilitate urbană pentru tineri, ca în cazul lui Seat Mo”, a mai adăugat acesta.
Ultimii ani s-au dovedit a fi dificili pentru marca spaniolă, care nu a reușit să înregistreze profituri de la începutul pandemiei.
De asemenea, Seat este și singura marcă din cadrul Grupului Volkswagen fără o mașină electrică. Primul astfel de model urmează să fie lansat abia în 2026.via Autocar
2. SEAT nu va mai produce masini de niciun fel...dead end
3. ....a se completa....
E cat se poate de posibil sa fie adevarat, mai ales ca in ultimii 10 ani s-au dublat preturile la masini.
4. Orașe de 15 minute (lagăre, închisori mai pe românește)
5. Mâncat gândaci
nope, esti in eroare.
Nu văd de ce la scutere vor reuși sa se descurce mai bine si asta in peste 6 ani. Pare mai mult un plan pentru a da impresia ca este un viitor…
Cupra, Seat pot fi produse cu uşurinţă, au platforma ID.x şi nu îi înţeleg.
VW a produs Seat frumoase exterior dar la interior urâte cu draci.... abia acum cu Cupra electrică au rezolvat şi interiorul... şi gata? Renunţă?
Tesla vă mânâncă VAG !!!
Lumea care nu cumpără Tesla este din fidelitate, naţionalism, dar dacă taie Seat.... şi nu vor mai produce maşini în Spania, nu mai cumpără spaniolul VW, cumpără Tesla de ciudă şi răzbunare... Sau Peugeot... Renault...
Dacă mâine Renault închide tot ce e Dacia în România, mai cumpără românii Dacia de Maroc sau Renault de Franţa ???
NU !
Absolut, nu.
Corporate shit. Te lasi luat de altul, altul te stoarce de toti banutii si apoi te arunca ca o carpa murdara.
La Dacia la fel. Au luat banii si au scos din kk tot grupu reno-nissan. Literar, fara dacia, nissan era inchisa, si reno mult mai micuta. Si uita asa, au facut fabrica in africa.
Romanilor li s-a zis fabrica dacia, cand pe dracu, aia e fabrica a lu reno cu banii scosi din dacia.
Masinile facute acolo?! Au fost praf in ochi, o minune de 3 zile. Nu tu dokker, nu tu lodgy. In gama Dacia acum avem si un dongfeng facut in china si redenumit.
Asteptam cu interes cand dacia va fi doar cu numele apartinand unor grupuri de interes strain, si fabriac din romania va face si ea doar trotinete.
dacia e doar un brand care maine se poate redenumi altfel...conteaza? nu conteaza, hai sa lasam sentimentalismele. in spatele brandului dacia, in romania avem mult mai multe decat fabrica de la mioveni. zeci sau sute de furnizori atrasi, zeci de firme de logistica si suport, centre de solutii pentru intreg grupul renault: testare(la titu), inginerie, dezvoltare si design (la bucuresti), dezvoltare si productie matrite industriale (la pitesti), o platforma logistica uriasa pt piese de schimb (la oarja, langa pitesti). nu e putin lucru.